Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?

Vierailija
14.10.2019 |

Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
21/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös ihmisestä mikä sopii. Tosi tummille ei usein sovi ihan blondi ja päin vastoin. Joillekki keskivärisille esim voi sopia kaikki. Jos tod tummat piirteet nii bmondattu näyttää usein koomiselta, kts. Kim kardashian blondina 😂

Vierailija
22/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän blondista, tummasta, ja punaisesta. Myös vaaleanruskeasta.

Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.

T. mies ja uskallan väittää että näin ajattelee 95% miehistä.

Täällä yksi mies allekirjoittaa tämän väittämän ihan täysin.

No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?

Tummat, pitkähköt hiukset ilman mitään tehosteraitoja.

Mutta kyseessä siis vain yhden miehen mielipide.

Pöh, no jo on.

Tiedä tässä miten sitä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten raskauduin ja värjäsin juurikasvuni väriseksi hiukset, eli ruskeiksi. Ennen raskautta olin blondi, mieheni piti minusta. Ulkoisesti alkuraskaudessa minussa ei ollut muuta eroa kun hiusten väri. Nyt kun synnytyksestä on 3kk, palasin takaisin blondiksi. Ruskeahiuksisena en saanut huomiota, blondina mies on kokoajan "kimpussa".

Annoin sinulle nuolen ylöspäin, kun tunnen jonkinlaista myötätuntoa, mutta koska en voi kahta nuolta antaa, ja miehellesi olisin alanuolen ehdottomasti antanut, niin ota tämä huomioon :D Voi että kun osaakin olla ällö mies.

Vierailija
24/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.

No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?

Pöh, no jo on.

Ei mies pelkästään hiuksia katsele. Vain ne hirveät hiustyylit kenties karkoittaa, mutta muuten se hiustyyli on toisarvoinen tekijä. Kokonaisuus ratkaisee, käyttäytyminen taitaa se suurin tekijä olla.

Vierailija
25/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut 😆. Olen kyllä luonnostaan tumma, isäni ei oo suomalainen. Vientiä olis vaikka kuinka...

Ehkä se juttu on siinä, ettet oo oikeesti tumma ja vaaleet sopii sulle paremmin.

Uskoisin miesten olevan sinun kimpussa, koska näytät eksoottiselta. Minun ulkonäköni ei kuitenkaan ole eksoottinen, vaan tavallinen suomalainen ulkonäkö.

Olen luonnostaan ruskeahiuksinen ja olen kuullut kampaajilta ja monilta monilta muilta, ettei vaalea sovi minulle. Olen itse ainakin uskonut, etteivät vaaleat hiukset sovi. Nyt luotenkin mietin sopivatko ne luitenkin paremmin... vai kiinnostaako miehiä ainoastaan hiusten vaalea väri riippumatta siitä, sopiiko se vai ei.

Esimerkiksi laulaja Evelinalle mielestäni sopii paljon paremmin tummat hiukset. Vaaleassa hiusvärissä hän näyttää vain tavalliselta. Silti hän saa paljon enemmän positiivista palautetta ulkonäöstään vaaleana.

Ap

Täällä kans yksi tummanbrune ja muutenkin tummapiirteinen. Olen myös aina ajatellut etteivät vaaleat sopisi minulle, mutta kampaajani sanoi että voisivat sopia. Hän suositteli hiuksiini blondeja raitoja. Varmaan ammatti-ihmisenä tietää mikä sopii ja mikä ei, mutta jostain syystä en kuitenkaan innostunut ajatuksesta...

Vierailija
26/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, no jo on.

Ei mies pelkästään hiuksia katsele. Vain ne hirveät hiustyylit kenties karkoittaa, mutta muuten se hiustyyli on toisarvoinen tekijä. Kokonaisuus ratkaisee, käyttäytyminen taitaa se suurin tekijä olla.

Kuvaile sopiva käyttäytyminen?

Vierailija
27/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että se on just toisinpäin: miehet viehättyy enemmän bruneteista. Olin pitkään blondi ja tapailin erästä miestä. Tämä mies seurasi ja tykkäili instassa tummahiuksisia naisia. Meidän juttu loppui sitten, kun mies fanitti liikaa näitä tummia ja kehui niitä minulle. Myös eräs exäni jätti minut tummaverikön takia.

Vierailija
28/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaaleat hiukset tekevät sinusta helpommin lähestyttävän oloisen?

Tuo ei vastaa omia kokemuksiani, mutta toisaalta kuulunkin niihin joille ne blondit hiukset eivät lainkaan sovi, mutta hiukset on luonnostaan niin tummat, että niitä täytyy väistämättä vaalentaa välillä jos mielii saada punaista (tai ylipäätään tummanruskeampaa vaaleampaa) väriä.

Vierailija
29/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan vastaus löytyä kliseiden maailmasta, eli blondivitseissä blondit ovat aina tyhmiä, jolloin ehkä mies ei koe niin vaativaksi yrittää lähestyä sellaista, tai enemmänkin miettiä sitä lähestymistä? Eihän se pidä paikkansa, mutta voisi alitajuisesti selittää sen, ettei edes aloita lähestymistä jos mieltää naisen 'älykkääksi', se olisi liian vaivalloista jo etukäteen ajateltuna ja jäisi siksi tekemättä.

Vierailija
30/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliööööööööööööööö

Vierailija
31/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, no jo on.

Olet kuule ihan vain oma itsesi. Se sulle oikea mies ei tykkää ollenkaan pitkistä tummista hiuksista :) vaan sellaisista kuin sinulla on. Ihan ensisijainen on tietenkin luonne ja kaikki muu sinussa, mikä miellyttää.

Minä deittailin aikoinani tylsyyksissäni täysin itseäni miellyttämätöntä miestä kesäkissana, pelkän seksin merkeissä.

Olen ruskeahiuksinen, lyhyet hiukset.

Kerran sitten kännissä tämä tyyppi alkoi uikuttaa jostain "Hennasta, jolla on mustat ja pitkät kiiltävät hiukset ja kauniit ruskeat silmät, ja on kuin pieni intiaanityttö". Onneksi en ollut ihastunut, eikä muitakaan tunteita kokeva. Näin se vain menee :D Teki kyllä mieli kertoa hänelle, että mua miellyttävät miehet ovat täysin erilaisia kuin hän oli. Ja tämä totta, ihan ilman katkeruutta. Vaihtelu vain joskus virkistää. Säälitti kyllä, kun Pocahontas oli rassukan lempannut.. mutta mikäs siinä, sain sek siä ja mies laastarin.

Vierailija
32/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanlaajuisesti blondit ovat selvä vähemmistö. Tämä ei tule mieleen kun Suomessa noin 80 prosentilla on vaaleat hiukset. Vaaleiksi hiuksiksi lasketaan tässä kaikki ihan valkoisista tuonne vaalenruskean sävyihin asti.

Koska vaaleahiuksisyys on harvinaisempaa sitä on korostettu kauneutena. Rooman valtakunnan aikana naiset hankkivat pohjoisesta vaaleita hiuksia, joista tehtiin peruukkeja.

Kun vaaleahiuksisuudesta on tullut haluttu ominaisuus, niin viihdemaailma on nostanut blondit poikkeuksellisen paljon esille. Kuuluisin blondi saattaa olla Marilyn Monroe. 

Haluttiin tai ei imemme vaikutteita ympäristöstä, eli jos jotain asiaa korostetaan koko elämämme aikana kauneutena ajattelemme, että se on kauneutta.

Lisäksi pitää muistaa, että ihmisenä olemme eläimiä ja jotkin asiat ovat syvällä meissä. Pidämme tasamuotoisuutta (silmät yhtä kaukana kasvojen keskiviivasta) kauneutena, koska isot poikkeamat johtuu geenivirheestä. Samalla tavalla nuoruus on kauneutta ja vaaleat hiukset liitetään nuoruuteen. Monellahan hiukset ttummuu ainakin osittain iän myötä.

Itse olen siis mies ja jostain syystä pidän punap'istä ja tummahiuksisista enempi.

Vierailija
33/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luonnostaan punaiset hiukset ja on kyllä ihan vedenjakaja. Jotkut tykkää ja toiset eivät ollenkaan.

Onneksi osa miehistä on värisokeita ja eivät edes huomaa. Sellaiset näkevät punaiset hiukset vaaleanruskeana.

Vierailija
34/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tylsältä kuin se kuulostaakin: blondeja (varsinkin peroksiidiblondeja) pidetään helppoina ja vähän höpsöinä (vaikka olisi miten älykäs). Minulla on kokemusta peroksiidiblondina ja tummatukkaisena olemisesta. Huomasin eron suhtautumisissa. Blondina minulle puhuttiin kuin hölmölle, ainakin baarissa.

Vierailija
35/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain järkeä nyt näihin keskusteluihin?

Elämä, miesten huomio tai mikään muukaan ei ole kiinni hiusten väristä. Osa miehistä ihailee blondeja, osa brunetteja. Mutta elämänkumppanin valinnassa hiusten väri on todella harvalle se olennainen saati ratkaiseva tekijä.

Itse olen tumma, ruskeat hiukset ja tummanvihreät silmät. Silti aivan suomalainen. Kauniina on aina pidetty eikä ole miesten huomiosta ollut pulaa. Sama juttu nätillä vaalealla ystävälläni. 

Vierailija
36/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, minä pidän punatukkaisista. Oikeastaan jos on punaiset hiukset, omat tai värjätyt, niin sen lisäksi riittää ettei ole ylipainoa.

Vierailija
37/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh, no jo on.

Olet kuule ihan vain oma itsesi. Se sulle oikea mies ei tykkää ollenkaan pitkistä tummista hiuksista :) vaan sellaisista kuin sinulla on. Ihan ensisijainen on tietenkin luonne ja kaikki muu sinussa, mikä miellyttää.

Minä deittailin aikoinani tylsyyksissäni täysin itseäni miellyttämätöntä miestä kesäkissana, pelkän seksin merkeissä.

Olen ruskeahiuksinen, lyhyet hiukset.

Kerran sitten kännissä tämä tyyppi alkoi uikuttaa jostain "Hennasta, jolla on mustat ja pitkät kiiltävät hiukset ja kauniit ruskeat silmät, ja on kuin pieni intiaanityttö". Onneksi en ollut ihastunut, eikä muitakaan tunteita kokeva. Näin se vain menee :D Teki kyllä mieli kertoa hänelle, että mua miellyttävät miehet ovat täysin erilaisia kuin hän oli. Ja tämä totta, ihan ilman katkeruutta. Vaihtelu vain joskus virkistää. Säälitti kyllä, kun Pocahontas oli rassukan lempannut.. mutta mikäs siinä, sain sek siä ja mies laastarin.

Miksi vastaat kysymykseen joka oli tarkoitettu miehille?

Vierailija
38/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä. Itse olen lähestulkoon aina ollut blondi, mutta pari kertaa erehtynyt värjäämään tummaksi. Ja huomasin myös että en paljoa enää huomiota saanut miehiltä.

Itse taas kuitenkin pidän tummatukkaisia naisia viehättävempinä.. 🧐

Vierailija
39/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmanlaajuisesti blondit ovat selvä vähemmistö. Tämä ei tule mieleen kun Suomessa noin 80 prosentilla on vaaleat hiukset. Vaaleiksi hiuksiksi lasketaan tässä kaikki ihan valkoisista tuonne vaalenruskean sävyihin asti.

Koska vaaleahiuksisyys on harvinaisempaa sitä on korostettu kauneutena. Rooman valtakunnan aikana naiset hankkivat pohjoisesta vaaleita hiuksia, joista tehtiin peruukkeja.

Kun vaaleahiuksisuudesta on tullut haluttu ominaisuus, niin viihdemaailma on nostanut blondit poikkeuksellisen paljon esille. Kuuluisin blondi saattaa olla Marilyn Monroe. 

Haluttiin tai ei imemme vaikutteita ympäristöstä, eli jos jotain asiaa korostetaan koko elämämme aikana kauneutena ajattelemme, että se on kauneutta.

Lisäksi pitää muistaa, että ihmisenä olemme eläimiä ja jotkin asiat ovat syvällä meissä. Pidämme tasamuotoisuutta (silmät yhtä kaukana kasvojen keskiviivasta) kauneutena, koska isot poikkeamat johtuu geenivirheestä. Samalla tavalla nuoruus on kauneutta ja vaaleat hiukset liitetään nuoruuteen. Monellahan hiukset ttummuu ainakin osittain iän myötä.

Itse olen siis mies ja jostain syystä pidän punap'istä ja tummahiuksisista enempi.

No tämä olikin hyvä kirjoitus :) Mun ajatus karkasi aurinkokuninkaan hoviin, missä aatelisilla piti olla valkoisiksi puuteroidut naamat ja ne kammottavat vaaleat peruukit.

Marilyn kyllä iski vetysuperoksidillaan suoraan suoneen. Nättihän se oli brunettenakin.

Vierailija
40/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tykkää tummasta, joku vaaleasta, kolmas punapäästä.

Henkilökohtaisesti sellanen tumman punainen on kaikkein seksikkäin väri, sitten tummat värit ja vähiten viehätyn blondeista.

Olet siis ho  mo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi