Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?

Vierailija
14.10.2019 |

Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
1/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkää tummasta, joku vaaleasta, kolmas punapäästä.

Henkilökohtaisesti sellanen tumman punainen on kaikkein seksikkäin väri, sitten tummat värit ja vähiten viehätyn blondeista.

Vierailija
2/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma värisi on siis tumma?

Mihin tarvitset miesten huomiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tuntuu, että nyt yhtäkkiä olenkin kaikkien silmissä parempi kuin ennen, että olenko ollut ennen sitten muiden silmissä jotenkin huonompi. Tottakai mieluiten näytän parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni.

Vierailija
4/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tuntuu, että nyt yhtäkkiä olenkin kaikkien silmissä parempi kuin ennen, että olenko ollut ennen sitten muiden silmissä jotenkin huonompi. Tottakai mieluiten näytän parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni.

Eikö paras versio itsestäsi ole se, joka miellyttää sinua parhaiten. Ei kai jollain random-miesten mielipiteellä ole oikeasti väliä.

Harvalle luonnostaan tummalle oikeasti sopii vaalea hiusväri paremmin kuin oma.

Vierailija
5/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä sanoa mutta totta se on. Minulla on aina ollutvaaleat hiukset pl. Parin kuukauden kokeilua jolloin oli tumman ruskeat, olin ihan näkymätön miehille?? Kun värjäsin taas vaaleaksi alkoi katseita ja isku yrityksiä tulla. Muuten ei ulkonäkö tai käytös muuttunut.

Vierailija
6/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö paras versio itsestäsi ole se, joka miellyttää sinua parhaiten. Ei kai jollain random-miesten mielipiteellä ole oikeasti väliä.

En tiedä. Tummaan palaaminen ei enää niin houkuttele, jos se tarkoittaa että positiivinen huomio loppuu.

Vierailija
7/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tummaan palaaminen ei enää niin houkuttele, jos se tarkoittaa että positiivinen huomio loppuu.

Jos se miesten huomio on tärkeintä, niin asiahan on sillä ratkaistu.

Vierailija
8/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä miehenä erehtyisin kysymään, että miksi naiset viehättyvät enemmän tuuheahiukisa miehistä niin mahtaisiko vasaus olla, että jippii, joku mies on löytänyt jakamattoman ja kiistämätömän totuuden ja ymmärtää nyt varmasti kaljuna, miksei löydä itselleen kumppania. - Saattaa joku toki näin todeta. Mutta luultavasti minua kehotettaisiin hankkimaan itsetunto ja olla uhriutumatta. Luuelnkin, että makuja ja mieltymyksiä on ainakin yhtä paljon kuin on ihmisiä.      

Vierailija
9/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän blondista, tummasta, ja punaisesta. Myös vaaleanruskeasta.

Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.

T. mies ja uskallan väittää että näin ajattelee 95% miehistä.

Vierailija
10/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut... oonkin miettinyt värjäämistä, uskon että voisi sopia koska olen vaalea muuten. Harmi vaan sitten kaikenmaailman tyvikasvut.

Vierailija
11/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato se Marilyn-elokuva!

Vierailija
12/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.

Täällä yksi mies allekirjoittaa tämän väittämän ihan täysin.

Vierailija
13/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?

Vierailija
14/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?

Tod.näk punainen (aito punapää) tai brunette.

T. 10/

Vierailija
15/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (hetero)naisena ihailen kauniita naisia, olivatpa minkä värisiä tahansa. Eteerinen, aito vaalea ja kuulas on kaunista, kun taas uhkea ja tumma latino sykäyttää a la Salma Hayek. Punaiset hiuksetkin ovat aika seksikkäät, tyyliin Julianne Moore. Yleensä löytyy vielä ne pikantit pisamat ja vihreät tai pähkinänruskeat silmät. Maantienharmaita voi onneksi sävytellä useaan suuntaan, kunhan maltti säilyy. Prinsessa Dianan raidoitettu tekovaaleus oli esim. hänelle sopiva.

Mutta kauheinta on, kun yritetään tehdä itsestä ihan jotain täysin muuta kuin mitä oikeasti on.

Tekoblondius näyttää oudolta, varsinkin kun 90%lla harmaa juurikasvu työntyy läpi. Maisa hyvä esimerkki muovisesta ja rakennellusta valkaisupäästä. Yöks.

Vaalea taas on kovin tunkkainen, kun koettaa olla tumma. Iho on vaalea, mutta tukka riitelee sen kanssa. Siihen on sitten melkein aina sudittu paksut tummat kulmat.

Punainen väri sopii yllättävän monelle, kunhan ei ole luonnoton, eli joku pinkki tms. vaan kastanja jne.

Ihmeellistä tuo ap:n huomio siitä, että miehet osoittavat kiinnostustaan, kunhan hänellä on vaalea tukka :D Oisko vielä joillain typeryksillä mielikuva "helposta blondista bimbosta"?

Vierailija
16/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat, pitkähköt hiukset ilman mitään tehosteraitoja.

Mutta kyseessä siis vain yhden miehen mielipide.

Vierailija
17/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten raskauduin ja värjäsin juurikasvuni väriseksi hiukset, eli ruskeiksi. Ennen raskautta olin blondi, mieheni piti minusta. Ulkoisesti alkuraskaudessa minussa ei ollut muuta eroa kun hiusten väri. Nyt kun synnytyksestä on 3kk, palasin takaisin blondiksi. Ruskeahiuksisena en saanut huomiota, blondina mies on kokoajan "kimpussa".

Vierailija
18/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut 😆. Olen kyllä luonnostaan tumma, isäni ei oo suomalainen. Vientiä olis vaikka kuinka...

Ehkä se juttu on siinä, ettet oo oikeesti tumma ja vaaleet sopii sulle paremmin.

Vierailija
19/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä miehenä erehtyisin kysymään, että miksi naiset viehättyvät enemmän tuuheahiukisa miehistä niin mahtaisiko vasaus olla, että jippii, joku mies on löytänyt jakamattoman ja kiistämätömän totuuden ja ymmärtää nyt varmasti kaljuna, miksei löydä itselleen kumppania. - Saattaa joku toki näin todeta. Mutta luultavasti minua kehotettaisiin hankkimaan itsetunto ja olla uhriutumatta. Luuelnkin, että makuja ja mieltymyksiä on ainakin yhtä paljon kuin on ihmisiä.      

No hyvän itsetunnon kehittäminen voisi alkaa vaikka siten, ettei ottaisi miesten kaljuuntumista esille jossain naisten hiusvärikeskustelussa. Mutta toteamus siitä, että makuja on monia, pitää taatusti paikkansa, onneksi!! :D

Iso osa miehistä menettää osan hiuksiaan vanhetessaan (ja naisillekin niin käy esim. vaihdevuosissa). Joillain miehillä niin pahasti, että on parempi ajaa kaikki pois. Onnekkaita ne, joille se kalju sopii. Sehän on vallan komea.

Tosiasia on valitettavasti se, että hyvännäköinen mies jotenkin vaatii myös sen tuuhean tukan ollakseen "täydellinen". Tai pitää olla se komeakaljuinen. Harvoin catwalkillakaan nähdään kaljuuntuvia miesmalleja. Näinhän se on naisillakin. Pitkät ja paksut hiukset ovat upeat, monelle rumemmalle naiselle suorastaan tarpeelliset, kuin kruunu, kun on muita puutteita.

Lohtua tuo varmaan se, että meillä naisilla selluliitti kerääntyy herkästi, rinnat alkavat roikkua ja alapääkin väljenee iän myötä. Näiden asioiden kanssa tarvitsee vain elää ja pärjätä, ellei ole varaa hoidattaa/leikkauttaa itseään sellaiseen kuntoon kuin haluaa/on mahdollista.

Vierailija
20/347 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut 😆. Olen kyllä luonnostaan tumma, isäni ei oo suomalainen. Vientiä olis vaikka kuinka...

Ehkä se juttu on siinä, ettet oo oikeesti tumma ja vaaleet sopii sulle paremmin.

Uskoisin miesten olevan sinun kimpussa, koska näytät eksoottiselta. Minun ulkonäköni ei kuitenkaan ole eksoottinen, vaan tavallinen suomalainen ulkonäkö.

Olen luonnostaan ruskeahiuksinen ja olen kuullut kampaajilta ja monilta monilta muilta, ettei vaalea sovi minulle. Olen itse ainakin uskonut, etteivät vaaleat hiukset sovi. Nyt luotenkin mietin sopivatko ne luitenkin paremmin... vai kiinnostaako miehiä ainoastaan hiusten vaalea väri riippumatta siitä, sopiiko se vai ei.

Esimerkiksi laulaja Evelinalle mielestäni sopii paljon paremmin tummat hiukset. Vaaleassa hiusvärissä hän näyttää vain tavalliselta. Silti hän saa paljon enemmän positiivista palautetta ulkonäöstään vaaleana.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan