Nainen suuttui kun kuittailin että ottaa selfien yläviistosta
Kommentit (25)
En tajua, miksi muut ihmiset eivät tykkää minusta! Omasta mielestäni olen hirveän kiva ja minulla on hyvät jutut. Miten kukaan ei tajua hyviä läppiäni? Vian täytyy olla muissa.
Ap
Oliko joku erityinen syy olla ilkeä, vai ajattelitko noin muuten pilata päivän? Laittoi sinulle kuvan jota kommentoit, vai menit yleisesti esillä olevaa kuvaa kommaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku erityinen syy olla ilkeä, vai ajattelitko noin muuten pilata päivän? Laittoi sinulle kuvan jota kommentoit, vai menit yleisesti esillä olevaa kuvaa kommaamaan?
Laittoi mulle kuvan ja sanoin miten asiat on!
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle siitä hyvä mieli että toinen pahoitti mielensä?
Kyllä minä tyttörukka niin pienen mieleni taas pahoitin yhyyy buhuu :(
Voisin veikata, että olet sinkku? Jo pitkään, ellei jopa jo ihan aina? Osaan ennustaakin; pysyt sinkkuna, ihan hamaan loppuun saakka.
Ei sentään ottanut selfietä makuulla ylhäältä päin? Se on kaikista huvittavinta. Tottakai siinä posket kaventuu, kun lojuu selällään.
Oliko tämä nainen äiti vai mummo?
Laitapa omaa kuvaa tulemaan niin katsotaan vähän arvioita lärvistäsi? Olihan varmasti varaa sanoa?
Oletko noin muuten kunnostautunut kiusaamisen saralla?
Kyllä nyt on taas Suomi-miehen taso kohdillaan. Ihan hyvää hyvyyttäsi teit - tietysti.
Selfieiden ottaminen on kyllä hieman noloa, mutta tottakai ihminen haluaa olla kivan näköinen, jos kuvan itsestään ottaa.
Jos tykkään enemmän anorektisista, lommoposkisista lapsinaisvartaloista, niin kyllähän minä kortisonilla paisuneesta naamasta kuittaan! Tekisi jotakin!
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkään enemmän anorektisista, lommoposkisista lapsinaisvartaloista, niin kyllähän minä kortisonilla paisuneesta naamasta kuittaan! Tekisi jotakin!
Tiesit että on lääkitys ja silti päätit kiusata.
Ei mulla muuta.
Minulla on vastaava kokemus deittirintamalta. Kyseisellä naisella oli ainakin 10 kuvaa ja kaikki otettu yläviistosti. Mitään muita ei ollut kuin näitä pärstäkuvia yläviistosti. Vaikutti oudolta, mutta tavattiin kuitenkin kaffen merkeissä. Sitten tajusin miksi 40v täti ihminen otti teinimäisiä yläviisto selfieitä. Kun suoraan katsoi niin silmät oli kierot ja kasvotkin enemmän mallia perunamaa kuin ruusutarha. Sen lisäksi kroppa oli päästetty aika plösöksi ja se selitti miksi ei ollut kokovartalo kuvia.
No, kaffet juotiin, mutta siinä se...
M41
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastaava kokemus deittirintamalta. Kyseisellä naisella oli ainakin 10 kuvaa ja kaikki otettu yläviistosti. Mitään muita ei ollut kuin näitä pärstäkuvia yläviistosti. Vaikutti oudolta, mutta tavattiin kuitenkin kaffen merkeissä. Sitten tajusin miksi 40v täti ihminen otti teinimäisiä yläviisto selfieitä. Kun suoraan katsoi niin silmät oli kierot ja kasvotkin enemmän mallia perunamaa kuin ruusutarha. Sen lisäksi kroppa oli päästetty aika plösöksi ja se selitti miksi ei ollut kokovartalo kuvia.
No, kaffet juotiin, mutta siinä se...
M41
Tainnut mennä setämiehen treffit noin ylipäätään kaffenjuonniksi. Suosittelen Aasiaa ja maksullisia.
Kyllä meilläkin isäntä tuollaisesta varmasti kuittailisi, ja miksi siitä nyt pitäisi mieltänsä pahoittaa :D
Tuliko sulle siitä hyvä mieli että toinen pahoitti mielensä?