Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen suuttui kun kuittailin että ottaa selfien yläviistosta

Vierailija
14.10.2019 |

Ihan normaalia smalltalkia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle siitä hyvä mieli että toinen pahoitti mielensä?

Vierailija
2/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuittailu ei ole small talkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi muut ihmiset eivät tykkää minusta! Omasta mielestäni olen hirveän kiva ja minulla on hyvät jutut. Miten kukaan ei tajua hyviä läppiäni? Vian täytyy olla muissa.

Ap

Vierailija
4/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku erityinen syy olla ilkeä, vai ajattelitko noin muuten pilata päivän? Laittoi sinulle kuvan jota kommentoit, vai menit yleisesti esillä olevaa kuvaa kommaamaan?

Vierailija
5/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku erityinen syy olla ilkeä, vai ajattelitko noin muuten pilata päivän? Laittoi sinulle kuvan jota kommentoit, vai menit yleisesti esillä olevaa kuvaa kommaamaan?

Laittoi mulle kuvan ja sanoin miten asiat on!

Vierailija
6/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle siitä hyvä mieli että toinen pahoitti mielensä?

Kyllä minä tyttörukka niin pienen mieleni taas pahoitin yhyyy buhuu :(

Vierailija
7/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mikä sankari.

Vierailija
8/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin veikata, että olet sinkku? Jo pitkään, ellei jopa jo ihan aina? Osaan ennustaakin; pysyt sinkkuna, ihan hamaan loppuun saakka.

Vierailija
9/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään ottanut selfietä makuulla ylhäältä päin? Se on kaikista huvittavinta. Tottakai siinä posket kaventuu, kun lojuu selällään.

Vierailija
10/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nainen äiti vai mummo?

Vierailija
11/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pissis

Vierailija
12/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa omaa kuvaa tulemaan niin katsotaan vähän arvioita lärvistäsi? Olihan varmasti varaa sanoa?

Vierailija
13/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko noin muuten kunnostautunut kiusaamisen saralla?

Vierailija
14/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas Suomi-miehen taso kohdillaan. Ihan hyvää hyvyyttäsi teit - tietysti.

Vierailija
15/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfieiden ottaminen on kyllä hieman noloa, mutta tottakai ihminen haluaa olla kivan näköinen, jos kuvan itsestään ottaa.

Vierailija
16/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkään enemmän anorektisista, lommoposkisista lapsinaisvartaloista, niin kyllähän minä kortisonilla paisuneesta naamasta kuittaan! Tekisi jotakin!

Vierailija
17/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkään enemmän anorektisista, lommoposkisista lapsinaisvartaloista, niin kyllähän minä kortisonilla paisuneesta naamasta kuittaan! Tekisi jotakin!

Tiesit että on lääkitys ja silti päätit kiusata.

Ei mulla muuta.

Vierailija
18/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vastaava kokemus deittirintamalta. Kyseisellä naisella oli ainakin 10 kuvaa ja kaikki otettu yläviistosti. Mitään muita ei ollut kuin näitä pärstäkuvia yläviistosti. Vaikutti oudolta, mutta tavattiin kuitenkin kaffen merkeissä. Sitten tajusin miksi 40v täti ihminen otti teinimäisiä yläviisto selfieitä. Kun suoraan katsoi niin silmät oli kierot ja kasvotkin enemmän mallia perunamaa kuin ruusutarha. Sen lisäksi kroppa oli päästetty aika plösöksi ja se selitti miksi ei ollut kokovartalo kuvia.

No, kaffet juotiin, mutta siinä se...

M41

Vierailija
19/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vastaava kokemus deittirintamalta. Kyseisellä naisella oli ainakin 10 kuvaa ja kaikki otettu yläviistosti. Mitään muita ei ollut kuin näitä pärstäkuvia yläviistosti. Vaikutti oudolta, mutta tavattiin kuitenkin kaffen merkeissä. Sitten tajusin miksi 40v täti ihminen otti teinimäisiä yläviisto selfieitä. Kun suoraan katsoi niin silmät oli kierot ja kasvotkin enemmän mallia perunamaa kuin ruusutarha. Sen lisäksi kroppa oli päästetty aika plösöksi ja se selitti miksi ei ollut kokovartalo kuvia.

No, kaffet juotiin, mutta siinä se...

M41

Tainnut mennä setämiehen treffit noin ylipäätään kaffenjuonniksi. Suosittelen Aasiaa ja maksullisia.

Vierailija
20/25 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin isäntä tuollaisesta varmasti kuittailisi, ja miksi siitä nyt pitäisi mieltänsä pahoittaa :D