Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, jos elämänne olisi tällaista niin

Vierailija
13.10.2019 |

lähtisittekö?

Lapsuudessa syntymästä asti väkivaltaa, hoidossa kaltoinkohtelua, koulussa koulukiusaamista, aikuisuudessa työttömyyttä ja yksinäisyyttä, ei perhettä ja kun työn saa niin sielläkin työpaikkakiusaamista. Olen menettänyt koko omaisuuden. Ei koskaan yhtä onnellista kokonaista päivää tai edes hetkeä. Ainoa unelma tai halu ei toteutunut, vaikka kaikkensa teki. Ei koskaan yhtäkään hyvää ihmissuhdetta. Nytkin ihmiset puhuvat pelkkää pahaa. Myös terveydessä jotain häikkää. En tiedä vielä mikä sairaus on. Varmaan syöpä. Tulisi nyt ja veisi minut pois täältä. Olin ihan normaali ihminen, joka yritti kaikkensa. Menetin kaiken. Siinä se.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul aika sama, yritin lähteä oman käden kautta mutta epäonnistuin siinäkin (kuten kaikessa muussakin elämässäni), enää en meinaa yrittää koska siitä seurasi vain harmia. nyt ainoa toiveeni on syöpä/eutanasia.

Vierailija
2/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa rankalta. Onko mitään, edes pientä asiaa, joka tuo sinulle iloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mul aika sama, yritin lähteä oman käden kautta mutta epäonnistuin siinäkin (kuten kaikessa muussakin elämässäni), enää en meinaa yrittää koska siitä seurasi vain harmia. nyt ainoa toiveeni on syöpä/eutanasia.

Minulle varmaan käy sama. Ajattelin joskus, etten ikimaailmassa pystyisi siihen. Nyt haluaisin vain pois täältä eikä keinolla ole väliä. Mutta sinun kohdallasi minä toivon, ettet syöpään sairastu. Se voi olla kivulias tapa lähteä. Enkä muutenkaan toivo sinulle kuolemaa vaan että löytäisit vielä jotain, joka korvaisi kaiken kokemasi pahan, palauttaisi elämänilosi ja antaisi sinulle syyn elää, vaikka pahuus eksyisi jälleen tiellesi. Hyvää yötä.

Vierailija
4/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Odottaisin parempaa aikaa.

Vierailija
5/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rankalta. Onko mitään, edes pientä asiaa, joka tuo sinulle iloa?

Ei ole. Minulla oli unelma, jonka vuoksi jaksoin. Nyt minulle alkaa valjeta, etten koskaan saavuta sitä eikä minulla ole syytä elää.

Vierailija
6/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin pitkälle vaellukselle. Joko Suomen Lappiin tai jos rahat riittää niin Espanjan Santiago de Compostelaan. Lupaan, että vaelluksen jälkeen olet kuin eri ihminen.

Vierailija
7/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Odottaisin parempaa aikaa.

Näin minäkin ajattelin, mutta sitä ei tule. Jokainen uusi kappale tuo vain lisää tuskaa. Jokainen päivä on toistaan pahempi. Jokainen hetki itsessään lisää tuskaa.

Vierailija
8/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap valinta. Voit valita miten jatkat eteenpäin. Joko luovutat, tai sitten nouset ylös, voimaannut etkä anna enää kenenkään kohdella sua huonosti. Elämä ja onnellisuus on valinta, ihan oikeasti se on niin. Kärsimys ei tule meidän elämään kiusaamaan meitä, vaan opettamaan meitä.

Vierailija
9/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pystyy halutessaan hyvin moneen, koska osaa kirjoittaa hyviä lauseita. Se alkaa olla harvinainen taito.

Vierailija
10/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi työtä, perhettä eikä rahaa, niin olisi silti yksi asia, jota työssäkäyvillä ja perheellisillä ei ole: vapaus. Se on itse asiassa jopa arvokkainta noista.

Vierailija
11/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei olisi työtä, perhettä eikä rahaa, niin olisi silti yksi asia, jota työssäkäyvillä ja perheellisillä ei ole: vapaus. Se on itse asiassa jopa arvokkainta noista.

Minulla on työpaikka, missä minua kiusataan. Sekään ettei ole vaihtoehtoja ei kuulosta vapaudelta minusta. Minä haluaisin perheen. Se ei tekisi minusta vankia.

Vierailija
12/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työpaikka, missä minua kiusataan. Sekään ettei ole vaihtoehtoja ei kuulosta vapaudelta minusta. Minä haluaisin perheen. Se ei tekisi minusta vankia.

Mitä olet tehnyt kiusaamisen lopettamiseksi?

Etkai uhriudu elämässäsi?

Vierailija
13/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin raskaalta. Jos olet kaiken menettänyt, ei ole enää mitään menetettävää. Mitä jos tekisit jonkun ison muutoksen elämässäsi? Vaihda kaupunkia, vaihda työtä, lähde vaikka ulkomaille. Mitään et voi menettää jos mitään menetettävää ole, mutta voit saada paljon. Tai edes jotain. 

Toivon sinulle kaikkea hyvää <3

Vierailija
14/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään menetettävää, ei työtä, ei perhettä, ei omaisuutta, niin se antaa täyden vapauden. Voi tehdä ihan mitä vaan kun ei ole vastuussa kenellekään. Sitä tilaisuutta ei kannata tuhlata, vaan kokeilla ja kokea kaikkea mahdollista.

15/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Keskittyisin siihen minkä uskon varmuudella olevan arvokasta. Eläisin pyrkien siihen mikä on hyvää ja oikein. Siitä saa sisäistä rauhaa, joka on tärkeämpää kuin onnellisuus ja hyvät olosuhteet. Muistaisin myös, että parempia aikoja kuin tämä voi olla tulossa.

Vierailija
16/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaellus on oikeasti ap:n tilanteeseen todella hyvä ehdotus. Tiedän kokemuksesta.

Vierailija
17/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinun tilanteessasi, niin ostaisin viimeisillä rahoilla teltan ja hyvän makuupussin ja lähtisin kävelemään halki Suomen.

Vierailija
18/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma näyttäytyy niin erilaisena eri ihmisille.

Vierailija
19/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lainaa ja lue William Glasserin kirja Valinnan teoria.

2. Ala tehdä vapaaehtoistyötä.

Voimia ja kaikkea hyvää tästä eteenpäin. ❤️

Vierailija
20/29 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa mullakin, vaikka olen yrittänyt kaikkeni 😞. Meidän osa on syrjäytyä.