Uskaltaako kertoa
Uskaltaako naiselle kertoa, että fantasia on että nainen istuu hajareisin rinnan päällä?? Onko paha mielestänne?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei.olisi ihana kuulla tuollaista
Kiva kuulla😉
Olen sen verran ujo, etten ole kehdannut kysyä tai ottaa puheeksi.Tuore suhde kuitenkin.
Tuommoisia fantasioita olis naisena kyllä ihana kuulla!
Itse kanssa fantasioin samasta asiasta.Olen yrittänyt Naiselleni kertoa, mutta ei oikein taida ymmärtää tai on vaan vaivaantunut!?No ehkä joskus vielä.
Meillä se on ihan luonnollista, kun nainen on dominoivampi parisuhteesta!
Mistä löytyy nainen joka tykkää tuosta?Tänne heti!
Kai nyt tuommosen voi kertoa.Ei pitäs hävetä.
Jos tuo kerrot, se suhde loppuu kyllä heti.
Minkälainen nainen pitää tuosta?Luonne?
Moni nainen näyttää noin valtaasemansa!
Ööö näin naisena ihmettelisin toiveen jälkeen että mitä siinä istuessaan pitäisi sitten oikeen tehdä? Tuijotella silmiin vaan vai samalla runkkailla miestä vaikeasti selkänsä takana (jos siis istuu mieheen päin) vai mitä? Ja Kauanko siinä tulisi istua? Toki voisin hyvin kuvitella niin tekeväni mutta ymmärrän myös miksi joku nainen voisi pitää toivetta etukäteen ajatuksena vaivaannuttavana. Varsinkin jos itsetunto olisi huono, ettei haluaisi siinä mahamakkaroinensa tai pienine tisseineen vain olla ihmeteltävänä....
Siinähän istuessa voi myös käyttää vähän mielikuvitusta!Mutta hyvä jos yksikin nainen ees ymmärtää!
Perus juttuja jos olet alistuvampi suhteessa.Tuskin mitenkään harvinaista jos emäntäkin dominoivampi.Siinä mitään runkkailla tarvi!
Eiköhän toi ole ihan normaalijuttua. Jos olette kovin estyneitä, voitte harjoitella kommunikointia, muuten miten hyväksi näette. Pieni väsymys usein poistaa turhia estoja.
Mitäs kauheeta tuossa on?