Rumuuteni takia en tule koskaan saamaan ketään
Enkä pysty vaikuttamaan rumuuteeni mitenkään. Olen laihduttanut sopiviin mittoihin, mutta se ei auta rumaan naamaani. Edes meikkaaminen ei auta. Minun on turha koskaan edes haaveilla parisuhteesta, koska olen tällainen. Mikään asia ei voi kompensoida (erityisesti naamani) rumuutta tarpeeksi :(
Kommentit (26)
Kuule, älä hitossa puhu itsestäsi noin. Ymmärrän kyllä, että joskus peiliin katsoessa tuntuu siltä, että kaikki kortit on jaettu väärin, mutta maailma ei todellakaan toimi niin suoraviivaisesti kuin luulet.
Tässä elämässä on tullut nähtyä kaikenlaista, ja jos jostain olen varma, niin siitä, että ulkonäkö on loppujen lopuksi vain alkusykäys. Se on vähän kuin hieno käyntikortti, mutta jos firman sisältö on tyhjä, niin ei sillä kortilla mitään tee. Ja sama pätee toisinpäin. Kun ihminen on sinut itsensä kanssa, tekee töitä oman elämänsä eteen ja kantaa itsensä ryhdikkäästi, se vetää puoleensa. Itsevarmuus ja asenne ratkaisevat tässä maailmassa paljon enemmän kuin mikään yksittäinen kasvonpiirre.
Se, että olet tehnyt töitä kuntosi eteen, osoittaa jo valtavaa itsekuria ja luonnetta. Älä hukkaa sitä alkupääomaa siihen, että lannistat itsesi ajatuksilla, joilla vain kaivat maata omien jalkojesi alta. Kukaan ei ole täydellinen, eikä kenenkään tarvitse olla.
Parisuhdemarkkinatkin ovat loppujen lopuksi aika raadolliset, jos pelkkää pintaa tuijottaa, mutta pitkässä juoksussa ihmiset etsivät kumppania, jonka kanssa voi rakentaa jotain vakaata ja kestävää. Sellaista, jonka kanssa arki rullaa ja johon voi luottaa. Älä siis luovuta ja sulje ovia etukäteen. Keskity siihen, mitä voit rakentaa ja mihin voit vaikuttaa, eli omaan elämääsi ja tulevaisuuteesi. Kyllä niitä arvostajia löytyy, kunhan annat itsellesi edes mahdollisuuden.
Lopettakaa tuo että ehkä joku löytyy tai siedettävä. Ei se mikään terve tai kunnon parisuhde ole kun lähdetään vain tyytymään. Todella viallinen lähtökohta
Sama juttu. Olen jo 50 v enkä sanut naista koskaan. Sain pakit myös rumilta naisilta.
Ap ei tiedäkkään miten paljon on hänellä etumatkaa oikeasti naama rumiin miehiin nähden joilla ei ole a) hyviä sosiaalisia taitoja ja b) hyvää sosiaalista asemaa, tukena.
Jos tähtäät juristiin tai liigapelaajaan tottakai näitä miehiä piirittää myös missin mitoissa ja kauneudessa olevia naisia. Käy järkeen.
Mutta ap sulla on paljon enemmän mahkuja mitä ei-komealla sosiaalisesti estyneellä perusmiehellä.
Mä näin tänään pitkästä aikaa itseäni nuoremman, kauniina pidetyn naisen. Ikä vaan on tehnyt tehtävänsä hänenkin kohdallaan, poskipussit roikkuu ja näytti kyllä ikäänsä vanhemmalta. Kauneus on katoava luonnonvara, onneksi sitä ei ole ollut niin ei tarvitse surra menetystä.