Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumuuteni takia en tule koskaan saamaan ketään

Vierailija
13.10.2019 |

Enkä pysty vaikuttamaan rumuuteeni mitenkään. Olen laihduttanut sopiviin mittoihin, mutta se ei auta rumaan naamaani. Edes meikkaaminen ei auta. Minun on turha koskaan edes haaveilla parisuhteesta, koska olen tällainen. Mikään asia ei voi kompensoida (erityisesti naamani) rumuutta tarpeeksi :(

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, taas tämmöisiä.

Vierailija
2/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh.. Joko jäät hetkellisesti sinkuksi ja alat kehittämään tuota onnettoman kuuloista itsetuntoa tai liityt palstamiesten seuraan ja noudat jonkun. Suosittelen ehdottomasti ekaa vaihtoehtoa, ellei rakkauden kaipuu ole aivan ylitsepääsemätöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus ratkaisee. En tiedä miltä 2 näyttää mutta siinä on hyvä sisäisesti ruman esimerkki.

Vierailija
4/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus ratkaisee. En tiedä miltä 2 näyttää mutta siinä on hyvä sisäisesti ruman esimerkki.

Miten niin? Kehoitin aloittajaa kehittämään itsetuntoa. Tietyn tyyppiset miehet suorastaan tarttuvat kiinni aivan kuten sika limppuun mikäli haistavat epävarman naisen. Itseluottamus on jokaisen naisen suoja! Tuo loppuosuus oli lähinnä kettuilua jonka tarkoitus oli auttaa päättämään mille tielle kannattaa lähteä. Meillä on tällä palstalla aivan tarpeeksi rikkinäisiä miehiä joten miksi ihmeessä ap. haluaisi liittyä heihin?

Vierailija
5/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan molemmissa sukupuolissa vähemmän kauniita/komeita... Joten sellainen itselle juuri sopiva voi vaikka löytyä joku päivä. 😊

Vierailija
6/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin olen itsekin ajatellut elämästäni ikävuodet 14-24. Parin viimeisen vuoden aikana olen alkanut uskomaan siihen, että minua rumemmatkin ihmiset pariutuu, joten miksipä minäkin en voisi joskus ulkonäköni puolesta naisen löytää. Eihän se elämää ja kumppanin hankintaa helpota, että on ruma, mutta luulenpa, että pitää olla kyllä ihan vitullisen ruma jos ei yhdellekään ihmiselle kelpaa tässä maailmassa. Se on sitten toinen asia, että miellyttääkö se tyyppi joka siitä rumiluksesta kiinnostuu. Niillä korteilla se on vaan pelattava mitä on jaettu, ehkä sieltä pakasta nousee jossain vaiheessa jokeri ja kädestä muodotuu ihan siedettävä. Mistä sitä elämästä aina tietää mitä se eteen tuo.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
7/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ansainnut ketään. Synnyt tähän maailmaan yksin ja lähdet tästä maailmasta yksin. Kukaan ei ole sinulle velkaa parisuhdetta.

Vierailija
8/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole oikeasti niin ruma etteikö kampaajakäynti ja kaunis meikki voisi yhtään auttaa. Kysy vinkkejä samalla.

Vierailija
9/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ansainnut ketään. Synnyt tähän maailmaan yksin ja lähdet tästä maailmasta yksin. Kukaan ei ole sinulle velkaa parisuhdetta.

Hihii taasen. Jännästi tällaista kommenttia ei koskaan kuulla miesten kesken. Nykyään alkaa olemaan melkolailla normi settiä saada tällainen vastaus: ''Älä lannistu! Voithan aina käydä hakemassa vaimon tuolta jostain toisesta maasta!''

Naisille ei jostain syystä heru lämpöä tai moisia heittoja.

Vierailija
10/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa, minkä näköinen olet? Kuvailisitko ulkonäköäsi.

Vierailija
11/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ei pitemmällä aikavälillä toisen kauneus tai komeus lämmitä jos sisältö on ruma sekä luonne on ilkeä. Ilkeän kanssa harvempi jaksaa nykyaikana jatkaa jos elää maallistunutta elämää tai itsetunto on edes suunnilleen kunnossa.

Myös epäluotettavuus on todella huono piirre kumppanissa. Tarkoitan tällä siis suuria linjoja enkä sitä, että myöhästyy säännöllisen päivätyön jälkeen ensimmäisestä kotinurkille tulevasta bussista. Tottakai epäluotettavuutta syntyy jos toinen kärsii esimerkiksi alkoholismista, peliriippuvuudesta, huumeriippuvuudesta tai jostain muusta riippuvuussairaudesta.

Kolmas asia on kyky osata pitää toista yksilönä eikä minään lihakimpaleena, jolla ovat sukupuolielimet. Maailmassa tapahtuu tänä päivänäkin kauheampia asioita kuin epätäydellinen ulkonäkö. Ihminenhän joutuu joka tapauksessa sopeutumaan ikääntymisen aiheuttamiin ulkonäkömuutoksiin. Jos ei kestä toisen muutoksia niin ei ole myöskään oikein kypsä pitkään parisuhteeseenkaan. Ovathan kymmeniä vuosia keskenään naimissa olleetkin käyneet läpi moninaiset ulkonäkömuutokset ja onnellisia keskenään.

Vierailija
12/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin olen itsekin ajatellut elämästäni ikävuodet 14-24. Parin viimeisen vuoden aikana olen alkanut uskomaan siihen, että minua rumemmatkin ihmiset pariutuu, joten miksipä minäkin en voisi joskus ulkonäköni puolesta naisen löytää. Eihän se elämää ja kumppanin hankintaa helpota, että on ruma, mutta luulenpa, että pitää olla kyllä ihan vitullisen ruma jos ei yhdellekään ihmiselle kelpaa tässä maailmassa. Se on sitten toinen asia, että miellyttääkö se tyyppi joka siitä rumiluksesta kiinnostuu. Niillä korteilla se on vaan pelattava mitä on jaettu, ehkä sieltä pakasta nousee jossain vaiheessa jokeri ja kädestä muodotuu ihan siedettävä. Mistä sitä elämästä aina tietää mitä se eteen tuo.

Terveisin Naispelko26

Ruma ihminen voi aina kehittää muita ominaisuuksiaan. Toki baarissa ja Tinderissä huomiota satelee tietenkin kauneimmille ja komeimmille. Ihan julkkispareja seuraamalla huomaa, etteivät heidän suhteensa välillä kestä vaikka olisivat ulkonäöltään kuin toisilleen luodut koska myös kauniilla ja komeilla voi tulla elämässä ongelmia eteen.

Itse kyllä tyttären äitinä toivoisin tietenkin tyttärelle hyvän luonteen omaavaa paria. Olen sen verran monenlaista tarinaa lukenut ja nähnyt siitä, kuinka niiden vähemmän hyväluonteisten kanssa käy. Eihän vielä tänä päivänäkään ole koko maailmassa ihmistä, joka olisi voinut muuttaa rakkaudellaan toisen kieroutuneen luonteen tai parantaa toisen rakkaudella haitallisista riippuvuuksista.

Vierailija
13/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko katsonut First Dates UK -ohjelmaa? Siellä on aika lailla kaikennäköisiä naisia treffailemassa, eikä treffikumppanin kiinnostus kyllä vaikuta juurikaan olevan ulkonäöstä kiinni. Yhteensopivuus ratkaisee. Joskus joku ei ensiyrittämällä löydä sopivaa seuraa, menee takaisin ja toinen yritys onnistuu paremmin.

Suosittelen katsomaan!

Vierailija
14/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet niin ruma. Minäkin odotan kuvailuja.

Vierailija
15/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun olin lenkillä, tapasin kaksi vanhaa miestä, jotka olen viimeksi nähnyt ehkä 13 ja 15 vuotta sitten (parikymppisenä). Kun he tunnistivat minut, toinen heistä päivitteli, miksi olen nyt niin ruma? Kun viime näkemällä olin kuulemma niin kaunis!! Hymähdin ja kohautin olkia tyyliin "minkäs teet?" Olen omasta mielestäni ihan hyvävartaloinen mutta tiedän, etten ole panostanut ulkonäkööni viime aikoina... Luulen, että miehet on ihan höhliä pukeutumisen ym. laittautumisen suhteen. Niitä pystyy siinä huijaamaan suuresti!! Mä en vaan oo vaivautunu siihen nyt. Anyway, mies kysyi varmaan kolmatta kertaa ja vastasin, että "olenhan jo sen ja sen ikäinen!" Juteltiin ja oli auttavainen, mutta kun lähdin pois huomasin pian, että se rumaksi päivittely oli satuttanut. Minä jopa itkin. Ei tehny yhtään mieli katsoa vastaantulevia miehiä, leuka oli maassa. Keskityin omiin juttuihini ja tuumasin, ettei ulkonäkö ole nyt ykkösprioriteettini. Tietysti se vähän harmittaa, mutta ajattelen tätä vain väliaikaisena. On myös helpompi kestää yksinäisyys, kun voi syyttää "ulkonäköä". Tiedän, että naisen kuuluisi laittautua mutta en koe sitä nyt vaivan arvoisena, ajankohtaisena. Mulle ei tulis kyllä mieleenkään kysyä toiselta, "miksi olet nyt ruma"... Mulla oli hetken sellainen olo, että turha edes haaveilla paremmasta ulkonäöstä, jos olen kerran NIIN ruma. Kamalaa jotenkin ehkä just sen takia, et toivois vielä parempaa.

Vierailija
16/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kiitos tsemppiviesteistä.

10 & 14: En oikein osaa kuvailla ulkonäköäni kunnolla, mutta ehdottomasti pahinta siinä on kamalan muotoiset kasvoni. Kasvoni ovat ihan perunan muotoiset ja aika pitkät, eli erittäin järkyttävät. Minulla on myös suurehko otsa. Vaikka olen laihduttanut, näytän kasvoista silti lihavalta. Minulla on suuri, epäsymmetrinen nenä, silmäni ja huuleni ovat liian pienet. Tällaista nyt ainakin :(

Ap

Vierailija
17/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän nyt julkisen treffipyynnön. Haluan tavata sinut. Kerro aika ja paikka.

Oon lapseton, 41v sinkku Helsingistä.

Vierailija
19/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, voisin muuten tullakin, mutta olen sinua todella paljon nuorempi :(

Ap

Vierailija
20/21 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, voisin muuten tullakin, mutta olen sinua todella paljon nuorempi :(

Ap

Nyt aloitit jo valkkaamaan. Joten alkuperäinen väitteesi ei ole enää validi. Et siis saa(muka) ketään sellaista josta olisit itse kiinnostunut, on jo ihan eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi