Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisillakin saalistusvietti

Vierailija
12.10.2019 |

Aina puhutaan siitä miten joidenkin miesten kiinnostus katoaa kun saalis on saatu.

Mulla sama juttu ja olen nainen. Mulla on jokin pakkomielle saada vaikeasti saatava mies napattua . Ei siis sänkyyn ( koska se olisi helppoa), vaan sitoutumaan. Sit kun mies on sitoutunut, kiinnostukseni lakkaa.

Mikähän vika mun päässä on? Ja miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vikana on se, että saalistat liian arvottomia miehiä.

Mistä syystä uskot noin? Ne miehet ainakin alussa luulee olevansa mua parempia. Se käy mun egolleni ja siihen liittyvä jokin tunnevammaisuus laittaa mut saalistamaan. Ap

Ah, no sitten saalistat sitoutumiskyvyttömiä, eli saalillasi ei ole arvoa. 

Vierailija
22/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun nainen ei urbaanioloissa pysty perustamaan perhettä niin siihen on jalostunut tää miehinen mietsästysvietti ja se metsästää miehiä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, montako kertaa elämäsi aikana olet ehtinyt "sitoutumaan"? Eli kihloihin tai avioliittoon saakka tai avoliitossa vähintään ostamaan yhteisen omistusasunnon. Ei mikään seurustelusuhde vaikka kuinka puskisit lapsia ole sitouttamista.

No siihen vaiheeseen että mies on ehdottanut kihloja, avioliittoa, yhteenmuuttoa ja yleensäkin yhteistä elämää, kuudesti. Tossa kohtaa olen sitten ottanut hatkat. Ap

Vierailija
24/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelaan pelejä ja vedätän. Mitään en anna takaisin. En edes sitä kunnollista seksiä, koska inhoan kaikenlaista läheisyyttä. Mulle riittää onnistumiseksi varmuus siitä, että saisin kyseisen miehen itselleni. Sitten menetän kiinnostukseni ja siirryn seuraavaan kohteeseen. 

Taidan olla vakavasti tunnevammainen, kun teini-ikä on jo kaukana takana? Monta kertaa olen luullut muuttuneeni ja kypsyneeni, mutta ei.

Vierailija
25/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syystä uskot noin? Ne miehet ainakin alussa luulee olevansa mua parempia. Se käy mun egolleni ja siihen liittyvä jokin tunnevammaisuus laittaa mut saalistamaan. Ap

No lopulta he sitten kuitenkin haluaisivat sitoutua. Ap

Vierailija
26/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, montako kertaa elämäsi aikana olet ehtinyt "sitoutumaan"? Eli kihloihin tai avioliittoon saakka tai avoliitossa vähintään ostamaan yhteisen omistusasunnon. Ei mikään seurustelusuhde vaikka kuinka puskisit lapsia ole sitouttamista.

No siihen vaiheeseen että mies on ehdottanut kihloja, avioliittoa, yhteenmuuttoa ja yleensäkin yhteistä elämää, kuudesti. Tossa kohtaa olen sitten ottanut hatkat. Ap

Puheet on puheita. Teot ratkaisee. Ei tuo ole sitoutumista vaan pelkkiä suunnitelmia.

Vierailija
27/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lopulta he sitten kuitenkin haluaisivat sitoutua. Ap

No voit testata heidän sitoutumistaan lopettamalla seksin kokonaan...

Vierailija
28/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta saalistus. Jos kiinnostava mies ei osoita kiinnostusta takaisin, annan olla.

Vierailija
29/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan epäillyt, etteikö naisillakin löytyisi saalistusviettiä. Naisilla se on vain hivenen katalampaa, kun pitää saada se toisen naisen mies tai sitten muuten vain se kaikkien himoitsema varakas/komea mies, jotta voi kokea olevansa voittaja ja kaikkein paras ja kaunein. Ja kuvaavaa on juurikin tuo, että sitten kun se on saatu, niin eipä kiinnosta enää. Naisilla se on enemmän peliä jossa on ikäänkuin se pistetilasto jossa jatkuvasti halutaan päästä korkeammalle sijalle.

Ei yhtään katalampaa. Ja jos nainen kaataa tuolla tavalla miehen joka on aiemmin hakenut pimppaa mutta ei ole sitoutunut, on vain hyvä että joku naispeluri sitä kyykyttää.

Kyllä on katalampaa, sillä monella naisella se kiinnostus kohdistuu nimenomaan varattuihin miehiin ja ei varmaan syyttäkään "perheenrikkojalla" tarkoiteta useammin naista kuin miestä.

Ihan vain uteliaisuuttani: jos katsot telkasta jotain kylmän sodan aikaista vakoojadraamaa, missä  kgb:n agentti käännyttää vaikka james bondin työkaverin länsimaita vastaan, niin että hän yrittää tappaa bondin, m:n ja vaikka koko salaisen palvelun, niin onko kgb:n agentti "perheenrikkoja" vai onko james bondin työkaveri petturi?

Vierailija
30/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puheet on puheita. Teot ratkaisee. Ei tuo ole sitoutumista vaan pelkkiä suunnitelmia.

Niin tai näin, siinä kohtaa mun kiinnostus lakkaa. Ap

Vierailija
31/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman moni alkoi jankata ketjussa, ettei ap:n kertoma voi olla paikkansapitävää. Täytyy osua johonkin herkkään kohtaan.

Olen itse samanlainen. Se on luonteenpiirre, ei siitä meinaa päästä eroon. Naispuolisia pelureita.

Vierailija
32/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan epäillyt, etteikö naisillakin löytyisi saalistusviettiä. Naisilla se on vain hivenen katalampaa, kun pitää saada se toisen naisen mies tai sitten muuten vain se kaikkien himoitsema varakas/komea mies, jotta voi kokea olevansa voittaja ja kaikkein paras ja kaunein. Ja kuvaavaa on juurikin tuo, että sitten kun se on saatu, niin eipä kiinnosta enää. Naisilla se on enemmän peliä jossa on ikäänkuin se pistetilasto jossa jatkuvasti halutaan päästä korkeammalle sijalle.

Ei yhtään katalampaa. Ja jos nainen kaataa tuolla tavalla miehen joka on aiemmin hakenut pimppaa mutta ei ole sitoutunut, on vain hyvä että joku naispeluri sitä kyykyttää.

Kyllä on katalampaa, sillä monella naisella se kiinnostus kohdistuu nimenomaan varattuihin miehiin ja ei varmaan syyttäkään "perheenrikkojalla" tarkoiteta useammin naista kuin miestä.

Ihan vain uteliaisuuttani: jos katsot telkasta jotain kylmän sodan aikaista vakoojadraamaa, missä  kgb:n agentti käännyttää vaikka james bondin työkaverin länsimaita vastaan, niin että hän yrittää tappaa bondin, m:n ja vaikka koko salaisen palvelun, niin onko kgb:n agentti "perheenrikkoja" vai onko james bondin työkaveri petturi?

Mitä ihmettä höpötät?

Vierailija
33/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä höpötät?

Sitä höpötän, että kumpaa kannattaa pitää suurempana pahiksena:

a) henkilöä joka (tavalla tai toisella) inspiroi toisen tekemään jotain pahaa läheisiään kohtaan

b) henkilöä joka tekee pahaa läheisiään kohtaan

Käytin agentteja ja maanpettureita vertailun kohteena, koska heihin ei kytkeydy samanlaisia ennakkoluuloja kuin miehiin ja naisiin suhteessa seksiin.

Auttoiko?

Vierailija
34/34 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa vaan, Sanna.

Tuot väriä miesten tylsään elämään.

Onko tämä se ruokakassi-sanna?