Naiset! Panisitteko miestänne strap-onilla?
Miten palstan naiset suhtautuisitte siihen jos mies pyytäisi teitä panemaan strap-onilla? Suostuisitteko vai eikö tulisi edes kysymykseenkään? 😃
Kommentit (244)
Enpä kyllä tiiä... toisaalta kerranhan täällä eletään ja jos mies uskaltais pyytää niin miksen voiskin toteuttaa tämmösen toiveen.
Kai mä kokeilisin jos mies pyytäisi, mutta iloisempi olen jos ei pyydä. Olen aika vahvasti alistuva ja omat himot laantuisi jos näkisin miehen siinä roolissa.. huolettaisi myös muuttaisiko se jatkossa meidän dynamiikkaa, alkaisinko nähdä miehen sängyssä alistuvana yleisemminkin.
Helpointa on sillon kun on kiinnostukset samaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Panin miestäni pyllyyn tänä aamuna ensimmäistä kertaa. Toki hänellä pyllyssä on ollut aiemmin sormeni, erilaisia sauvoja ja tappeja, etten nyt ihan kylmiltään tökännyt. Oltiin yhdessä suihkussa ja pyysin häntä kääntymään seinään päin, arvasi kyllä mitä aioin, mutta vaikutti olevan oikeinkin mieluinen yllätys. Tämän jälkeen vaihdettiin vuoroa ja sain kiitokseksi pyllyyn ja pimppaan samalla kertaa.
Teillä on kiva seksielämä
Transihmisten mielestä te olette kaikki homoja, jos leikitte toistenne pyllyreiällä. Strap-onilla perseeseen pano on kuulemma todiste homoseksuaalisuudesta, koska imitoitte homoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Transihmisten mielestä te olette kaikki homoja, jos leikitte toistenne pyllyreiällä. Strap-onilla perseeseen pano on kuulemma todiste homoseksuaalisuudesta, koska imitoitte homoseksiä.
ja se vasta onkin homoa jos Nainen haluaa peppuunsa :d
No mutta sittenhän kaikki naiset ln lesboja jotka haluavat että mies nuolee pimputinta , mutta jos taas haluavat kalua pyllyyn selviä homoja........moni homo imee .unaa , vetää kaveria käteen , imee munaa , nuolee rusinaa , läpsii pyllyä mutta ei halua kalua pyllyyn eikä laita omaa pyllyyn kun paikat sotkeutuu , naisille kaikki on välillä niin homoa , jopa omat kuukautiset....
Panen toki mieheni panee myös minua ns. Tuplana. Molemmat nautimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja se vasta onkin homoa jos Nainen haluaa peppuunsa :d
On. Nainen on silloin oikeasti identiteetiltään homoseksuaali transmies.
Johan toki panisin, jos hän sitä haluaisi. Ei vaan vissiin ole oikein peppujutuista innostunut, mutta ehkä vielä saan hänet kesytettyä. Tai onkohan se pikemminkin villihevosten irtipäästämistä...
Minä tykkäisin jos isompi kokoinen isotissinen nainen panisi minua edestäpäin strapilla ja runkkaisin kullia. Olisi ihanaa olla käytettävänä ja antautua.
M37 kirjoitti:
Minä tykkäisin jos isompi kokoinen isotissinen nainen panisi minua edestäpäin strapilla ja runkkaisin kullia. Olisi ihanaa olla käytettävänä ja antautua.
<3
Itse olen saanut sormia ja sauvaa...mutten vielä strapparia.... voishan se olla ihanaa olla Mamin persenarttuna :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä panisin jos pyytäis. Ei kyl pyydä.
N37
Pyytäisikö jos kehtaisi?
miksi pitäisi pyytää... miksi et itse ehdota?
Mä panen miestäni strapparilla. On sen jälkeen ihanan nöyrä ja tottelevainen!
Mistä tuollaisen panijaMamin vaan löytäisi :(
Itse vedän miestäni p erseeseen , tiedän että haluaa , ensin muutemia tappeja , läpsin.perskannikoita , kiveksiä , imen pusseja , on ihana katsoa kuknka rakastamani pienipeppuinen mieheni nauttii ,
Mieskin antaa minulle paljon kivaa
Saan itse päättää vedänkö mustalla vai vaalealla .
Selällään maatessa saan suudella samalla , itse tykkään.
Meillä tämä oli vaimon fantasia johon suostuin. Ollaan aina vaimon halutessa tehty ja täytyy sanoa, että on kyllä tehnyt ainakin vaimon seksihaluille hyvää.
Se tunne, kun nainen saa useamman orgasmin tärisevästä sträppäristä ja itse on kohteena kädet kahlehdittuna selän taakse...nam!
Kyllä panisin mieluusti ja olen joskus pannutkin.
Tosin nyt en tapaile ketään mutta seuraava potilas odottaa jo.