Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Panisitteko miestänne strap-onilla?

Vierailija
12.10.2019 |

Miten palstan naiset suhtautuisitte siihen jos mies pyytäisi teitä panemaan strap-onilla? Suostuisitteko vai eikö tulisi edes kysymykseenkään? 😃

Kommentit (244)

Vierailija
61/244 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47 kirjoitti:

En, koska heteromieheni ei toivo mitään erikoista. Ja hyvä niin.

Tällä palstalla harvoin näkee noin terveitä miehiä. Minulla samanlainen.

Vierailija
62/244 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua, mutta jos haluaisi niin miksi ei. Joskus fantasioin shemaleista joiden kanssa voisi panna monella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/244 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miehet pelkäävät homon leimaa otsaan jos sanovat nauttivansa pepun käsittelystä. 

Vierailija
64/244 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin miestäni pyllyyn tänä aamuna ensimmäistä kertaa. Toki hänellä pyllyssä on ollut aiemmin sormeni, erilaisia sauvoja ja tappeja, etten nyt ihan kylmiltään tökännyt. Oltiin yhdessä suihkussa ja pyysin häntä kääntymään seinään päin, arvasi kyllä mitä aioin, mutta vaikutti olevan oikeinkin mieluinen yllätys. Tämän jälkeen vaihdettiin vuoroa ja sain kiitokseksi pyllyyn ja pimppaan samalla kertaa.

Vierailija
65/244 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/244 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään ukkokulta koki elämänsä yllätyksen kun könysin hänen päällensä strapparin kanssa ja työnsin rasvan kanssa hitaasti sisään. Nusaisin oikein pitkän kaavan mukaan ja voimalla. Ukko ulisi ja vinkui, mutta teki kuulemma höpöniä. Ihan mukava kokemus.

Vierailija
67/244 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänään ukkokulta koki elämänsä yllätyksen kun könysin hänen päällensä strapparin kanssa ja työnsin rasvan kanssa hitaasti sisään. Nusaisin oikein pitkän kaavan mukaan ja voimalla. Ukko ulisi ja vinkui, mutta teki kuulemma höpöniä. Ihan mukava kokemus.

Ihana 😍

Vierailija
68/244 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksielämää tällä hetkellä. Aviomiestäni moinen homoilu ei kiinnostanut.

Vierailija
69/244 |
05.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pannu (ja kattila höhöhö). Ihan hauskaa puuhaa. Molemmat tykätään.

Vierailija
70/244 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun naiseni suostuisi. Olisi ihanaa olla seläleen jalat levälleen kun naiseni panis mua ja runkais samalla mua. Sit voisin mennä ratsastamaan naiseni päälle. Siinä ois ihana saada eturauhasorkku ja spermat lentäis rinnoille. Mutta naiseni ei halua edes sormiaan sisääni.

Vierailija
71/244 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilu?  Olet siis naimisissa samaa sukupuolta olevan kanssa?  

ei se tietenkään väärin ole.... 

Vierailija
72/244 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, olkoot jokaisella omat mieltymyksensä kuitenkin. Tulisi olo, että mies alkaa sitten etsimään aitoa munaa, en halua leikkiä homomiestä, vaikka minulla on biseksuaalisia taipumuksia hieman. Minulla ei ole mitään ongelmia määrätä muuten asentoja, olla hallitseva, määrätä tahti, olla päällä (lempiasentoni), vaikka olen iso nainen (en sairaalloisen lihava kuitenkaan). En haluaisikaan, että minua pyöriteltäisiin sängyssä, olen kiltti päällepäin, mutta aika dominoiva kuitenkin näköjään. Olen löytänyt sopivia seksikumppaneita ja minua on kiitelty seksitaidoistani. Sitä ihmettelen, että jotkut pelkäävät hajoavansa isomman naisen alla, kun kerran hennommat naiset eivät valita samasta asiasta, kun iso mies on päällä. Kaikki olemme erilaisia.

Vierailija
73/244 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, olkoot jokaisella omat mieltymyksensä kuitenkin. Tulisi olo, että mies alkaa sitten etsimään aitoa munaa, en halua leikkiä homomiestä, vaikka minulla on biseksuaalisia taipumuksia hieman. Minulla ei ole mitään ongelmia määrätä muuten asentoja, olla hallitseva, määrätä tahti, olla päällä (lempiasentoni), vaikka olen iso nainen (en sairaalloisen lihava kuitenkaan). En haluaisikaan, että minua pyöriteltäisiin sängyssä, olen kiltti päällepäin, mutta aika dominoiva kuitenkin näköjään. Olen löytänyt sopivia seksikumppaneita ja minua on kiitelty seksitaidoistani. Sitä ihmettelen, että jotkut pelkäävät hajoavansa isomman naisen alla, kun kerran hennommat naiset eivät valita samasta asiasta, kun iso mies on päällä. Kaikki olemme erilaisia.

Sulla taitaa olla todellisuudessa aika heikko itsetunto kun pelkäät miehen homoksi muuttuvan. 

Vierailija
74/244 |
25.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska.  Mitäs homoilua tuossa on? 

75/244 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehdottomasti, toivottavasti pääsen jossain vaiheessa kokeilemaan!

Vierailija
76/244 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pyydettiin tätä ekaa kertaa pari viikkoa sitten ja pohdin vielä asiaa. En tiedä mikä tökkii (hehe) kun kuitenkin olen miehen peppuun työntänyt sormet ja dildon.

Ehkä se, ettei mussa ole tippaakaan dominaa, päinvastoin olen erittäin alistuva.

Vierailija
77/244 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan puhelinmyyjänä ollessa silloinen esimies pyysi minulta tätä töitten jälkeen. Muut olivat jo lähteneet kotiin. Luulin aluksi että heittää vitsillä, mutta ei. Päätin panna häntä strap onilla erästä työpöytää vasten. Han ulisi kuin pieni eläin mutta laukesi sitten. Aamulla eräs työkaveri ihmetteli että miten lattialla on ulostetta.

N31

Vierailija
78/244 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo panee mua sträppärillä. Ehkä n 2-3 krt kk.

Nelikymppisiä ollaan

Vierailija
79/244 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa pyydettiin tätä ekaa kertaa pari viikkoa sitten ja pohdin vielä asiaa. En tiedä mikä tökkii (hehe) kun kuitenkin olen miehen peppuun työntänyt sormet ja dildon.

Ehkä se, ettei mussa ole tippaakaan dominaa, päinvastoin olen erittäin alistuva.

Sitä kutsutaan service toppingiksi. Ja topping from the bottom. Ei sinun tarvitse olla domme, tai tuntea itsesi semmoiseksi, vetääkseen sitä roolia. 

Vierailija
80/244 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan service toppingiksi. Ja topping from the bottom. Ei sinun tarvitse olla domme, tai tuntea itsesi semmoiseksi, vetääkseen sitä roolia. 

Joo, vähän leikkimieltä ja kykyä heittäytyä erilaisiin rooleihin niin seksistäkin tulee paljon hauskempaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä