Naiset! Panisitteko miestänne strap-onilla?
Miten palstan naiset suhtautuisitte siihen jos mies pyytäisi teitä panemaan strap-onilla? Suostuisitteko vai eikö tulisi edes kysymykseenkään? 😃
Kommentit (244)
Olen käyttänyt anustappia ja dildoa sekä pannut miestäni strap-on:lla.
Mieheni on tykännyt vaikka oli vähän nolona, kun kävimme yhdessä ostamassa valjaat ja siihen sopivan "kalun" varsinkin, kun myyjä tuli auttamaan valinnassa. Myyjälle ei varmaankaan jäänyt epäselväksi mihin sitä tullaan käyttämään.
Mieheltäni tuntuu valuvan todella paljon limaa, kun otan hänen anukseen ja lauetessa spermaa näyttäisi tulevan reilummin ja kovemmalla paineella. Siemensyöksy on reilu ja voimakas varsinkin, jos otan samalla suuhuni ja dildotan häntä.
Olen mies ja tosiaan dildotan mielelläni miestäni joka ottaa naisen roolin, sauvalla. Strap on kanssa on ok katsella jos joku panee.
Kaiken kruunaa paikalleen mehevä tuoksu ja vahvat nautinnot tuntuu sillai myhäilyttävältä haistaa se tunnelma!
Aiheesta huolimatta ihan vakavana kysymyksenä: onko miehen peppujutuista terveyshyötyjä esim eturauhasen suhteen? Kiinnostaa muutenkin mutta tuossa olis yksi hyvä syy lisää ;)
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta huolimatta ihan vakavana kysymyksenä: onko miehen peppujutuista terveyshyötyjä esim eturauhasen suhteen? Kiinnostaa muutenkin mutta tuossa olis yksi hyvä syy lisää ;)
Et voi olla tosissaa?? Vai terveyshyötyjä 😂😂
Kyllä se on ihan toisinpäin
En, koska heteromieheni ei toivo mitään erikoista. Ja hyvä niin.
Mies ei pyytänyt, mutta mä kysyin, että saisinko :-D Ja olipahan kiihottavaa puuhaa kummallekin. Me ollaan kyllä kokeiltu kaikkea maan ja taivaan väliltä (paitsi eriteleikit) ja 10 yhdessäolovuoden jälkeenkin käydään todella kuumina toisiimme.
Säälin ihmisiä, jotka ovat heti toitottamassa, että mun mies ei oo mikään homo. Voi naiset kun tietäisitte mistä kaikesta miehet fantasioivatkaan,,,
N51 M40
Vierailija kirjoitti:
Mies ei pyytänyt, mutta mä kysyin, että saisinko :-D Ja olipahan kiihottavaa puuhaa kummallekin. Me ollaan kyllä kokeiltu kaikkea maan ja taivaan väliltä (paitsi eriteleikit) ja 10 yhdessäolovuoden jälkeenkin käydään todella kuumina toisiimme.
Säälin ihmisiä, jotka ovat heti toitottamassa, että mun mies ei oo mikään homo. Voi naiset kun tietäisitte mistä kaikesta miehet fantasioivatkaan,,,
N51 M40
Oi kuinka ihana Nainen (isolla N:llä) oletkaan, kumpa kaltaisesi itsekin löytäisin, Naisen joka uskaltaa sanoa mitä haluaa edes kokeilla... kaikki miehet kun eivät uskalla tai kehtaa tästä haaveestaan Naiselleen kertoa, koska kuten tuossakin todettiin, toitotetaan että homojen hommaa... ei se vaan sitä ole koska siinä on edelleen mies ja Nainen :)
En tiedä miten yleinen fantasia tämä miehillä on, mutta itse ainakin lukeudun niihin miehiin jotka sitä sträppiä Naiseltaan haluaisi =)
M45
Meillä on vedetty tälläisellä.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Strap-on/1038-lock…
On halpa mutta hoitaa homman ja tällä on hyvä tutustua kyseiseen puuhaan niin ei mene kovasti rahaa hukkaan jos ei pidäkään.
Vierailija kirjoitti:
Strap-on ei jostain syystä niin kauheasti kiinnosta, mutta tämä kävisi ihan koska tahansa:
https://66.media.tumblr.com/f3c560a79871ceabf30594f92870e898/tumblr_mrk…
Ja sormi käy kanssa :)
Tää on kyllä
Parasta olis leikkiä yhdessä dildot pepuissa :) tuollaista ei vaan ole tullut vastaan edes aikuisviihteessä
Kyllä olen pannut ja panen edelleenkin. Ensin ajatus tuntui vastenmielisestä, mutta mietin että miksikäs ei, jos toinen niin haluaa ja kuitenki tyydyttää minut kuten minä haluan. Ensin jännitti ja pelotti mutta nyt tuntuu jo ihan luontevalta. Ja mkieheni on hetero!! Eikä haluaisi miestä valjaisiin, ainoastaan minut!
En. Se olisi varmaan lyönyt päänsä tms. Tiedän varsin hyvin, että hänen anaalinsa on pois listalta.
Meillä mies tykkää, että sormetan samalla, kun otan vaikka suihin. Mies ostanut minulle joskus imukupilla varustetun dildon, koska tykkää todella paljon katsella, kun ratsastan sillä ja otan häneltä samalla suihin. Kerran sitten sanoin kesken kaiken miehelle, että nyt on sinun vuoro. Hämmentyi alkuun niin, että kalukin lerpahti, mutta suostui tulla kokeilemaan. Olin jo siis sormettanut kuitenkin häntä sieltä ja alkuun epäuskoisena meinasi luovuttaa. Vähitellen rentoutui suudellessamme ja eipä tarvinnut, kuin muutaman ylös alas liikkeen, niin oli kalu erittäin kovana : ) silloin näin ensimmäistä kertaa, kun mieheltä tulee spermaa valumalla ja kalu vaan jatkaa seisokkia. Raukka oli ihmeissään, ja minä jatkoin suikkaria. Kun lopulta laukesi, niin se tuli paineella. Strap on vehjettä tuskin suostuisi silti käyttämään, mutta joskus on tuota samaa dildoa käyttänyt ja aina on tuo sama sperman valutus tapahtunut. Ei kuulemma läheskään niin hyvälle tunnu, kuin se oikea orgasmi, mutta hyvää kuulemma tekee ja seisokki on aivan valtava silloin kun se sykkii ja valuttaa sitä spermaa. Oho, tulipas pitkä tarina ja tavallaan ohi aiheen.
Voisin kokeilla jos mies haluaisi. Ei tosin ole koskaan ollut kiinnostunut pyllyistä, omastaan tai minun. Itse kyllä ehkä mielummin ottaisin pyllyyn ja olisin ns alistuvana kuin alistajana.
Kyllä, minusta on ihan mahtavaa, kun mieheni on nautinnosta sekaisin kun panen häntä. Minusta on kiihottavaa vaihdella ajoittain rooleja. Kuuluu ehdottomasti mun lemppareihin panna häntä sträppärillä. :)
Ei ole mikään itselle tärkeä juttu, mutta jos mies haluaisi niin voisin tehdä sen. Kaikki muu käy ainakin kokeiltavaksi paitsi pissa-kakkajutut sekä satuttaminun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin kaupassa kun vaimo valikoi kurkkuja ja valitsi ohuimman.
Illalla sängyssä selvisi syy,
Hän halusi työntää kurkun minun hanuriin.
Alkuun ei tuntunut hyvälle mutta hetken kuluttua kiihotti valtavastiMistäköhän alapeukut johtuu, kyllä tuo minulle sopisi ihan hyvin :)
https://s.smutty.com/media_smutty/r/e/i/z/p/reizh-fumc4-85c51f.jpg
Eikä tule välineet kalliiksikaan.
Onks se kurkku? :D
Mistäköhän alapeukut johtuu, kyllä tuo minulle sopisi ihan hyvin :)
https://s.smutty.com/media_smutty/r/e/i/z/p/reizh-fumc4-85c51f.jpg
Eikä tule välineet kalliiksikaan.