Yhdysvalloissa murhattu Charlie Kirk oli tunnustava kristitty, joka piti elämänsä antamista Jeesukselle tärkeimpänä päätöksenään
Jeesus kutsui Charlien palaveriin, pääsekö haastattelua pidemmäs??
Kommentit (38)
Kyllä USA:ssa näitä jeesusmiehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas kun päässyt taivaaseen, minä menen sinne toiseen paikkaan , ei pitäisi äimistellä että jumalattomat (ei kaikki) haluaa tappaa Jeesukseen Kristukseen uskovat.
No ei se muiden tappaminen varmaan sua pelasta helvettiin joutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuskin kuoli mielipiteidensä takia joten Kirkille kävi samoin. Ei kannata olla mikään jeesuksen kannattaja.
Nii joo mielummin viettää ikuisuuden kivussa ja säryssä helvetin tulessa kun kannattaisi Jeesusta ja pääsisi paratiisiin
Inhoan tuollaisia miehiä sydämeni pohjasta. Hänkin oli huolissaan valkoisten ihmisten heikosta syntyvyydestä ja sen takia olisi ollut valmis rajoittamaan naisten oikeuksia. Luoti löysi kohteensa.
Eihän Kirk ollut kristitty, koska fbi-johtaja Kash Patel sanoi hänen olevan Valhallassa.
Vierailija kirjoitti:
Jeesuskin kuoli mielipiteidensä takia joten Kirkille kävi samoin. Ei kannata olla mikään jeesuksen kannattaja.
Luulen, että tämä luihun näköinen ampuja saa itse kuolemantuomion. Joten ei se pahan tekeminen aina niin järkevää ole oman itsensä kannalta. Pahat teot kostautuvat eli Karman laki toimii.
Eli kristinusko tulisi kieltää? syy on tässä fanaattisessa uskonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii joo mielummin viettää ikuisuuden kivussa ja säryssä helvetin tulessa kun kannattaisi Jeesusta ja pääsisi paratiisiin
Niin no, kumpikin on ihan pelkkää lasten höpösatuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että tämä luihun näköinen ampuja saa itse kuolemantuomion. Joten ei se pahan tekeminen aina niin järkevää ole oman itsensä kannalta. Pahat teot kostautuvat eli Karman laki toimii.
Karman laki se iski tähän uhriinkin. Kaatui omaan miekkaansa - kannatti aseita ja aseeseen kuoli. Naureskeli ja kehui toisen murhayritystä yrittänyttä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Eli kristinusko tulisi kieltää? syy on tässä fanaattisessa uskonnossa?
Ääriliikkeet kaikessa on yhtä pahoja, oli sitten kyseessä vaikka kristinusko. Eli syy on ennemminkin fanaattisissa ihmisissä.
Jeesus on hyvä bisnes.
Liiketoimintasuunnitelma:
Anna rahasi tai joudut helvettiin.
Ja uskovainen antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Valhalla?
Googlaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Valhalla?
Sama kun taivas, helvetti tai joulupukin paja. Tarina.
Amerikkalainen äärikristillisyys on kyllä outoa. Muka seurataan Jeesusta niin innokkaasti mutta levitetään vihaa vähemmistöjä, naisia, lapsia, ulkomaalaisia, pakolaisia, eri taustaisia kohtaan. Siellä on oikeasti jengiä jotka uskoo Yhdysvaltojen olevan joku Jumalan valittu kansa ja sen varjolla he voivat tehdä mitä vaan - esim. Ampua kouluissa tai pakottaa 10-vuotiaan synnyttämään, kuten Kirk itse julisti. Ja muutenkin hän levitti vain vihaa. Itse en ole sellaista Jeesusta Raamatusta löytänyt.
When a tyrant dies, his rule ends.
When a martyr dies, his rule begins.
Lepää rauhassa, Charlie Kirk <3