Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Panisitteko miestänne strap-onilla?

Vierailija
12.10.2019 |

Miten palstan naiset suhtautuisitte siihen jos mies pyytäisi teitä panemaan strap-onilla? Suostuisitteko vai eikö tulisi edes kysymykseenkään? 😃

Kommentit (244)

Vierailija
21/244 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strap-on ei jostain syystä niin kauheasti kiinnosta, mutta tämä kävisi ihan koska tahansa:

https://66.media.tumblr.com/f3c560a79871ceabf30594f92870e898/tumblr_mrk…

Ja sormi käy kanssa :)

Vierailija
22/244 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Ei mun mies ikinä pyytäisi tommosta 😂

Monet heteromiehet pitää tuollaisesta, mutta eivät uskalla pyytää. Eturauhasen kiihottaminen peräaukon kautta on miehelle hyvin nautinnollista ja naiselle myös on nautinnollista nähdä, miten paljon mies siitä nauttii.

Puoliso on kyllä sormettanut, laittanut tapin ja dildottanut mun hanuria, mutta strapari ja tupladildo ois kiihottavia kokeiltavia myös.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/244 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
24/244 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tekisin tuon rakkaalleni, jos hän siitä tykkäisi. N39

Vierailija
25/244 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miten mies toimisi itse tilanteessa. En halua sellaista dynamiikkaa, että minä panen ja "rankaisen" jollain ulokkeella. Ajatus on itselleni vastenmielinen. Sama varmaan kuin moni mies ei haluaisi leikkiä, että heillä on p*llu tai heitä pannaan p*lluun. Eturauhaskiihotin voisi olla ok, voisin harrastaa seksiä miehen kanssa, joka haluaa pitää eturauhastkiihotinta tms. tappia esim. yhdynnän tai suuseksin (kummin päin vain) aikana. Varsinaisesti panemaan miestä minusta ei olisi, en halua olla siinä roolissa, en olisi oma itseni ja kyllä jäisi tekemättä, siihen tarvittaisiin ihan muu henkilö.

Vierailija
26/244 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
27/244 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä tuo kuulostaa jonkun sadistidominan tai muunsukupuoliseksi itsensä kokevan jutulta. Valitettavasti en saa niin paljoa nautintoa miehen nautinnosta, että pystyisin tuon toteuttamaan.

Vierailija
28/244 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe herättää vähän ristiriitaisia ajatuksia. Periaatteessa voisin panna jos mies sitä haluaisi. Haluaisin kuitenkin suhteen miehekkään miehen kanssa jonka rinnalla saisin olla heikko ja haavoittuva nainen. Sama seksissä, nautin kun tunnen miehen voiman. Ehkä ajatus miehestä pyllistelemässä edessäni minun työnnellessä naiseuteni voimalla kääntää roolit/valtasuhteet toisinpäin.

Vierailija
29/244 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aihe herättää vähän ristiriitaisia ajatuksia. Periaatteessa voisin panna jos mies sitä haluaisi. Haluaisin kuitenkin suhteen miehekkään miehen kanssa jonka rinnalla saisin olla heikko ja haavoittuva nainen. Sama seksissä, nautin kun tunnen miehen voiman. Ehkä ajatus miehestä pyllistelemässä edessäni minun työnnellessä naiseuteni voimalla kääntää roolit/valtasuhteet toisinpäin.

En minäkään pystyisi. Tossa joku vertasikin, että tykkäisikö kovin moni mies, että häntä pantaisiin strapparilla "p*lluun".  Vähän sama vastenmielisyys liittyy naisena strapparin pukemiseen. Eli haluaisiko miehet, että nainen panisi heitä vaikka reisien väliin ja tosissaan leikittäisiin, että häntä pannaan sinne naisen elimeen. No aika pelleilyltä se kuulostaa heteroseksistä nauttivasta eli varmaan mieluummin toisin päin. Joku anustappi menisi ihan hyvin, muttei tuollaiset roolileikit, että "ole sä nyt mies".. hyi oksennus.

Vierailija
30/244 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen mieluummin itse alistettavana, kuin alistaisin miestä.

Vierailija
31/244 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pyydetty ja olen pannut. Miksi en olisi?

Vaikka ei uskois tätä ketjua lukiessa, aika moni reagoi erittäin negatiivisesti. Tietämättömyyttään liittävät sen homouteen, tai sitten mies menettää "voimansa", statuksensa miehenä heidän silmissään. Kapea-katseisia ihmisiä maailma täynnä.

Poisitiivinen ketju tämä.

Sanoppa muuta, olen yllättynyt miten positiivisesti tässä ketjussa naiset suhtautuu peggingiin. Itse sain onneksi vaimon suostumaan tähän herkkuun ja nykyisin tuota saa usein. Aivan parasta, kun vaimo itse ehdottaa peggingiä ja nähdä miten innostunut ja kiihottunut hän on pannessaan mua. En tajua mikä tässä on muka homoa, kun kyseessä on miehen ja naisen välinen yhdyntä. Itse ainakin haluan vaimon panevan mua sträpillä, kun se vaan tuntuu vaan niin hyvältä ja mikä parempi niin vaimo itse kiihottuu ja tykkää kovasti panna mua strap-onilla. 🤤

Vierailija
32/244 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strap-on ei jostain syystä niin kauheasti kiinnosta, mutta tämä kävisi ihan koska tahansa:

https://66.media.tumblr.com/f3c560a79871ceabf30594f92870e898/tumblr_mrk…

Ja sormi käy kanssa :)

Näitä lisää :)

Vierailija
33/244 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska mun mies on 1000% hetero.

Vierailija
34/244 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, mutta kiihottaisi kyllä. Pitäisi vain ensin löytää sopiva mies :/

Vierailija
35/244 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokeillut, mutta kiihottaisi kyllä. Pitäisi vain ensin löytää sopiva mies :/

Täällähän meitä sopivia miehiä on... ;)

Vierailija
36/244 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pystyisi. Tossa joku vertasikin, että tykkäisikö kovin moni mies, että häntä pantaisiin strapparilla "p*lluun".  Vähän sama vastenmielisyys liittyy naisena strapparin pukemiseen. Eli haluaisiko miehet, että nainen panisi heitä vaikka reisien väliin ja tosissaan leikittäisiin, että häntä pannaan sinne naisen elimeen. No aika pelleilyltä se kuulostaa heteroseksistä nauttivasta eli varmaan mieluummin toisin päin. Joku anustappi menisi ihan hyvin, muttei tuollaiset roolileikit, että "ole sä nyt mies".. hyi oksennus.

Aika kiihottavia videoita on amazon position eli nainen "panemassa miestä", siis panee itseään miehen kullia vasten. Se on vähän eri kuin normaali ratsastus joka sekin muuten on naisen valta-asemaa, nainen panee siten kuin itselle tuntuu hyvältä, ei siinä mies ole panemassa naistaan. Mies vain ottaa mitä sattuu saamaan.

Vierailija
37/244 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kyllä tuo kuulostaa jonkun sadistidominan tai muunsukupuoliseksi itsensä kokevan jutulta. Valitettavasti en saa niin paljoa nautintoa miehen nautinnosta, että pystyisin tuon toteuttamaan.

Hieman on ristiriitaista rouvan viestintä; sinä et saa miehen nautinnosta niin paljoa nautintoa jotta voisit hänelle nautintoa antaa, mutta nautintoa miehelle antava nainen olisi sadisti?

Vierailija
38/244 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä sträpännyt. Totta kai teen sellaista, mistä toinen nauttii. Antaahan hänkin minulle nautinnon. Haluan oppia enemmän eturauhasorgasmeista.

Vierailija
39/244 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Olen yhtä sträpännyt. Totta kai teen sellaista, mistä toinen nauttii. Antaahan hänkin minulle nautinnon. Haluan oppia enemmän eturauhasorgasmeista.

Ihana Nainen oot ;) Kun toiselle antaa niin sitä saa itsekin kaksin verroin takaisin vai mites se olikaan?

Vierailija
40/244 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kaupassa kun vaimo valikoi kurkkuja ja valitsi ohuimman.

Illalla sängyssä selvisi syy,

Hän halusi työntää kurkun minun hanuriin.

Alkuun ei tuntunut hyvälle mutta hetken kuluttua kiihotti valtavasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi