Oletko nähnyt Joker-leffan?
Mitä pidit? Järkytyitkö? Itse odotin jotain surullista tai järkyttävää mutta en ahdistunut kertaakaan koko leffan aikana. Mutta ihan viihdyttävä tekele, ei siinä mitään
Kommentit (11)
Olihan se aika lohduton. En ahdistunut, mutten myöskään iloisella mielellä ollut. Ihan hyvä leffa silti.
En, striimaan varmaan netistä sen myöhemmin.
Juu, samastuin vahvasti jokeriin vaikka olen 40 v nainen.
Olen nähnyt, en ahdistunut vaikka melko masentava leffa olikin. Ja kyllä, olin alussa Jokerin puolella, säälin Arthuria. Itse asiassa säälin edelleen kun asiaa ajattelen. Ikävä kyllä vastaavanlaisia ihmisiä on vaikka kuinka paljon, olen hoitajana sairaalassa ja näen kyllä, millaisella tolalla mielenterveysongelmien hoito on tänä päivänä.
Sankarina en Jokeria näe eikä elokuva mielestäni ihannoi väkivaltaa. Näin ns. normaalijärjellä varustettuna ajateltuna. Hieno suoritus Phoenixiltä. En aio ihan äkkiä katsoa uudestaan silti.
Tykkäsin elokuvasta paljonkin mutta puolisoni ei vaan piti masentavana ja jopa juuri ahdistavana.
Järkytyin. En ole nähnyt koskaan mitään vastaavaa.
Kävin katsomassa 5 kertaa. Rakastuin Arthuriin syvästi. Uskon hänen olevan elämäni rakkaus.. en vain pääse tästä yli. Hän on sielunkumppanini.
N26
en, turha elokuva. Jokerilla oli jo kaksi alkutarinaa.