Kesäkuiset 2020
Joko täältä löytyy muita hätähousuja jotka on plussanneet vai olenko ainoa? :)
Kommentit (157)
Voi harmi Beibsu20 ☹️ Mä oon peukut ja varpaat pystyssä että ensi viikolla bongataan pikkuinen. ❤️
Mä oon nyt ihan kahden vaiheilla varhaisultran kanssa. Katson neuvolan jälkeen fiilikset ja varaan jos tuntuu vielä siltä.
Ei toki tarkoita oireettomuus tuulimunaraskautta 😊 Itsellä muutama ystävä joilla koko raskaus ollut lähes oireeton ja terveitä lapsia syntynyt 😊 itse kävin vhultrassa vain siksi etten malttanut odottaa ensimmäiseen ultraan asti.
Toivotaan Beibsu20 että löytyisi pikkuinen. ❤️Pidetään peukkuja.
Kanelisokeri kirjoitti:
Hei pitikö alkuraskauden verikokeita varten olla syömättä/juomatta? Tämä unohtui kysyä neuvolassa.
Ei tarvii, syödä ja juoda saa normaalisti. :)
Yritys aloitettu 3/2022
Esikoinen 5/2020
Beibsu20, toivottavasti ensi viikolla näkyy jotain ♥️ pidän peukkuja.
Mulla oli ihan sama tilanne ekassa raskaudessa. Viikon päästä ekasta ultrasta oli uusi aika, eikä sieltä silloinkaan löytynyt mitään :(
Nyt muutaman päivän on ollut ihan etova olo aamulla. Tuntuu tosi vaikealta saada ruokaa alas ja kaikki ällöttää. Onneksi päivän mittaan helpottaa.
Joo.. saahan sitä olla vähän yli-innokas? Shoppailin tänään edullisimman kotidopplerin. En odota että kuulisin vielä viikkoihin mitään, mutta on sitten aikaansa odottamassa. :)
Onko täällä porukassa dopplerin käyttäjiä? Kokemuksia haluaisin kuulla, ja varsinkin ekasta kerrasta kun kuulit sydänäänet?
Ennen plussaa, ajattelin että en sitten hanki mitään "ylimääräisiä" vekottimia, mutta kas kummaa löysin itseni tänään nettikaupoista pyörimästä, että mitähän kaikkea voisi tarvita... :D En sentään ostanut tyttövaipoika -testiä. :D
Ikävä kuulla, ettei Beibsu20 ultrassa näkynyt sykettä. Pidän peukkuja, että ne vielä myöhemmin löytyisivät. 😊👍
Milloin voisi ajatella, että dopplerilla kuuluisi sydänäänet? Kuuluvatko vielä rv7-8?
Beibsu20, toivotaan että seuraavalla kerralla näkyy pieni ❤️ mulla on ollut viime raskaus alusta loppuun täysin oireeton. Jos ei finnejä lasketa. Hyvin meni koko raskaus vaikka oireita ei ollut. Ei kyllä ensimmäisestäkään ollut paljon mitään.. eikä kyllä nytkään.
Mulla oli doppleri viimeraskaudessa ja kuulin sydänäänet rv 8 🙂 tähänkin vaikuttaa varmasti moni asia, esim istukan sijainti
Heippa! Täälläkin odotetaan kesäkuuta, Preglifen laskurin mukaan nyt on 6+2. Ainoat oireet olleet vatsatuntemukset ja pieni rintojen vihlonta. Nyt jännittää, olenko oikeasti edes enää raskaana:
Tiistaina vuosin verta muutaman tunnin. Verta tuli enemmän kuin tiputtelua, mutta vähemmän kuin kuukautisvuodossa. Vuoto lakkasi, mutta vatsassa oli vähän kipuja pari päivää. Kävin jo lääkärissä, ja siellä käskettiin vaan seurata tilannetta, ja ma teetetään pari virtsatestiä. Kotiraskaustesti näytti edelleen plussaa torstaina, mutta eipä se kai mitään takaa. Varasin ensi viikolle yksityiselle varhaisultran, joten toivottavasti viimeistään siellä selviää, mikä on tilanne.
Onko täällä muita malttamattomia menossa varhaisultraan?
Pakkaskukka, kuulosti ihan mun tilanteelta. Mulla tuollain samalla lailla tuli verta, mutta ei oo enää tullut ja edelleen testi kyllä ollut vahva plussa. Mä kans meen varhaisultraan parin viikon päästä 🙂
Millä viikoilla varhaisultraan voi mennä?
Kai sinne ultraan voi mennä jo tosi aikaisin, mut itse menisin varmaan 6+ tai 7+ aikaisintaan. Mitä kauemmin jaksaa odottaa niin sitä varmemmin voi nähdä tai kuulla sykkeen. Näin olen siis lukenut. :D
Mulla oli eilen pienoista verenvuotoa, joten päätin tänään käydä varmuuden vuoksi varhaisultrassa (aika oli varattu keskiviikolle). Syke näkyi ja kaikki näytti muutenkin hyvältä :) Omien laskujen mukaan viikot oli 6+6, mutta lääkärin mukaan ne oli sittenkin 6+3. Ei kauhean suurta muutosta kuitenkaan.
Olette siis käyneet varhaisultrassa ennen ekaa neuvolaa? Mulla on tänään 5+5, eli ensi viikolle voisi sen ehkä varata...
Mulla on aika iso heitto rv arvioissa, 6+0 - 6+5. Elän tuossa 6+0, vaihtuu niin kivasti aina maanantaisin. :D
Toivottavasti Lumihiutale_ varhaisultrassa on kaikki hyvin! Ja kiva että -Anna- oli hyvä tilanne. Itse jännäilen perjantaihin saakka.
Minulla alkoi aamulla kirkas verinen vuoto, joka on jatkunut koko päivän. Maha on myös kipeä, tuntuu ihan samalta kuin kuukautiskivut. Tänään pitäisi olla rv 6+6 eli taisi mennä kesken. 😔 Itkettää ja harmittaa.
Casamaria, varasitko ajan? Itse vielä pähkäilen, varaanko ajan vai en. Hinnat taitaa olla alkaen n. 150€? Onko joku tutkinut olisko jossain edullisempaa?
Marika___ 💔 voi ei. Kovasti halauksia sinne. Joskus vuoto ei tarkoita km. Kannattaa varmaan viikon ja kahden päästä testata mitä raskaustesti näyttää?
Marika___ voi ei! :( Tsemppiä kovasti. Kuten jo Tähtityttökin sanoi, aina alkuraskauden vuoto ei tarkoita keskenmenoa.
Kävin eilen neuvolalääkärillä ja sisätutkimusken tehtyään totesi vain että kohtu on pyöristynyt ja vastaa viikkoja, mutta sydänääniä ei kuunnellut kun todennäköisyys on todella pieni että ennen viikkoa 12-13 kuuluisi mitään. Nyt sitten vain pakko odotella ekaa ultraa.
Yritys aloitettu 3/2022
Esikoinen 5/2020
Beibsu20 toivon että pikku kaveri löytyy ensi viikolla!
Itsellä myös melko oireetonta, mutta se ei toki tarkoita automaattisesti tuulimunaraskautta <- taon tuota koko ajan päähäni. Tietenkin oireettomuus saa epäilykset pintaan. Yritän odottaa sinne rv 11-12 ultraan. Saas nähdä miten kestän.