Poiminta

Joko täältä löytyy muita hätähousuja jotka on plussanneet vai olenko ainoa? :)

Sivut

Kommentit (153)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä mennään viikolla 4+5. Melko aikaista vielä, mutta mukaan on toivottu tarrasukkia pikkuiselle :D testasin huvikseni toissapäivänä (dpo17) ja testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva. Ekan hailuran haamun sain jo dpo9 ja se alkoi vahvistua kunnolla vasta dpo13 tienoilla. LA pitäis olla 19.6.2020 :)

Kai mäkin uskaltaudun tänne Marika_n vanavedessä 🙈 Tänään 4+1 ja jännätään viikonlopun yli pysyykö mukana. Testasin tiistaina eli kp 27 ja sain todella tumman viivan tikkuun 😊 Mulla on ollut välillä huono olo, huimausta ja hajuherkkyyttä, välillä ei mitään oireita ja tietenkin niinä hetkinä olen vainoharhainen siitä, oonko edes raskaana 😄 Maanantaina kuitenkin testaan vielä uudestaan ja soitan vasta sitten neuvolaan.

Onko teillä muilla ollut jo oireita? Mä yllätyin siitä, kuinka vahvoja mulla on ja vähän jännäilen että alkaako kohta aamupahoinvoinnit sun muut...

Arvioitu la olisi 24.6. Ollaan miehen kanssa onnesta sekaisin, vaikka vielä yritetään himmailla. Kunpa pysyisi matkassa ❤️ meillä ja kaikilla muilla ketjussa kirjoittavilla!

Jos mäkin uskallan liittyä.. tosin dpo 10 vasta, mutta oon saanut ensimmäisen haamun dpo 8 illalla ja vahvistunut eilen ja tänään. Täytyy myös jännätä vielä viikonloppu, miten käy. 🙂

Löytyy aiemmin kaksi lasta, itse oon 25v. Oireita ei vielä ole ainakaan ollut pahemmin, jotain menkkamaista kipua välillä 🤔

Itse rupesin epäilemään mahdollista tärppiä just oireiden perusteella, hirveä vilu ja väsy iltaisin ja rinnat todella kipeät. ekan haamun taisin tehdä rv 4+0 ja plussa pärähti sitten 4+5 oireita kesti ehkä noin viikon, sen jälkeen ei oikeastaan mitään. Vähän meinaa välillä epäilyttää onko sitä sittenkään raskaana mutta ei ole ollut kipuja eikä vuoto alkanut niin eiköhän kaikki ole hyvin. Nyt menossa rv 7+3 

Me ollaan muuten molemmat 30 v ja ensimmäinen lapsi kyseessä. 😊 Eli kaikki on mulle (meille) uutta ja ihmeellistä!

Ei ole kuukautisia kuulunut ja alan jo vähän rentoutua. Kyllä se pikkuinen taitaa kyydissä olla ❤️

Meilläkin ensimmäinen raskaus ja yli 30-vuotiaita ollaan.
Soitin tänään neuvolaan ja sain ekan ajan reilun kolmen viikon päähän, taisi olla 8+5 käynnin ajankohtana. Toivottavasti pysyy matkassa sinne saakka. ❤️
Aiotteko varata aikaa varhaisultraan? Ymmärsin, ettei tuolla neuvolassa ensikäynnillä ultrata ollenkaan.

Marika__ meinasin mennä varhaisultraan mutta yksinkertaisesti lompakko tuli vastaan kun ainakin meilläpäin hinnasto näytti että noin 250e olisi keikasta saanut maksaa. Itse kävin maanantaina ekassa neuvolassa ja siellä sanottiin että kaksi ultraa tarjotaan rv 12 ja sitten rakenneultra, se menee sinne jonnekin rv 20 jälkeen, tarkkaan en muista. On tämä melko jännittävää kun ei voi varmaksi sanoa että onko kaikki kunnossa ennen kuin ultrassa nähdään. Mulla ultra on rv 12+4

Onpa vain kallista lystiä😒
Minustakin tuntuu hurjalta, että rv12 saakka pitäisi jännittää ja odottaa tietoa siitä, että onko kohdussa ylipäänsä elämää. Eivätkö edes kuunnelleet sydänääniä, vai kuuluuko ne vielä rv8 dopplerilla?
Kaikki on niin uutta, kun ei ole aiemmin ollut raskaana. 😅

Mäkin luin meidän neuvolan sivuilta ettei ekalla kerralla ultrata. Ehkä voisin jopa harkita varhaisultraa. 🤔 Pitää kysellä siitä neuvolassa tarkemmin.

Meillä on ihan surkea neuvolan soittoaika. Vaan puoli tuntia ja keskellä päivää! Vai ootteko varanneet ajan jotain muuta kautta? Noh, yritän silti maanantaina saada soitettua. Onneks mulla on oma työhuone, jonka oven saa kiinni.

Marika__ no sepäse! Vielä kuukausi pitäisi jännittää! Ilmeisesti lääkärikäynnillä kuunneltaisiin jo sydänääniä, näin ainakin yhdellä tutulla tehtiin kun on mua pari viikkoa edellä ja kävi just lääkärissä. 

Casamaria, ihan sama juttu täällä! Keskellä päivää puoltuntia. Laitoin sähköpostilla kyselyn että voiko pissanäytteen ottaa kotona ja viedä labraan sitten mukanaan niin siihenkin vastaamiseen meni muutama päivä. Toki ymmärrettävää että ei siellä kokoajan voi olla joku päivystämässä mutta kun haluaisi sitä tietoa ja vastauksia mahdollisimman pian. 

Vuotoa tosin tuli eilen työpäivän loppupuolella ja loppui kun pääsin kotiin.. sen jälkeen ei ole tullut mutta äsken ihan hiukan vaalean ruskeaa tuli siteeseen. Toivon kovasti että olis vaaratonta vuotoa❤️ testi oli ainakin aamulla taas vahvistunut hyvin. La muuten olisi 28.6 jos kaikki menee niinkuin pitää.

Helou!

Täällä tehtiin testi 8.10. ja hentoa viivaa näytti. Sen jälkeen ollaan tehty 4 uutta testiä ja joissakin vähän vahvempi viiva. Heti soitto äitiysneuvolaan ja aika saatiin varattua 6.11. 

Ollaan 25v ja 30v ekan vauvan odottajia. :) 

Tuntuu hassulta olla raskaana, vaikka sitä ei mitenkään tunne. Rinnat ovat hieman kipeät, mutta mitään muuta "oiretta" ei ole ollut. 

Ei olla vielä kerrottu kenellekään vauvauutisista, koska halutaan käydä ensin neuvolassa. Tänään ensimmäiset juhlat, joissa normaalisti joisin, joten täytyy keksiä jokin hyvä valhe vedenjuomiselle. :)

Mulla on kans hassu tunne, kun ei nyt ole ollut mitään oireita. Mua alkoi jotenkin jännittää kun ajattelin maanantaina testata vielä ennen neuvolaan soittamista 🙈

Lumihiutale hyvältä kuulostaa! ❤️

Tervetuloa keltainen_min! Me mennään pikkureissulle kaveriporukalla ensi viikonloppuna. Mä en kovin usein juo muutenkaan, jos mua ei huvita, eli saattaa mennä ilman selittelyjäkin tämä reissu. 😊 En kuitenkaan haluaisi ystäville valehdella.

Tein (yllättäen 😆) positiivisen raskaustestin ja soitin neuvolasta aikaa. Meillä meni neljän viikon päähän ja ultrakin varattiin joulukuun alkuun. Puhelimessa arvioitiin laskettu aika kesäkuun puoliväliin tai loppupuolelle. Iik, kyllä tää tästä lähtee konkretisoitumaan 😊❤️

Ihanaa viikkoa kaikille!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat