Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kiinnostus, aitoa vai ei

Vierailija
11.10.2019 |

Olen tapaillut yhtä miestä heinäkuusta lähtien. Alussa tapasimme viikossa useita kertoja, vähintään kolmesti (asumme n. 30km päässä toisistamme). Nyt viime aikoina mies on perunut useita kertoja treffejämme kavereiden menojen vuoksi/vaikka väsymyksen vuoksi. Nykyisin näämme ehkä n. 1krt vko ja pääasiassa minä olen aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia. Toistemme luona olemme yöpyneet ehkä viimeksi kolme viikkoa sitten. Olen miehelle ilmaissut harmituksen siitä, että nykyisin näämme todella harvoin ja hän kiireillä sitä pahoittelee.
Miehen käytös viittaa siihen että kiinnostusta ei olisi, mutta kuitenkin päivittäin kovasti minulle viestittelee ja kyselee asioita. Olisiko niin että miehen kiinnostus ei olisi niin kovaa että tästä ihan parisuhteelle olisi potentiaalia?

Olen ajatellut jo päättäväni suhteen koska kiinnostus on melko yksipuolista ja monet pakit ovat omia tunteitakin hieman kylmettäneet. Kuitenkin aitoa ihastusta itsellä on ja siksi punnitsen vaihtoehtoja ennen kuin teen mitään.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatja.

Vierailija
2/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kiinostus pipariin on aina aitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aikaa löytyy kyllä, jos on tahtoa.

Vierailija
4/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille nyt vähän tilaa ja rauhaa äläkä tässä kohtaa ratko asiaa puoleen tai toiseen.

Vierailija
5/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan piparin kiinnostuksesta ei ole kyse. Kun näemme vain kiehnäämme sohvalla ja teemme vaikka ruokaa. Ehkä toimin sitten varasohvana 😄

Vierailija
6/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tämä ehdottaa lisää luettavaa kohdassa...Lopeta suhdevatvonta: "Aina pitäisi olla kahdet treffit sovittuina" :D

Vierailija
7/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan piparin kiinnostuksesta ei ole kyse. Kun näemme vain kiehnäämme sohvalla ja teemme vaikka ruokaa. Ehkä toimin sitten varasohvana 😄

Hih hih

Vierailija
8/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tämä selvensi paljon. 😄

Vierailija
9/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailette siis ihan vain kavereina.

Vierailija
10/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä ei ole seksiä, vaikka olette jo kolme kuukautta tapailleet?

Vierailija
11/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on ihan selvä kosinta. Mies on valmis odottamaan seksin kanssa ja vuosisadan rakkaustarina on saanut alkunsa. Ei ku hetkinen mies on jo alkanutkin pakittamaan, hmmm

Vierailija
12/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tämä olikin jo teiniromanssi. 

Vierailija
13/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaverimenot kertoo juuri siitä, että miestä ei kiinnosta. Toki joskus tietenkin on ok kieltäytyä treffeistä, jos ollaan kavereiden kanssa sovittu ja suunniteltu jotain, mutta jos se on ihan toistuvaa, niin se kertoo siitä, että kaverit menee edelle... En jatkaisi enää tapailua, vaan siirtäisin katseen muualle.

Vierailija
14/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue nyt hyvä ihminen oma aloituksesi.

Vierailija
15/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selvästi pitää suuntaa katse eteenpäin 😅-ap

Vierailija
16/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa minä olen aktiivinen ehdottelemaan tapaamisia, lopetin lukemisen tähän.

Vierailija
17/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että seksiä ei tuossa vaiheessa ole. Tai sanotaan, että ei ainakaan tavanomaista. Miten asia on ajautunut näin? Onko jompikumpi vai molemmat haluttomia seksiin? Tai onko joku muu selitys?

Vierailija
18/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinäkin saanut ihmeen ilkeitä kommentteja. No ihmisillä on paha olla ja ovat suurella todennäköisyydellä kateellisia, kun joillain on edes jotain säpinää vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Minulla on tällä hetkellä vähän vastaava tilanne kuin sinulla, mutta sillä erotuksella että minä en saa enää viestejä tai puheluita ollenkaan ellen itse ole ottanut ensin yhteyttä. Siksipä aloitinkin juuri hiljaiselon, ottakoon yhteyttä jos siltä tuntuu.

Vierailija
19/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli selvästi pitää suuntaa katse eteenpäin 😅-ap

Hih hih

Voithan sinä miehen kaverina pitää.

Vierailija
20/62 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas sinäkin saanut ihmeen ilkeitä kommentteja. No ihmisillä on paha olla ja ovat suurella todennäköisyydellä kateellisia, kun joillain on edes jotain säpinää vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Minulla on tällä hetkellä vähän vastaava tilanne kuin sinulla, mutta sillä erotuksella että minä en saa enää viestejä tai puheluita ollenkaan ellen itse ole ottanut ensin yhteyttä. Siksipä aloitinkin juuri hiljaiselon, ottakoon yhteyttä jos siltä tuntuu.

Hitto, että olen katellinen tuosta girl powerista.

#voimaantuneillaonkivaahaluaaosalliseksi