Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko asiallisen vastauksen asialliseen kysymykseen miksi minun pitäisi antaa köyhille joululahjoja

11.10.2019 |

Enhän minäkään ole heiltä saanut paketin pakettia.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä annatte lahjoja perheen keskenään, ihan yhtälailla empatiaa sekin 😂

Vierailija
102/113 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Perustelkaa miksi vieraiden hyysäämisestä pitäisi saada hyvä mieli

Normaalille ihmiselle tulee hyvä mieli lahjan antamisesta. Tämä normaalius ei koske sinua.

Tottakai perheen sisällä lahjan antamisesta tulee hyvä mieli mutta ei perheen ulkopuolelle antamista kuulu tulla hyvä mieli

Eihän sulla saanut olla ikinä eikä mistään hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vähän voidaan tehdä, senkin teen, koska tuottaa joulumieltä.

Vierailija
104/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaanko kirjoitti:

Mikä tai kuka tämä Silppu oikein on? Blogistaan ei ainakaan löytynyt punaista lankaa. Kenelle ja miksi hän kirjoittelee?

Hyriassa kiusattu. keittiölinjalla. Meille kirjoittelee ajankulukseen ja huomiota herättääkseen pitää olla provosoivia juttuja. 

Purkaa sisäistä ahdistustaan hakemalla riitaa keskustelupalstoilla.

Vierailija
105/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silputtu, blogisi on täyttä pashaa. Et osaa kirjoittaa, teet aivan käsittämättömiä kielioppivirheitä, et osaa yhdyssanoja alkuunkaan ja vaikutat muutenkin täysin sekopäältä. Mene hoitoon, oikeasti. Pitkäniemeen pääsee kyllä jos on oikeasti tarvetta.

Meille ei kelpaa mikään perheen ulkopuolinen apu.

Perheen ulkopuolelta tulevan avun vastaanottamista ei hyväksytä yhteisössämme ja se että sitä yrittää tyrkyttää on aivan järkyttävän hävettävää

Missä teidän yhteisössä?

Joskus kirjoitteli Koivuniemen herran yhteisön tyyppisiä juttuja, kuten painoindeksin tarkkailu, kotikoulu jne. Mutta siinä haksahtaa, kun esittää rikasta. Koivuniemen herran lahkossa kun ei pääse rikastumaan, kuin korkeintaan johtaja, jonka palkollisia kultin muut jäsenet ovat. Ja sen verran tiedän, ettei silppu ole Koivuniemen herran vaimo ;D

Vierailija
106/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silputtu, blogisi on täyttä pashaa. Et osaa kirjoittaa, teet aivan käsittämättömiä kielioppivirheitä, et osaa yhdyssanoja alkuunkaan ja vaikutat muutenkin täysin sekopäältä. Mene hoitoon, oikeasti. Pitkäniemeen pääsee kyllä jos on oikeasti tarvetta.

Perheen ulkopuolelta tulevan avun vastaanottamista ei hyväksytä yhteisössämme ja se että sitä yrittää tyrkyttää on aivan järkyttävän hävettävää

Missä teidän yhteisössä?

Joskus kirjoitteli Koivuniemen herran yhteisön tyyppisiä juttuja, kuten painoindeksin tarkkailu, kotikoulu jne. Mutta siinä haksahtaa, kun esittää rikasta. Koivuniemen herran lahkossa kun ei pääse rikastumaan, kuin korkeintaan johtaja, jonka palkollisia kultin muut jäsenet ovat. Ja sen verran tiedän, ettei silppu ole Koivuniemen herran vaimo ;D

Siis tämä: https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200099771

Vierailija
107/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan köyhille sukulaisille joululahjoja, lähinnä rahaa, samoin kerjäläisille ja joillekkin muille huonossa asemassa oleville. En minä heiltä mitään saa, mutta minulla on omat tulot ja niistä voi osan lahjoittaa.

108/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaanko kirjoitti:

Mikä tai kuka tämä Silppu oikein on? Blogistaan ei ainakaan löytynyt punaista lankaa. Kenelle ja miksi hän kirjoittelee?

Hyriassa kiusattu. keittiölinjalla. Meille kirjoittelee ajankulukseen ja huomiota herättääkseen pitää olla provosoivia juttuja. 

Purkaa sisäistä ahdistustaan hakemalla riitaa keskustelupalstoilla.

En ole käynyt Hyriassa keititölinjaa. Olen nainen joten minulla ei ole asiaa keittiö linjalle.

Minua ei ole kiusattu mutta minä olen kiusannut koska kiusaamani henkilöt niin halusivat.

Minä en tunne ahdistusta koska se on heikkouden merkki. Nainen ei saa ikinä missään tilanteessa olla heikko. Kukaan ei saa koskaan tuntea muuta tunnetta kuin viha.

Minä kulutan aikani pääsntöisrsti töitä tehden enkä täällä lorvien

Vierailija
109/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa jotakin tarpeellista josta on hyötyä sellaiselle joka itse sitä kykene varoillaan hankkimaan se on suurinta ihmisyyttä auttaminen.

Vierailija
110/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mulle sun stringit niin voin unelmoida

Vierailija
111/113 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus 10

Ja hänen sieltä tielle mennessään juoksi muuan hänen luoksensa, polvistui hänen eteensä ja kysyi häneltä: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?" Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.

Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

Mutta hän sanoi hänelle: "Opettaja, niitä kaikkia minä olen noudattanut nuoruudestani asti".

Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua". Mutta hän synkistyi siitä puheesta ja meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.

Silloin Jeesus katsoi ympärilleen ja sanoi opetuslapsillensa: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!"

Niin opetuslapset hämmästyivät hänen sanoistaan. Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan! Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan." Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?"

Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".

Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua". Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista, ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.

Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."

Vierailija
112/113 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaanko kirjoitti:

Mielenterveyspotilas, joka häiriköi useita palstoja netissä.

Vierailija
113/113 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä teidän yhteisössä?

Meidän oikea/venäjä mielisten yhteisössä

Aha, ryssäkös tämä onkin?! No jo on kohonnut nopeasti rikkaiden joukkoon, kun on päässyt suomen hyvinvointivaltioon ja saa nauttia sen suomista eduista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme