Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapiatalo Noste on perseestä

Rikottu
11.10.2019 |

Onko muilla kokemuksia Terapiatalo Nosteesta? Kävin terapeutilla tutustumassa, hän arvioi mun olevan tosi tyhmä, sanoi ongelmieni olevan helppoja ratkaista! En kai olisi hakeutumassa kolmen vuoden terapiaan, jos ne olisi yhdellä kerralla ratkaistu. Vaihdoin sit terapeuttia ja kysyin kenelle valittaa, niin se toka oli parempi, muttei hänkään tiennyt mistään mitään. Sanoi, että potilasasiamies on sama terapeutti joka kohteli mua idioottina joka ei oo jo keksinyt ratkaisuja ahdistukseen ja hän ratkaisee ne kerralla. Eikä neuvonut mihin voin valittaa, kun en halua olla enää missään tekemisissä ihmisen kanssa joka taas sai mun masennuksen pahenemaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tyytyväinen mutta luultavasti terapeutti ei ollut minulle oikea. Noste mainostaa itseään blogeissa ja on kaupallisen oloinen. En menisi uudestaan. Varmaan hyviä terapeutteja osa. 

Vierailija
2/56 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaupallinen ”terapia” on huuhaata ja rahastusta. Pahimpia juuri tuollaiset yhtiöt joissa ihmisten hädällä hyödytään. Pahoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapiaa tarjoavat suomessa yksityiset ammatinharjoittajat, joten kyllä se aina enemmän tai vähemmän kaupallista toimintaa on.

Nosteen nettisivuilla minua hämmästytti, ettei kerrottu terapeuttien pohjakoulutusta. Itselleni sillä on jonkin verran väliä, onko se esim. Psykiatri, psykologi, sosionomi vai teologi. Ei tietenkään ainoana valintaa määrittävä tekijänä, mutta osana sitä, joten outoa pantata tuota tietoa.

Vierailija
4/56 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttihan oli oikeassa, kukaan viisas ei mene Nosteen terapiaan.

Vierailija
5/56 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti mukava, mutta muuten heidän peruutuskäytäntö on rahastusta. Pyydetään jopa sairaustodistusta jos peruu ajan sairastumisen vuoksi, ei työpaikatkaan kaikki vaadi heti kun sairastut todistusta. Olet työntekijä paikassa A, perut Nosteen ajan alle vuorokauden kuluessa kun sait hälytyksen töihin niin Noste veloittaa silti sinulta, ei jousteta yhtään. Monet yritykset ymmärtävät joustaa eivätkä ole raha-ahneita

Vierailija
6/56 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia heidän laskutuksesta? Unohdin maksaa eräpäivänä niin tuli tuplana lasku😡 mihin valittaa?

Vierailija
7/56 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta maksun myöhästymisestä, mutta nyt ovat lisänneet laskuun toimistomaksun. 😤

Vierailija
8/56 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans harmittaa. Sain ensimmäisen laskun tänään ja siinä on laskutuslisä, joku kelan suorakorvausmaksu ja toimistolisä. 15€ enemmän kun edellisessä paikassa per kuukausi. Ei tää muutenkaan halpaa ole. Hitto.. Siirryin siis terapeutin perässä tän talon asiakkaaksi.

Vierailija
9/56 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sitten palkanneet Loikalan entisen johtajan listoilleen, on ainakin cv kohdallaan

Vierailija
10/56 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 105 euroa siitä, että totesin, ettei kyseinen terapeutti todellakaan sovi minulle. Kumpikin kertoi perustietoja itsestään ja terapeutti piti tarkkaan huolen siitä, ettei aika ainakaan ylity. Kun terapeuteista on pula, riistäminen on mahdollista. En voi suositella Nostetta.

Vierailija
11/56 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kukaan laitta mulle suoran linkin sivustolle, johon voisi tehdä reklamaation?

Mulla olisi ollut tänään terapia-aika, mutta koska mulle ei saapunut ilmoitusta siitä, että terapeutti oli sairaana olin istunut 10 minuuttia turhaan odottamassa, kunnes olin soittanut asiakaspalveluun. Yritettiin kyllä tavoittaa, mutta en ikinä ollut saanut mitään soittoa tai viestiä. Aiemmin kyllä olen saanut viestin mikäli aika on jouduttu perumaan. Mua kehoitettiin tekemään reklamaatio. En vain muista, että mihin sivulle pitäisi mennä.

Vierailija
12/56 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapiaa tarjoavat suomessa yksityiset ammatinharjoittajat, joten kyllä se aina enemmän tai vähemmän kaupallista toimintaa on.

Nosteen nettisivuilla minua hämmästytti, ettei kerrottu terapeuttien pohjakoulutusta. Itselleni sillä on jonkin verran väliä, onko se esim. Psykiatri, psykologi, sosionomi vai teologi. Ei tietenkään ainoana valintaa määrittävä tekijänä, mutta osana sitä, joten outoa pantata tuota tietoa.

Tämä on helppo tarkistaa. JulkiTerhikki. Sinne syötät nimen, niin tulee pohjakoulutus ja syntymävuosi. Itse menisin vain lääkäri- tai psykologitaustaiselle. Sillä ON väliä. Ongelmasta riippuen ehkä teologikin menisi.

Vierailija
13/56 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tyytyväinen. Laskutus ei vastaa vaikka on ongelma asioissa. Alkanut jopa tuntua että onko joku ansa asetettu että asiakkaat astuu miinaan kun erpäivät tulee (laittoman )noepasti  mutta sotkut vaan jatkuu...

Vierailija
14/56 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut tyytyväinen mutta luultavasti terapeutti ei ollut minulle oikea. Noste mainostaa itseään blogeissa ja on kaupallisen oloinen. En menisi uudestaan. Varmaan hyviä terapeutteja osa. 

Hae minduun kautta. Voi löytyä terapeutti joka ei ole töissä isossa firmassa.

Kohta nuo ketjufirmat nostavat maksuja esim kantakirjausmaksu ja toimistomaksu.

Vierailija
15/56 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni terapeutin työtausta tulee tarkistaa. Jos on aina ollut jossain yhdistyksessä töissä niin kosketuspinta oikeisiin ongelmiin voi olla vähäinen.

Sellainen joka on ollut esim sairaalassa töissä ja nähnyt kaikkea voi olla parempi terapeutti.

Itsellä menee terapeutti vaihtoon. Tuntuu että joudun kannattelemassa terapeuttia kun hän ei oikein kestä mitä on mulle tapahtunut.

Vierailija
16/56 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni terapeutin työtausta tulee tarkistaa. Jos on aina ollut jossain yhdistyksessä töissä niin kosketuspinta oikeisiin ongelmiin voi olla vähäinen.

Sellainen joka on ollut esim sairaalassa töissä ja nähnyt kaikkea voi olla parempi terapeutti.

Itsellä menee terapeutti vaihtoon. Tuntuu että joudun kannattelemassa terapeuttia kun hän ei oikein kestä mitä on mulle tapahtunut.

Terapeutilta voi kysyä suoraan hänen pohjakoulutuksen ja aiemman työkokemuksen eli että millä sektorilla on ollut töissä ja minkä tyyppisissä töissä. Ammattitaitoinen ihminen vastaa tähän mielellään. Jos terapeutti kieltäytyy kertomasta koulutus- ja työtaustastaan mitään tulee hälytyskellojen soida.

Vierailija
17/56 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä kokemus Terapiatalo Nosteessa.

Terapiatalo nosteen aspasta ohjattiin valitsemaan terapeutti, jonka painostavasta vuorovaikutuksesta johtuen sain paniikkikohtauksen heti käynnin jälkeen sekä kahden päivän päästä, kun olin häneen uudelleen yhteydessä. Luulin, että terapia olisi asiakaskeskeisin asiakaspalvelu, mitä voi tarjota, mutta koin tämän terapeutin manipuloivan minua. Reklamaatioita Terapiatalo ja Terapiatalo Noste vaikuttaa rahan ahneelta. En missään nimessä voi suositella.

Vierailija
18/56 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssttt kirjoitti:

Terapeutti mukava, mutta muuten heidän peruutuskäytäntö on rahastusta. Pyydetään jopa sairaustodistusta jos peruu ajan sairastumisen vuoksi, ei työpaikatkaan kaikki vaadi heti kun sairastut todistusta. Olet työntekijä paikassa A, perut Nosteen ajan alle vuorokauden kuluessa kun sait hälytyksen töihin niin Noste veloittaa silti sinulta, ei jousteta yhtään. Monet yritykset ymmärtävät joustaa eivätkä ole raha-ahneita

Raha-ahne lafka

Vierailija
19/56 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta maksun myöhästymisestä, mutta nyt ovat lisänneet laskuun toimistomaksun. 😤

Rahastusta

Vierailija
20/56 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiasuuntauksella on myös väliä, kun joku terapeutin pohjakoulutusta mietti. Pisin ja laaja-alaisinnkoulutus on psyko dynaamisessa/psykoanalyyttisessä koulutuksessa, jos alkavien koulutusten sisältöjä tutkii. Samoin tutkimustietoa eniten edellämainitusta sekä kognitiivisesta psykoterapiassa. Ratkaisukeskeinen on kyllä aika keponen ja koulutukseen pääsee kuka vaan, jos on valmis maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme