Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailma natisee liitoksissaan ja molempien iltapäivälehtien lööpit kirkuvat jonkun Anna Puun avioliiton syntydraamaa.

Vierailija
10.10.2019 |

Eipä mulla muuta, kuin että olen kadottanut kompassini nykymaailmaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
2/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä.

Hong kongista ei mitään.

Kiinan kansanmurhasta ei mitään.

Turkin tilanteesta hieman uutisia.

Ykkösuutisena joku ö-luokan suomalainen julkkis kävi vessassa kerran kouluaikoina yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä.

Hong kongista ei mitään.

Ykkösuutisena joku ö-luokan suomalainen julkkis kävi vessassa kerran kouluaikoina yms.

Koska lehdissä on vain nuoria naisia kirjoittamassa halvalla juttuja, jotka on puoliksi kopioitu muualta.

Propaganda ei uppoa enää, eikä haluta fake News leimaa. Parempi olla kirjoittamatta.

Vierailija
4/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään ymmärrä.

Hong kongista ei mitään.

Koska lehdissä on vain nuoria naisia kirjoittamassa halvalla juttuja, jotka on puoliksi kopioitu muualta.

Propaganda ei uppoa enää, eikä haluta fake News leimaa. Parempi olla kirjoittamatta.

Itse taas luulen, että nuo ns. julkkikset maksaa uutisistaan.

Luin, että esim. kardashianit sun muut vastaavat maksaa esim. dailymailille yhdestä jutusta 25.000 - 70.000, meghan marklen pr-tiimillä (sunshine sachs) on tavoitteena vähintään kolme positiivista juttua per vrk jne.

Suomessa on ihan taatusti käytössä sama systeemi, esim. ponne örpiäinen, idols-voittaja, joka ei kiinnosta ketään, maksaa varmaan jonkun 2000-3000 per juttu.

Vierailija
5/5 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponne Örpiäisestä keskustellaan täälläkin ja Sanoma-konserni saa lisää tuloja. Aina enemmän kiinnostaa kuin vaikka se, että maailmasta loppuu multa ja ruoantuotanto mamman tai hänen lastensa elinaikana.