HSL poisti äidin ja itkevän lapsen bussista -keskustelu poistettiin
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli, ääliö. HSL ei poistanut ketään bussista.
Itse taidat olla ääliö. Tylsää, jos noin pienin perustein poistetaan hyviä keskusteluja.
Oli aihe mikä hyvänsä, keskustelu poistuu jos siinä yksikin kommentoija kirjoittelee asiattomia, ja siihenhän riittää se, että yksi pakkomielteinen persu tulee vihaamaan tummaihoisia/naisia. Turha itkeä, olkaa asiallisia.
Kovin sivistyneesti alkaa tämäkin keskustelu.
Harmittaa, kun itse haluaisi käydä hyvää keskustelua milloin mistäkin asiasta, mutta sitten kaiken maailman järjenjättiläiset tulevat vouhottamaan ja koko ketju häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla ääliö. Tylsää, jos noin pienin perustein poistetaan hyviä keskusteluja.
Tämän alustan omistaja päättää, mitä julkaisee. Perusta oma alusta.
Tajua se, että kirjoittajan lisäksi alustan omistaja on rikosvastuussa julkaistuista aineistoista. Tajua myös se, että käyttäjätiedoista pidettävä loki voidaan pyynnöstä luovuttaa poliisille rikostutkintaa varten.
Tästä säätää laki sähköisen viestinnän tietosuojasta ja rikoslaki. Ennakkotapauksia on.
En itse tuota keskustelua seurannut, mutta olisi tosiaan kiva kun ketjujen poistot jotenkin perusteltaisiin - ellei niissä selkeästi ole jotain asiatonta.