Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anna Puu retostelee kirjassaan Jenni Vartiaisen ja Jukka Immosen yksityisasioilla. Kenen luvalla?

Vierailija
10.10.2019 |

Onko Jenni muka antanut tälle kotkalle luvan selostaa hänen yksityiselämäänsä kun Jenni ei siitä kerro julkisuudessa edes itse? Harvinaisen epämiellyttävää.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…

Kommentit (199)

Vierailija
61/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olenkin joskus nauranut Jukalle, että aivan kenen tahansa itsetunto ei kestäisi seurustella Jenni Vartiaisen exän kanssa".

Oksetus. Eli Jukka on hänelle jonkinlainen saavutus jolla osoittaa paremmuutensa muita kohtaan? Aika paksua. On varmaan ylpeä siitäkin, että vei Jenniltä Jukan. Toisaalta, jos Jukka kerran lähti Annan matkaan, Jenni oli tälle aivan liian hyvä..

Vierailija
62/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollakin voi näin paljon kiinnostaa oikeesti jonkun elämä :DDD kun totuutta ei varmasti kukaan vauva palstalainen saa tietää, niin teillä tän asian kanssa jauhajilla taitaa olla aika tylsä elämä xDD sivukaupalla jotain ihme spekulaatiota, jota te ette tuu ikinä selvittämään :DD get a life

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tiedän aika tarkkaan miten siinä on käynyt. Ei nämä asiat nyt sentään mitään valtionsalaisuuksia ole :D 

Lähinnähän tässä pöyristyttää Annan oma retostelu asialla ja oman toiminnan aika häikäilemätön kaunistelu. Miksei voi puhua asioista niin kuin ne ovat tapahtuneet? Miksei voi vaan myöntää, että joo, uskollisuus ei ole hyveeni ja en itseasiassa kovinkaan paljon välitä niiden ihmisten tunteista, joiden kanssa olen parisuhteessa. Enkä kyllä oikein muidenkaan tunteista.

Vierailija
64/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten ketään kiinnostaa lukea jotain kirjaa Anna puusta..

Vierailija
65/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan miten Jennin ja Immosen suhdetta mammat aikanaan ylisti kun eivät tupaneet julkisuuteen. Toinen on se Cheekin exä joka istuu nyt putkassa ketä mammat piti vähän hienompana leidinä.

Kuka on tämä keekin eksä?

Vierailija
66/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta noiden suhteet ja muut ja en todella ymmärrä miksi Anna Puu on kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa kirjan itsestään saati miksi WSOY sen halusi julkaista. Kuka ihme sen haluaa lukea?

Vierailija
67/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve näillä keski-ikää lähestyvillä semitähdillä on kirjoittaa itsestään jotain syväluotaavia "paljastus"kirjoja? Sama juttu Anne Kukkohovin kanssa.

Mitä sitten jos ovat vaihteneet miestä tai harrastaneet seksiä tai ottaneet huumeita, MITÄ SITTEN? Niin ollaan me kaikki muutkin tehneet. Mikä tässä on kirjan arvoista?

Aika pahasti deluded luulla, että ketään kiinnostaa. Ei kiinnosta. M;yös iltapäivälehdille tiedoksi tämä, voitte lopettaa noiden kirjojen siteeraamiset ja väkisin väännetyt kohut niistä.

Vierailija
68/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo! Jenni V. on julkkis, siis vapaata riistaa mediassa.

Vierailija
69/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo! Jenni V. on julkkis, siis vapaata riistaa mediassa.

Ei ole vapaata riistaa, jos ei ole itse avannut yksityiselämäänsä.

Vierailija
70/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta pätkääkään kenenkään "muistelot" jotka on tehty siinä hengessä että pitää myydä kirjaa tai annetaan haastatteluja.  Kuten Anne Kukkohovi, Raakel Lignell jne...

Ei sellaista kaipaa, joissa kerrotaan tunnistettavissa olevista henkilöistä "pahaa" tai arvostellen. Mielestäni jos jää traumoja jostain, ne pitää mennä purkamaan ammattiauttajalle, terapeutille jne.

Vierailija
71/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta noiden suhteet ja muut ja en todella ymmärrä miksi Anna Puu on kokenut tarpeelliseksi kirjoittaa kirjan itsestään saati miksi WSOY sen halusi julkaista. Kuka ihme sen haluaa lukea?

Sitä minäkin ihmettelen? Kuka vaivautuu lukemaan tai vielä vähemmän ostamaan läpyskällisen verran omakehua. Puun musiikki  ja ääni ei enää kanna kunnolla joten täytyy koettaa roikkua lööpeissä ja joka ikisessä turhake ohjelmassa vaikka väkisin. Tämä kuvakirja nyt on taas yksi yritys rahastaa ja kun anna nyt niin kovasti haluaa.

Vierailija
72/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole vapaata riistaa, jos ei ole itse avannut yksityiselämäänsä."

Et näköjään tiedä näistä asioista mitään. Kyllä ja nimenomaan on julkkiksena vapaata riistaa. Mutta jos perättömiä juttuja hänestä levitellään, voi viedä asian käräjille.

Vierailija
73/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero varjosti Jenni Vartiaisen edellistä Vain elämää -esiintymistä: ”Tulin tänne täysin hajalla”

"Edellisen kerran Jenni nähtiin ohjelmassa vuonna 2014.

Silloin moni pani merkille, että Jenni vaikutti pidättyvältä verrattuna avoimesti asioistaan kertoviin artistikollegoihin.

– Se vahvana oleminen voi väsyttää, kun pitäisi suoriutua kaikesta briljantisti, vaikka omassa elämässä voi olla ihan järkyttäviä asioita käynnissä.

Jennin muistelee jaksossa kolmen vuoden takaista elämäntilannettaan.

– Tulin tänne täysin hajalla olevana tyyppinä. Oli päättynyt pitkä ihmissuhde, ja kävin aika rajua prosessia siinä läpi enkä osannut sillä tavalla reagoida."

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/ero-varjosti-jenni-v…

Missä kohtaa tässä puhutaan kolmansista suhteessa? Eron takia voi aika moni olla rikki muutenkin.

Vierailija
74/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tiedän aika tarkkaan miten siinä on käynyt. Ei nämä asiat nyt sentään mitään valtionsalaisuuksia ole :D 

Lähinnähän tässä pöyristyttää Annan oma retostelu asialla ja oman toiminnan aika häikäilemätön kaunistelu. Miksei voi puhua asioista niin kuin ne ovat tapahtuneet? Miksei voi vaan myöntää, että joo, uskollisuus ei ole hyveeni ja en itseasiassa kovinkaan paljon välitä niiden ihmisten tunteista, joiden kanssa olen parisuhteessa. Enkä kyllä oikein muidenkaan tunteista.

Etpä tunnu tietävän. Anna on itsekin sanonut, että avioliitossa ollessaan meni suhteet päällekkäin, mutta Immosen ja hänen aloitettua seurustelu, niin molemmat olivat olleet vapaina jo jonkin aikaa.

Vierailija
75/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä tunnu tietävän. Anna on itsekin sanonut, että avioliitossa ollessaan meni suhteet päällekkäin, mutta Immosen ja hänen aloitettua seurustelu, niin molemmat olivat olleet vapaina jo jonkin aikaa.

Eivätpä muuten olleet. Anna ainakin oli varattu ja niin taisi olla Immonenkin, jos siis nuo Jennin jutut eron ajankohdasta pitävät paikkansa.

Vierailija
76/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätpä muuten olleet. Anna ainakin oli varattu ja niin taisi olla Immonenkin, jos siis nuo Jennin jutut eron ajankohdasta pitävät paikkansa.

Kumpaakohan uskois? Asianosaisia vai juoruakkaa av:lta? Hmmm...

Vierailija
77/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kumpaakohan uskois? Asianosaisia vai juoruakkaa av:lta? Hmmm...[/quote]

Ai meinaatko, että Anna itse kertois totuuden? Niin varmasti :D :D Ja mistä tiedät, etten itse ole "asianosainen"? Luuletko, että ex-aviomies on ainoa ketä Anna on pettänyt?

Vierailija
78/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olenkin joskus nauranut Jukalle, että aivan kenen tahansa itsetunto ei kestäisi seurustella Jenni Vartiaisen exän kanssa". En tiedä teistä, mutta minä en lehtihaastattelujen perusteella ole saanut hänestä kuvaa henkilöstä, jolla olisi hyvä itsetunto. Tietenkään en tunne hlökohtaisesti.

Anna on kyllä yksi itseriittoisimmista ihmisistä joita tiedän. Itsetuntoa on nii paljon että menee oksettavuuden puolelle. Tietää asiasta kuin asiasta eniten, on olevinaan musiikki- ja jopa elokuvahistorian asiantuntija.

Oikeasti on kuunnellut mitä on nuorena kuunnellut, kaikki muut musiikkisuosikit ovat tulleet muiden fanitusten kautta.

Muscle Shoals / fame studios hehkutus alkoi asiaa koskeneen dokumentin ilmestyttyä, sitä ennen hänellä ei asiasta mitään tietoa, mutta kyllä koulutti haastattelijoita asiasta aikanaan kun kävi siellä levyttämässä (Jukan kanssa ennen kun olivat yhdesssä kjeh kjeh).

Elokuvafestareilla oli tuomaristossa. Anna ei taatusti ole nähnyt yhtään ennen vuotta - 90 lukua julkaistua elokuvaklassikkoa, mutta niin on pätevä arvioimaan sitäkin taidetta oikein virallisesti.

Vierailija
79/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olenkin joskus nauranut Jukalle, että aivan kenen tahansa itsetunto ei kestäisi seurustella Jenni Vartiaisen exän kanssa". En tiedä teistä, mutta minä en lehtihaastattelujen perusteella ole saanut hänestä kuvaa henkilöstä, jolla olisi hyvä itsetunto. Tietenkään en tunne hlökohtaisesti.

Anna on kyllä yksi itseriittoisimmista ihmisistä joita tiedän. Itsetuntoa on nii paljon että menee oksettavuuden puolelle. Tietää asiasta kuin asiasta eniten, on olevinaan musiikki- ja jopa elokuvahistorian asiantuntija.

Oikeasti on kuunnellut mitä on nuorena kuunnellut, kaikki muut musiikkisuosikit ovat tulleet muiden fanitusten kautta.

Muscle Shoals / fame studios hehkutus alkoi asiaa koskeneen dokumentin ilmestyttyä, sitä ennen hänellä ei asiasta mitään tietoa, mutta kyllä koulutti haastattelijoita asiasta aikanaan kun kävi siellä levyttämässä (Jukan kanssa ennen kun olivat yhdesssä kjeh kjeh).

Elokuvafestareilla oli tuomaristossa. Anna ei taatusti ole nähnyt yhtään ennen vuotta - 90 lukua julkaistua elokuvaklassikkoa, mutta niin on pätevä arvioimaan sitäkin taidetta oikein virallisesti.

Minä olen saanut sen kuvan, että yrittää peitellä huonoa itsetuntoaan ja epävarmuuttaan tuomalla "taitojaan" ja "tietojaan" jatkuvasti esille ja vakuuttamalla, että on hyvä ihminen. Mutta kuten sanoin, en tunne henkilökohtaisesti ja olen seurannut lähinnä lehtijuttujen kautta, joten voit hyvinkin olla oikeassa :)

- se jolle vastasit

Vierailija
80/199 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjaa lukenut, mutta asiahan voi olla niin, ettei vienyt Jennin miestä... MUTTA,

Hauskaa jos tämä on se kulma johon Anna kirjassaan keskittyy, sillä Anna kyllä oli ITSE suhteessa kun alkoi Immosen kanssa heilastelemaan JA oli myöskin naimisissa kun alkoi heilastelemaan edellisen miehen kanssa.

Suomeksi näitä tilanteita kustutaan PETTÄMISEKSI. Kovasti valikoituja faktoja kirjassa kertoo jos nämä ovat unoshtuneet ja tärkeä asia on se, onko Jenniä jotenkin sorrettu...

Olisi voinut olla hyväkin kirja, jos olisi rehellisesti kertonut sekoiluistaan, ja avannut anteliaasti ja häpeilemättä pettäjän sielunmaisemaa.

Nyt sitten vaan tuli yksi turha, kaunisteltu kiiltokuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän