Anna Puu retostelee kirjassaan Jenni Vartiaisen ja Jukka Immosen yksityisasioilla. Kenen luvalla?
Onko Jenni muka antanut tälle kotkalle luvan selostaa hänen yksityiselämäänsä kun Jenni ei siitä kerro julkisuudessa edes itse? Harvinaisen epämiellyttävää.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e5cfb50-8554-4c34-a1a5-16afe9…
Kommentit (199)
Repostelu = arvosteleva erittely, pikkumainen arvostelu
retostelu = ylpeily, kehuskelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä nyt taas, ap. Luuletko että kukaa joka oikeasti lukee ton artikkelin ei tajua että sä valehtelet ja vääristelet pahemmin ja härskimmin kuin putintrollitkaan ikinä? Artikkelin, kirjan ja tapahtumien aikajanan perusterlla on ilmeistä, että:
1. Anna ei puhu Jennistä juuri mitään
2. Anna ei vienyt Jenniltä miestä
3. Se minimaalisen mitä Anna Jennistä sanoo on imaistu hyvin kauniisti, hienosti ja kohteliaasti
4. Anna ei myöskään vain tunne Jenniä sen paremminNämä ovat noiden lähteiden nojalla faktoja. Se mitä ap puhuu tässä on täyttä väöristelyä.
T. Anna
Ap:n ja vauva.fi kannalta on onnekasta että kommenttia ei kirjoittanut Anna, kun noin ilmiselvästi vääristelee ja levittää valheita, niillä voi oilla seuraamuksia.
Pitää sitä kirjaa saada jollain myytyä ja samoin ensi kuun Hartsu-keikkaa. Onko katsomot edelleen aivan tyhjillään tuohon?
Ostamalla ja lukemalla näitä paljastuskirjoja, kannatatte ilmiötä.
Ei kirjaan tarvii mitää lupia keneltäkään. Suomessa on sananvapaus.
Mä en tajunnut. Mitä paljastuksia, mitä repostelua? Ainakin tuon artikkelin mukaan Puu kertoo aloittaneensa seurustelun Immosen kanssa vuosi sen jälkeen, kun Vartiainen ja em. ukko erosivat. Lisäksi kehuu Vartiaista ja kertoo heidän olevan asiallisissa väleissä.
Joku raja nyt tuohon vihaamiseen, mammat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajunnut. Mitä paljastuksia, mitä repostelua? Ainakin tuon artikkelin mukaan Puu kertoo aloittaneensa seurustelun Immosen kanssa vuosi sen jälkeen, kun Vartiainen ja em. ukko erosivat. Lisäksi kehuu Vartiaista ja kertoo heidän olevan asiallisissa väleissä.
Joku raja nyt tuohon vihaamiseen, mammat.
Seiskalle ovat pikkulinnut laulaneet, että sutinaa oli kesällä 2014, ennen eroa.
Seiskahan ei valheita paina (koska joutuisivat oikeuteen).
"Annan ja Jukan romanssista on käyty kiivasta keskustelua myös sosiaalisessa mediassa siitä lähtien, kun Anna liittyi Jukan siipien alle kesällä 2014, Seiskalle supistaan."
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuumia-suhdehuhuja-Anna-Puulla-ja-Jenni-V…
Seiskan artikkeli vuodelta 2016. "Pikkulinnut laulaneet" = Anna-heitteri keksinyt ja soittanut seiskaan vuonna 2016.
Vartiaisesta viis, mutta onko salaperäinen Immonen antanut luvan kertoa HÄNEN asioistaan :)
Hyi miten oksettava ketju. Hirveää luettavaa kun te täällä joukolla lynkkaatte jotain ihmistä. Mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu tekee noilla paljastuksillaan itselleen karhunpalveluksen. "Ooo, mä vein toiselta naiselta MIEHEN, oon tosi sexy ja pähee ja vastustamaton!!!!" Idiootti.
Et ole ilmeisestikkään lukenut kirjaa?
Miten ihmeessä porukka on jo lukenut kirjan, eikös opus ole ilmestynyt vasta tänä päivänä? Sisäpiirin tietoa?
Ihmistä, jonka faktalähteenä on seiska tai suoli24-pierut, ei tarvitse ottaa tosissaan. Tuollaiset ihmiset pitää myös todellisuutena M V -lehteä tai sen kaltaisia julkaisuja, kuten vaikka erään puolueen julkaisua joka väittää olevansa koko suomen uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puu tekee noilla paljastuksillaan itselleen karhunpalveluksen. "Ooo, mä vein toiselta naiselta MIEHEN, oon tosi sexy ja pähee ja vastustamaton!!!!" Idiootti.
Tuossa jutussa kyllä sanotaan, että Puu & Immonen alkoivat seurustella vuosi Vartiaisen & Immosen eron jälkeen. Luet kyllä todella vahvasti rivien välistä (ja ei, en erityisemmin välitä Puusta & hänen musiikistaan).
Annalla taitaa olla kiire pilaamaan Jennin onnea näiden paljastusten kautta, nyt kun Jenni on saanut lapsen paremman miehen kanssa. Katkera kakkonen.
Eikö Jenni ihan itse ole nyt paljon myöhemmin kertonut suhteen päättyneen ikävästi järkytykseen just ennen Vain elämää-kuvauksia kun sivusuhde tai pettäminen paljastui? Mulla oli tällainen käsitys, voin kyllä olla väärässä. Eli Anna maalailee itsestään hieman kaunisteltua kuvaa luultavasti jos antaa ymmärtää että suhde alkoi vasta noin vuosi Immosen eron jälkeen. Voi toki olla tosikin ja pettämiset jonkun muun kanssa, mikäpä näitä tietää.
Taitaa Jennin uudella miehellä olla pätäkkääkin enemmän kuin Immosella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jenni ihan itse ole nyt paljon myöhemmin kertonut suhteen päättyneen ikävästi järkytykseen just ennen Vain elämää-kuvauksia kun sivusuhde tai pettäminen paljastui? Mulla oli tällainen käsitys, voin kyllä olla väärässä. Eli Anna maalailee itsestään hieman kaunisteltua kuvaa luultavasti jos antaa ymmärtää että suhde alkoi vasta noin vuosi Immosen eron jälkeen. Voi toki olla tosikin ja pettämiset jonkun muun kanssa, mikäpä näitä tietää.
Onko näin? Sehän muuttaakin sitten tilanteen täysin. Onko lähdettä?
Ero varjosti Jenni Vartiaisen edellistä Vain elämää -esiintymistä: ”Tulin tänne täysin hajalla”
"Edellisen kerran Jenni nähtiin ohjelmassa vuonna 2014.
Silloin moni pani merkille, että Jenni vaikutti pidättyvältä verrattuna avoimesti asioistaan kertoviin artistikollegoihin.
– Se vahvana oleminen voi väsyttää, kun pitäisi suoriutua kaikesta briljantisti, vaikka omassa elämässä voi olla ihan järkyttäviä asioita käynnissä.
Jennin muistelee jaksossa kolmen vuoden takaista elämäntilannettaan.
– Tulin tänne täysin hajalla olevana tyyppinä. Oli päättynyt pitkä ihmissuhde, ja kävin aika rajua prosessia siinä läpi enkä osannut sillä tavalla reagoida."
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/ero-varjosti-jenni-v…
"repostelu" Kielitoimiston sanakirjasta
repostelu = reposteleminen; reposteleva arvostelu.
yks. nom.
repostelu
yks. gen.
repostelun
yks. part.
repostelua
yks. ill.
reposteluun
mon. nom.
repostelut
mon. gen.
repostelujen, reposteluiden, reposteluitten