Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yliopistostakin vielä löytyy näitä äidin tyttöjä, jotka vierailee kotona joka/joka toinen viikonloppu?

Vierailija
09.10.2019 |

Kyseessä ei edes ole mikään 19v juuri omillensa muuttanut fuksi. Jotenkin huvittavaa/säälittävää matkustaa lähes joka viikonloppu 150km, jotta pääsee äidin helmoihin

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Mä muutin takaisin kotipaikkakunnalle, tosin työn takia. Mutta äiti ja iskä on luontaisetu tässä samalla.

Vierailija
22/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs läheisriippuvainen sinä, AP, sitten olet? Tee omia juttujasi, järjestä omia bileitäsi kenen kanssa haluat ja kaverisi osallistuu silloin kuin haluaa ja voi. Miksi tämä on sulle niin henkilökohtaisesti tärkeä juttu? Oletko mustasukkainen kaverin ajasta ja huomiosta? Haluatko määrätä ja säädellä muistaen tekemisiä ja hermostut, kun he eivät tanssi pillisi mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla myös ihan muu syy kuin kaipuu äidin hoivattavaksi. Esim itse olin opiskeluaikoina niin yksinäinen etten sietänyt sitä oloa yksin viikonloppuna, siksi kävin lähes joka vkl vahempien luona, tosin matkaa oli vain 35km. Oikeasti ainoa tapa miten olisin isietänyt sitä yksinäisyyttä olisi juopotella koko viikonlopun mutta siihen en halunnut alkaa.

Vierailija
24/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs läheisriippuvainen sinä, AP, sitten olet? Tee omia juttujasi, järjestä omia bileitäsi kenen kanssa haluat ja kaverisi osallistuu silloin kuin haluaa ja voi. Miksi tämä on sulle niin henkilökohtaisesti tärkeä juttu? Oletko mustasukkainen kaverin ajasta ja huomiosta? Haluatko määrätä ja säädellä muistaen tekemisiä ja hermostut, kun he eivät tanssi pillisi mukaan?

Koska olen yksinäinen ja me nähdään tuolla kaveriporukalla oikeastaan vain silloin kun saadaan kaikki kokoon. Ja sitten yhden tyypin takia kaikki aina lykkääntyy ja siirtyy

Vierailija
25/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes muuttanut pois kotipaikkakunnalta. N38.

Vierailija
26/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja kun pääsi äidin lihapatojen ääreen viikonloppuisin opiskeluaikoina. Ja iltaisin tapasin kyllä kavereita siellä kotikaupungissa. Sunnuntaina äiti pakkasi ruokakassin mukaan :). Mulla oli ihana äiti (ja isä). RIP molemmille<3. 

Vierailija
27/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen yksinäinen ja me nähdään tuolla kaveriporukalla oikeastaan vain silloin kun saadaan kaikki kokoon. Ja sitten yhden tyypin takia kaikki aina lykkääntyy ja siirtyy

Ratkaisu siihen ei ole se, että suutut siitä, että toisella ihmisellä on muutakin elämää kuin kaveriporukka. Ratkaisu siihen on se, että sinä etsit sitä muuta elämää. Voithan pyytää vaikka jotain kaveriporukan yksittäistä jäsentä tekemään kanssasi jotain.

Vierailija
28/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika sentään..

Siis kuvitteletko sinä oikeasti, että ikä vaikuttaa siihen, miten läheiset välit ihmisellä on omiin vanhempiin?

Kyllä mä ainakin olen opiskelujen aikana matkustanut vanhempieni luo, koska he ovat rakkaita minulle. Vanhemmat ovat aina vanhemmat- oli sitten ikää lapsella minkä verran tahansa.

Todella harmillista, että ajattelet noin. Minusta on hienoa ainakin, että on hyvät välit vanhempiin.

Katkeruusko iski vai miksi päätit avautua tällaisesta asiasta? Miksi sinua häiritsee, että joku haluaa viettää aikaa oman perheen kanssa?

Vierailija
29/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on omituinen porukka jos kokoontuminen on yhdestä henkilöstä kiinni. 

Vierailija
30/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äiti asuu paikkakunnalla, jossa olen elänyt ensimmäiset 20 vuotta elämästäni ja elämäni on edelleen siellä, vaikka toiselle paikkakunnalle muutinkin opiskelujen takia. Tosin nykyään menen miehen luo jos ko. paikkakunnalle, mutta ennen seurustelua oli luontevaa mennä kotiin sitten yöksi.

Vierailija
31/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin oli kotipaikkakunnalla vanhempieni lisäksi sisarukset kumppaneineen ja suurin osa lapsuudenystävistä. Tottakai mä mieluummin vietin aikaa heidän kanssaan, ne on kuitenkin ollut mulle tärkeitä jo lapsesta saakka. Opiskelututtujen kanssa hengailin ihan riittävästi viikon aikana kun oli leffailtoja tai opiskelijatapahtumia tai ryhmätöitä.

Vierailija
32/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ehkä ajatellut että oot yksinäinen just sen takia että vaikutat noin lapselliselta ja katkeralta? Hommaa lisää kavereita niin ei tarvii niissä muutamissa roikkua.

Vierailija
33/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin poikia.

Vierailija
34/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 31-vuotias äitin tyttö on just lähdössä äitin luo kahville, juodaan kahteen pekkaan ainakin pannullinen kahvia ja syödään korvapuusteja. Sen jälkeen auttelen pihahommissa ja sit juodaan lisää kahvia. Ollaan tosi läheisiä ja se on vaan mahtavaa.

Vierailija
35/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän tytär tulee Helsinkiin koska täällä on poikaystävä ja kaverit.

Me ei kyllä olla kun asutaan nyt mökillä.😂

Vierailija
36/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö haluaa tavata vanhempiaan. Mikäs siinä on vikana? Kaikki voittaa. Syynä saattaa myös osittain olla opiskelijan niukka budjetti. Ehkä vanhemmat tukevat lastaan maksamalla matkat ja kahden viikonlopun syömiset. Lisäksi hyvin todennäköisesti pakkaavat tyttärelle mukaan runsaan ruokakassin. En näe tuossa mitään väärää.  Sinunko takiasi hänen pitäisi luopua tuosta. Mitä tarjoat tilalle?

Vierailija
37/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kuulostaa hieman katkeralta. Onko oma suhde äitiin ollut huonompi mitä olisi toivonut, vai onko oma lapsi/lapset etäisiä ja se harmittaa? Jotkut defenssit nyt on selvästi päällä.

Jos suhde omiin vanhempiin on hyvä ja läheinen, mikä siinä vaikka vierailee kotona koko viikonlopun. Vielä jos sisarukset asuvat/vierailevat kotona, siinä näkee heitäkin. Itsellä ei ihan noin tiheää käynti kotona ole ikinä ollut, mulla kyllä edelleen näin 28 vuotiaana työssä käyvänä ihmisenä menen varmaan keskimääräistä useammin kotiin vanhempia tapaamaan, varsinkin jos samalla näkee sisaruksia tai muita sukulaisia. Meillä on perheen kesken hyvä ja rento meininki ja välit hyvät. 

Vierailija
38/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortti yllättävän aikaisin esillä. Itsekin ihmettelen miten toiset on niin kiinni vanhemmissaan.

Vierailija
39/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateuskortti yllättävän aikaisin esillä. Itsekin ihmettelen miten toiset on niin kiinni vanhemmissaan.

Jep, useinhan täältä saa lukea kommentteja miten äitien pitäisi katkaista se napanuora ja antaa lastensa itsenäistyä. Ja että se on suorastaan karhunpalvelus antaa rahaa/ruokakasseja. Noh ehkä se on sitten eri asia, kun kyseessä on nainen eikä mies. Naisella on vain läheiset suhteet perheeseensä, kun taas jos olisi mies kyseessä niin sitten hän olisi ties mikä peräkammarin poika ja äidin pitäisi katkaista se napanuora

Vierailija
40/63 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveriporukkaan" ei taida kuulua muita kuin ap ja tämä tyttö. Ap on stalkkeri, joka yrittää iskeä tyttöä joka välissä. Tottakai tyttö menee vanhemmilleen, että saa edes vkonlopun olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme