Lue keskustelun säännöt.
Miten yliopistostakin vielä löytyy näitä äidin tyttöjä, jotka vierailee kotona joka/joka toinen viikonloppu?
09.10.2019 |
Kyseessä ei edes ole mikään 19v juuri omillensa muuttanut fuksi. Jotenkin huvittavaa/säälittävää matkustaa lähes joka viikonloppu 150km, jotta pääsee äidin helmoihin
Kommentit (63)
Yhyy, kun ei voida järjestää pileitä kun yksi porukasta paikalla!
Kuka tässä onkaan säälittävä? Etkö saanut yläkouluaikaan käydä tarpeeksi pippaloissa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, kun ei voida järjestää pileitä kun yksi porukasta paikalla!
Kuka tässä onkaan säälittävä? Etkö saanut yläkouluaikaan käydä tarpeeksi pippaloissa?
Ei mulla ollut yläkouluaikaan kavereita joiden kanssa käydä pippaloissa
Omalla kohdalla ei ollut niin, että olisin itse mennyt äidin helmoihin, vaan minua tarvittiin kotona. Olisi ollut kiva joskus viettää opiskelijaviikonloppu, mutta jos yhdenkin viikonlopun ilmoitin, etten nyt tule tekemään hommia ja auttamaan, alkoi hirveä huuto ja tenttaaminen. Minun ei meinattu antaa itsenäistyä. Lopulta poikaystävä pisti pelin poikki ja sanoi, että alahan elää omaa elämääsi ja ostakoot apua, jos tarvitsevat. Rankkaahan se oli yli 300 km kulkea, varsinkin kun ei ollut kunnon julkisia yhteyksiä. Kimppakyydillä alkumatka ja loppu 100 km kahdella eri linja-autolla. Kämppis taas oli vanhempiensa yrityksessä töissä.