Jatkuva herkkuhimo! 9pvä ilman, kuukausi edessä.
Olen nyt ottanut tiukan linjan herkkujen suhteen. Olen ollut 9päivää ilman mitään makeaa, mutta ne pyörii mielessä jatkuvasti. Jopa unissani😂😂 syön 5x päivässä ohjeiden mukaisesti joten nälkä ei ole. Käykö tämä vain vaikeammaksi?! Luulin että menisi ohi muutamassa päivässä himot. Seuraavan kerran isänpäivänä ajattelin syödä herkkuja. Ja sitte jouluna. Pakko pitää todella tylsä tiukka linja, koska sorrun muuten aivan liian helposti.🙁 painoa haluan pois 10kg. Urheilen ainakin 5x viikossa salilla ja lenkillä.
Kommentit (6)
Makeanhimo johtuu ylipainosta eli tässä on nyt muna kana -tilanne. Kun ylipaino poistuu, aivotoiminta ja verensokeri normalisoituu.
Mullakin on jatkuva makeanhimo, arkipäivät yleensä olen ilman mutta vkl lähtee helposti käsistä. Pahimpaan makeannälkään auttaa yleensä makeat hedelmät, esim viinirypäleet ja meloni.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on jatkuva makeanhimo, arkipäivät yleensä olen ilman mutta vkl lähtee helposti käsistä. Pahimpaan makeannälkään auttaa yleensä makeat hedelmät, esim viinirypäleet ja meloni.
Ja ruokit sitä makeannälkää syömällä makeaa. Tosi järkevää :D:D
Täsmälleen sama tarina minulla!! Pitäisi 10kg saada veks mutta mahdotonta on. Syksyllä iskee niin armoton makeanhimo, minulla menee kausittain, joskus saatan olla viikkoja ilman eikä tunnu missään.
Nyr inhottaa kaikki ruuat ja haluaisin tilalle syödä sokeroitua kermavaahtoa, suklaamuffinseja, jäätelöä.
Herään öisin siinä että himoitsen makeaa. Olen täällä välillä syksyn aikana tehnyt niin että olen korvannut ruoka herkuilla että hieman rauhottuisi se makeanhimo, minulla toimii. Syön kakkua ja suklata aamusta iltaan. Tyydyttää ja rauhoittaa, tämän jälkeen on taas helppo olla ilman.
Lasken Sulamossa kalorit, päivittäin tulee 1600-2400, mahoton laihtua näin.