Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä työpaikamme eräs nainen käveli vastaan rappusissa ja hymyili minulle ohittaessa. Eli mitä hän viestittää mulle?

Vierailija
08.10.2019 |

Olen mies ja yksi ikäiseni nainen tuli vastaan työpaikan portaikossa.. Ja kohdallani hän hymyili minulle mutta ei sanonut mitään vaan jatkoi matkaansa. Minä katsoin vakavana takaisin enkä myöskään sanonut mitään.. Eli onko nainen kiinnostunut minusta? Miksi muuten hän haluaisi hymyillä minulle?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin töihin tullessa talkkarille, koska olin vaan niin hyvällä tuulella ja hän siinä pihalla värkkäili jotain ja vihelteli itsekin hyväntuulisena. Hississä jopa kommunikoin ihan vieraalle ihmiselle, miespuolinen. Tai tiedän missä se on töissä, mutta en tiedä nimeä. Varajohtaja käväisi tässä, ja se nyt vaan on persoonana sellainen, että sen kun näkee, hymyilyttää. Se on jollain tavalla saman oloinen, kuin haltiat Taru Sormusten Herran elokuvissa. Korvat, jotka tietyssä kuvakulmassa näyttää suipoilta, silmät jotka hymyilee, mutta muutoin sellainen rauhallinen, karismaattinen ja arvovaltaa uhkuva henkilö. 

Keneenkään noihin en ole ihastunut eikä hymylläni ole "sellaisia" merkityksiä.

Vierailija
42/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen kaikille työpaikalla vastaantulijoille. Jopa vierailijoille yleensä ja nyökkään /hymyilen ellen tervehdi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan rappusissa, jotka eivät vielä ole meidän aluettamme, kohtaan usein ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt, tai jotka olen voinut nähdä kerran pari aiemmin.

HYMYILEN heille oikeastaan aina. Joskus saattaa tulla ovenavaustilanne tai muu, jossa joudutaan enemmän vastakkain, silloin käytämme puolin ja toisin mm. sanoja moi, huomenta, anteeksi ja kiitos.

Ajattelevatko kaikki nämä ihmiset nyt, että haluan heidän kanssaan kahdeksan lasta ja asuntovelkaa tai epätyypillisen penetraatioaktin inva-wc:ssä?

Lakkaanko hymyilemästä ja näytän mieluummin hampaita ja kiroilen? Vai kuljenko vastedes pussi päässä?

N40

Ehdottomasti pussi päässä! (Varsinkin jos et oo pakkeloinut)

M40

Vierailija
44/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, Suomessa on vihdoinkin joku hymyillyt. No sehän pitää ilmoittaa palstalla ja ihmetellä. Ulkosuomalaisena voin sanoa että milloin käyn Suomessa niin kyllä siellä ensimmäiseksi huomaa sen ettei ihmiset hymyile. Tulee olo että kaikki on masentuneita ja ehkä mielisairaala lähellä.

Suomessa käytetään valtavasti mielialalääkkeitä ja mielenterveydelliset ongelmat koskettavat erityisesti keski-ikäisiä naisia. Suomi voi olla hyvin ahdistava paikka palata maailmalta.

Vierailija
45/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla hymyilemisestä joutuu huumetesteihin. Siellä painetaan töitä eikä pelleillä. Ilmapiiri muistuttaa jotain pohjoiskorean vankileiriä. Siis ihan normaali suomalainen työpaikka.

Vierailija
46/46 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan rappusissa, jotka eivät vielä ole meidän aluettamme, kohtaan usein ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt, tai jotka olen voinut nähdä kerran pari aiemmin.

HYMYILEN heille oikeastaan aina. Joskus saattaa tulla ovenavaustilanne tai muu, jossa joudutaan enemmän vastakkain, silloin käytämme puolin ja toisin mm. sanoja moi, huomenta, anteeksi ja kiitos.

Ajattelevatko kaikki nämä ihmiset nyt, että haluan heidän kanssaan kahdeksan lasta ja asuntovelkaa tai epätyypillisen penetraatioaktin inva-wc:ssä?

Lakkaanko hymyilemästä ja näytän mieluummin hampaita ja kiroilen? Vai kuljenko vastedes pussi päässä?

N40

Ehdottomasti pussi päässä! (Varsinkin jos et oo pakkeloinut)

M40

ENpä usko että sinäkään mikään kedon kaunein kukkanen olet enää. Jos olet koskaan ollutkaan.

-eri