Töissä työpaikamme eräs nainen käveli vastaan rappusissa ja hymyili minulle ohittaessa. Eli mitä hän viestittää mulle?
Olen mies ja yksi ikäiseni nainen tuli vastaan työpaikan portaikossa.. Ja kohdallani hän hymyili minulle mutta ei sanonut mitään vaan jatkoi matkaansa. Minä katsoin vakavana takaisin enkä myöskään sanonut mitään.. Eli onko nainen kiinnostunut minusta? Miksi muuten hän haluaisi hymyillä minulle?
Kommentit (46)
Viesti: olen hyvällä tuulella, ajattelen viime yötä mieheni kanssa, moi sinullekin
Mä nyt vaan hymyilen usein. Joskus ihan vaan omille ajatuksilleni.
Hän oli iloinen. Minä hymyilen vaistomaisesti, jos erityisen hyvä mieli jostain asiasta.
Käy kysymässä siltä miksi äsken hymyilit. Tule sitten kertomaan vastaus meille.
Työpaikan rappusissa, jotka eivät vielä ole meidän aluettamme, kohtaan usein ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt, tai jotka olen voinut nähdä kerran pari aiemmin.
HYMYILEN heille oikeastaan aina. Joskus saattaa tulla ovenavaustilanne tai muu, jossa joudutaan enemmän vastakkain, silloin käytämme puolin ja toisin mm. sanoja moi, huomenta, anteeksi ja kiitos.
Ajattelevatko kaikki nämä ihmiset nyt, että haluan heidän kanssaan kahdeksan lasta ja asuntovelkaa tai epätyypillisen penetraatioaktin inva-wc:ssä?
Lakkaanko hymyilemästä ja näytän mieluummin hampaita ja kiroilen? Vai kuljenko vastedes pussi päässä?
N40
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan rappusissa, jotka eivät vielä ole meidän aluettamme, kohtaan usein ihmisiä, joita en ole koskaan nähnyt, tai jotka olen voinut nähdä kerran pari aiemmin.
HYMYILEN heille oikeastaan aina. Joskus saattaa tulla ovenavaustilanne tai muu, jossa joudutaan enemmän vastakkain, silloin käytämme puolin ja toisin mm. sanoja moi, huomenta, anteeksi ja kiitos.
Ajattelevatko kaikki nämä ihmiset nyt, että haluan heidän kanssaan kahdeksan lasta ja asuntovelkaa tai epätyypillisen penetraatioaktin inva-wc:ssä?
Lakkaanko hymyilemästä ja näytän mieluummin hampaita ja kiroilen? Vai kuljenko vastedes pussi päässä?
N40
40v:lle pussi on aina ihan hyvä vaihtoehto
Sinulla tukka hassusti sekaisin tai sitten normaalia kahden ihmisen kohtaamista. Ymmärrän, että hymyileminen voi hämmentää pientä kulkijaa.
Olen nainen ja tuli heti mieleen yksi oman elämän tapaus tästä. Huomasin, että eräs mies tuijottaa minua totisena. Siis aina kun tuli vastaan. Hän sivuaa työtäni, joten mietin, että pitäisiköhän minun tervehtiä häntä vai ei. Joten päätin hymyillä hänelle kun hän tuli vastaan. Hänellä ei ilmekään värähtänyt. Toisen kerran sitten tervehdin häntä kun tuli vastaan. Ei vastausta. Päätin, etten enää tervehdi enkä hymyile kun kohtaamiset ovat niin kiusallisia. Jälkeen päin kuulin, että hän oli kiinnostunut. Koin kuitenkin niin kiusallisia ne hetket kun kohtasin hänet ja hän vain tuijotti, etten voisi ajatellakaan mitään hänen kanssaan.
Hyvin huomaa, että provo on naisen kirjoittama. Suurin osa miehistä ei todellakaan kiinnitä huomiota tollaisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Hän haluaa heti tehdä 8 lasta sinulle, ottaa 300 000€ asuntolainan kanssasi ja mennä naimisiin jo viime viikolla.
Ja avioeron 3-5 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
N40
Ihan miten vaan, ja lisäksi voit vähän kehittää huumori/sarkasmitutkaasi.
Mulle alkoi yksi nainen jutella tänään aamulla työpaikkamme hississä! Työskentelemme samassa rakennuksessa, mutta eri työnantajilla. Olisiko mun pitänyt heti sanoa, että ei kiitos, olen naimisissa ja hetero?
Vierailija kirjoitti:
Mulle alkoi yksi nainen jutella tänään aamulla työpaikkamme hississä! Työskentelemme samassa rakennuksessa, mutta eri työnantajilla. Olisiko mun pitänyt heti sanoa, että ei kiitos, olen naimisissa ja hetero?
Mulle on käynyt näin! Juttelin häissä eräälle miehelle, hän vastasi, että anteeksi, poistun nyt, minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona!
Olen lesbo.
Nainen sai viime yönä isoa melaa ja hymyilee tänään koko päivän
Itsekin ihmettelin aikaisemmin vastaavaa kun olin juuri muuttanut Turusta Helsinkiin. Turussa naiset kävelivät nokka pystyssä ohi mutta Helsingissä sain kauniita hymyjä osakseni. Pääkaupunkiseudulla vaan osataan olla ystävällisiä ja käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt näin! Juttelin häissä eräälle miehelle, hän vastasi, että anteeksi, poistun nyt, minulla on vaimo ja pieni lapsi kotona!
Olen lesbo.
Heteropohjalta jatkan
Mulle on myös käynyt noin. Normaalia juttelua satunnaisessa tilanteessa ja miehen vastaus oli todella hämmentävä.
Vau, Suomessa on vihdoinkin joku hymyillyt. No sehän pitää ilmoittaa palstalla ja ihmetellä. Ulkosuomalaisena voin sanoa että milloin käyn Suomessa niin kyllä siellä ensimmäiseksi huomaa sen ettei ihmiset hymyile. Tulee olo että kaikki on masentuneita ja ehkä mielisairaala lähellä.
Hän ajatteli jotain mukavaa, satuit vain kohdalle juuri silloin.