Mies harjaa lapsen hampaat huonosti
Ei kuulemma osaa harjata hyvin. Kysymys: pitääkö mun sitten harjata joka kerta lapsen hampaat, kun muuten jää ihan näkyvää plakkia, etuhampaita myöten? Vai hyväksyä että jotkut (erit. miehet) vaan on vähän kädettömiä. Ei siis yritä eikä katso miten harjaa, seisaallaan harhailee ja tuijottelee seinää samalla. V#€_&ttaa.
Kommentit (26)
Hammashoitajana antaisin vinkiksi, että ostatte niitä plakkivärejä apteekista ja sähköhammasharjan. Kyllä se mies viimeistään silloin näkee, onko miten hampaat pesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten tollojen kanssa olette menneet lisääntymään? Minun mies osaa pestä lapsen hampaat kunnolla, ihan samalla tavalla kuin minäkin. Hän osaa myös siivota keittiön (ja ylipäänsä omat jälkensä). Olette melkoisia helmiä löytäneet...
Mutku ne muuttuu, isimiehestä mieslapseksi. Tätähän täällä hoetaan, kun omaa valintaa kyseenalaistetaan.
Vaikea sitä on ennen lapsia tietää miten mies pesee tai ei pese Lapsen hampaita, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten tollojen kanssa olette menneet lisääntymään? Minun mies osaa pestä lapsen hampaat kunnolla, ihan samalla tavalla kuin minäkin. Hän osaa myös siivota keittiön (ja ylipäänsä omat jälkensä). Olette melkoisia helmiä löytäneet...
Mutku ne muuttuu, isimiehestä mieslapseksi. Tätähän täällä hoetaan, kun omaa valintaa kyseenalaistetaan.
Niin? Etkö sitten usko tähän? Todennäköisempääkö on, että alusta asti naiset kelpuuttavat kädettömän tolvanan, kuin että mies voisi taantua ja laiskistua parisuhteessa? ts. vian on pakko olla naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Sama kun mieheni "siivoaa keittiön". Laittelee osan astioista koneeseen, osan jättää lojumaan, käsin tiskattavia ei hoida, jättää silleen, roskat ja ruoantähteet ehkä roskiin (tietenkään ei lajittele), ehkä tiskikoneen pohjalle, huuhtoutuuhan ne sieltä, vai huuhtoutuuko?
Miesten pitää antaa tehdä omalla tavallaan, ei niiltä saa vaatia liikaa ettei ne ahdistu, parempi sitten naisten korjata hiljaa perässä jäljet ja muistaa kehua miestä paljon, kun oli niin reipas että teki omalla tavallaan ja ainahan voi olla onnellinen ettei mies hakkaa. Näinkö? Eikö tällaiset miehet ole ihan täysin aikuisia?
Apua. Mun mies on kyl osaava. Ei ole siitä kiinni ettei olisi äitinsä opettanut.
Mutta tää. Kun täyttää astianpesukonetta niin jättää muutaman laittamatta, vaikka olisi tilaa. Aukaisin koneen, jossa luulen et on puhtaat astiat. Täpötäynnä likaisia "mä aattelin et jos sinne vielä tulee jotain" (näyttääkö hänestä et sinne mahtuisi jotain viel?)
Odotan, että omasta tahdostaan ilman sanomista tyhjentäisi tiskikoneen. Yleensä joudun pyytämään. Mun logiikalla tyhjennyksen jälkeen koneeseen laitetaan likaiset. Miehen? Ehei "pyysit vaan tyhjentään, et sanonut täyttämisestä".
Jos sanon/pyydän niin mies tiuskii että nalkutan. Jos odotan oma-aloitteisuutta niin saan odottaa sitä hautaan asti.
Kävelee jotkut ihme rajottimet silmillä.
Rakas hän silti on enkä vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun mieheni "siivoaa keittiön". Laittelee osan astioista koneeseen, osan jättää lojumaan, käsin tiskattavia ei hoida, jättää silleen, roskat ja ruoantähteet ehkä roskiin (tietenkään ei lajittele), ehkä tiskikoneen pohjalle, huuhtoutuuhan ne sieltä, vai huuhtoutuuko?
Miesten pitää antaa tehdä omalla tavallaan, ei niiltä saa vaatia liikaa ettei ne ahdistu, parempi sitten naisten korjata hiljaa perässä jäljet ja muistaa kehua miestä paljon, kun oli niin reipas että teki omalla tavallaan ja ainahan voi olla onnellinen ettei mies hakkaa. Näinkö? Eikö tällaiset miehet ole ihan täysin aikuisia?Apua. Mun mies on kyl osaava. Ei ole siitä kiinni ettei olisi äitinsä opettanut.
Mutta tää. Kun täyttää astianpesukonetta niin jättää muutaman laittamatta, vaikka olisi tilaa. Aukaisin koneen, jossa luulen et on puhtaat astiat. Täpötäynnä likaisia "mä aattelin et jos sinne vielä tulee jotain" (näyttääkö hänestä et sinne mahtuisi jotain viel?)
Odotan, että omasta tahdostaan ilman sanomista tyhjentäisi tiskikoneen. Yleensä joudun pyytämään. Mun logiikalla tyhjennyksen jälkeen koneeseen laitetaan likaiset. Miehen? Ehei "pyysit vaan tyhjentään, et sanonut täyttämisestä".
Jos sanon/pyydän niin mies tiuskii että nalkutan. Jos odotan oma-aloitteisuutta niin saan odottaa sitä hautaan asti.
Kävelee jotkut ihme rajottimet silmillä.
Rakas hän silti on enkä vaihtaisi.
Just näin, naisen vastuulle jätetään kodin tilanne ja kotitöihin osallistumista joutuu pyytämään, vieläpä tarkasti kertoa mitä tulee tehdä. Sitten "aina sä nalkutat yhy yy".
Tyypillistä. On siis mielestäsi naisten vastuulla, että miehet ovat idiootteja. Eihän siis miehiltä voi vaatia, jos ne ei itse keksi tehdä hyvin. Katsokaa siis peiliin naiset, jos mies on tyhmä! (Sekin on varmaan sitten miehen äidin syytä, kun ei ole kasvattanut. Miehen isällähän ei vastuuta ole...)