Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäpuoli kiusoittelee minua kuukautissuojistani "mitenkäs se sinä nuori tyttö tämän kokoisia tamponeja käytät, menee paikat piloille"

Vierailija
08.10.2019 |

Olen juuri 15v täyttänyt ja uusi isäpuoli ilkeilee minulle minkä ehtii. Joo, monet teistä pitävät tätä varmaan teinin uhona tms. mutta ei ole sitä. Käyttäydyn hyvin ja koulu menee hyvin
. Ostokset tekee joka toinen viikko äiti, ja joka toinen viikko isäpuoli. Minulla on myös sisko, joka tarvitsee kuukautissuojia joten joudumme usein laittamaan listaan siteitä ja tamponeja myös isäpuolen kauppavuoroilla.

Kahden kesken isäpuoli kuittailee "No miltä se tamponi tuntuu siellä liikuntatunnilla jos pelaatte vaikka korista, etkö pelkää että tippuu siinä kun hypitte"

Pikkusiskolle sanoi, että älä sinä ala tällaista ämpärikokoa (ihan normali tamponi) käyttämään kun löystyt sitten ennen aikojasi.

Äitini mielestä isäpuolen v*ttuilu on vaan ohimenevää ja siihen ei tarvitse kiinnittää huomiota. Minua ja siskoa häiritsee, ja paljon.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt isapuolen tulisi sinut kulllinlutkutuzkoneeksi valjastaa, olehan jo tuon uikäinen!

Vierailija
42/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on trolli mutta uskon että tuollaisia miehiä on.

En usko että 15v kirjoittelee tälle palstalle vaan nuorilla on omat sivut missä nämä huolet jaetaan. Jos omalle kohdalle osuisi vastaava ääliö, sopisin äitini kanssa että hän hoitaa tampooni ostokset. Kerralla useampi paketti. Tai pyytäisin kuukausirahaa millä hoitaisin ostokset itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko enää tähän ketjuun sillä ap on yököttävä setämies. Pelkkä pilailu aiheella on pervoa. Ja tiedän että näitä setämiehiä on, mutta kukaan teini ei jaksa roikkua aihe vapaalla! T. Kolmen teinin äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi