Isäpuoli kiusoittelee minua kuukautissuojistani "mitenkäs se sinä nuori tyttö tämän kokoisia tamponeja käytät, menee paikat piloille"
Olen juuri 15v täyttänyt ja uusi isäpuoli ilkeilee minulle minkä ehtii. Joo, monet teistä pitävät tätä varmaan teinin uhona tms. mutta ei ole sitä. Käyttäydyn hyvin ja koulu menee hyvin
. Ostokset tekee joka toinen viikko äiti, ja joka toinen viikko isäpuoli. Minulla on myös sisko, joka tarvitsee kuukautissuojia joten joudumme usein laittamaan listaan siteitä ja tamponeja myös isäpuolen kauppavuoroilla.
Kahden kesken isäpuoli kuittailee "No miltä se tamponi tuntuu siellä liikuntatunnilla jos pelaatte vaikka korista, etkö pelkää että tippuu siinä kun hypitte"
Pikkusiskolle sanoi, että älä sinä ala tällaista ämpärikokoa (ihan normali tamponi) käyttämään kun löystyt sitten ennen aikojasi.
Äitini mielestä isäpuolen v*ttuilu on vaan ohimenevää ja siihen ei tarvitse kiinnittää huomiota. Minua ja siskoa häiritsee, ja paljon.
Kommentit (43)
Onpa asiatonta ja tunkeilevaa- Laitahan pervolle rajat sanomalla että on pervo ja ahdistavaa. Ellei usko kerro terkkarille. Ällöä!
Järjetöntä juttua! Käy itse ostoksilla, pyydä viikkorahaa ja välttele puhumasta isäpuolelle.
Ei nyt oikein lähde. Tän trollin yritelmät tunnistaa kirjoitustyylistä.
Tuo ei ole oikein. Puhu asiasta uudellen äidille ja tarpeen vaatiessa koulun terkkarille. Lastensuojeluun yhteys jos nuo seksuaalisaävytteiset puheet jatkuvat. Sinulla ja siskolla on oikeus elää rauhassa ilman tuollaisia puheita.
Sairas äijä. Ei tuollaisia tarvi kuunnella.
Ei ole isäksi sopiva äijä. Laittakaapa asia tapetille ja tiukille jos aikoo isä olla. Tuo ei ole normaalia.
Tilaa suurin mahdollinen dildo minkä löydät ja seuraavaksi näytät sitä ja vastaat "käytänhän minä tämän kokoista dildoakin".
Sanot, että tarviit niitä, koska sulla on jättimonsuunit. Sitten kuvailet kuinka verta tulee kuin härän kurkusta ja jatkat tarinointia kunnes äijän naama alkaa vihertää.
Niin ällö stoori, että ei taida olla tosi.
Mitä! Hyi helevetti, miten ahdistavaa! Miten äitisikin on noin välinpitämätön?
Tilanne on ihan oikeasti vakava. Etkö voi ottaa tätä puheeksi pervon isäpuolesi ja äitisi kanssa yhdessä?
Kamalan kuuloista tekstiä. Mieshän on täysin arvaamaton. Mitä se mahtaa seuraavaksi keksiä, teillä pitää olla oikeus omaan rahaa ja rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei tuollaisia sika-isäpuolia ole?
Vai oletko ap:n äiti, jonka kaaliin ei mene, että on poiminut ruusupenkistä aidon rikkaruohon ja antanut sille kunniapaikan kodissaan?
Reality check: et ole 15-vuotias teini, vaan kolmikymppinen ylipainoinen sinkkunainen, jolla ei ole miestä ja joka on katkera. Älä enää kirjoita tällaista sontaa tänne, ok?
Jos äitisi ei tuohon puutu, niin sitten mene koulun terkkarin tai muun luotettavan aikuisen puheille. Tai soita edes Mannerheimin lastensuojeluliiton lasten ja nuorten puhelimeen (tai vastaavaan). Tuollaista seksuaalissävytteistä vihjailua ei todellakaan tarvitse sietää.
Kuulostaa entiseltä isäpuoleltani. Tosin hänen inhonsa kohdistui kuukuppeihin. Mökillä kutsui kaverinsa kännäämään sinne ja minä jouduin kuuntelemaan huonoja vitsejä siitä kuinka ämm ät kulkevat siellä ämpäri vi*ussa ympäriinsä. Sinun ei tarvitse kestää. Kerro jollekin luotettavalle aikuiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei tuollaisia sika-isäpuolia ole?
Ei ole. Lopeta jo, ap!
Isäpuoles haluaa vain huolehtia, että paikar on kireenä häntä varten.
Vierailija kirjoitti:
Jos äitisi ei tuohon puutu, niin sitten mene koulun terkkarin tai muun luotettavan aikuisen puheille. Tai soita edes Mannerheimin lastensuojeluliiton lasten ja nuorten puhelimeen (tai vastaavaan). Tuollaista seksuaalissävytteistä vihjailua ei todellakaan tarvitse sietää.
Jatkan vielä: Äitisi on osa ongelmaa, koska vähättelee asiaa. Minusta sinun ei kannata ottaa asiaa enää hänen kanssaan esiin (koska torjui sinut jo kerran), vaan kääntyä jonkun toisen aikuisen puoleen.
Voi luoja mikä urpo. Mikäli äitisi ei ota tilannetta tosissaan, niin olisiko mahdollista puhua isällesi tai jollekin muulle lähipiirin sukulaiselle?