Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö erinomaisen kumppanin kanssa seksiä harjoittaessanne vähän kuin hallusinaatioita?

Vierailija
08.10.2019 |

Viimeksi eilen siirryin ihan muihin maailmoihin rakastellessamme. Näen värejä, kuvioita yms. ja ylipäätään aivan epärealistisia maailmoja. Ajantaju menee ja muistikuvat ovat jälkeenpäin aivan puuroutunut. Jälkikäteen voi kellosta voi tarkastaa aikaa kuluneen noin tunnin-pari.

Tätä ei todellakaan tapahdu kuin erittäin harvojen kumppaneiden kanssa. Orgasmin voin saada ilmankin näitä päänsisäisiä maailmoja mutta kaikkiaan tuo visuaalinen kokemus yhdistettynä epätodellisen hyviltä tuntuviin fyysisiin aistihavaintoihin on todella upea. En omaa mitään mielisairauksia enkä ole kokeillut huumeita. Muiden kuvaileman perusteella tuo on kuin hyvä, kevyt happotrippi tai sieniretki.

Olen nelikymppinen nainen jos se jotain kiinnostaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Kait taas kaikkea niskaan.

Mutta minun eka Kimppa.

Jotenkin se että valuin kiimaa olin niin jännittynyt tulevasta, että se kaikki kävi esileikistä ja suudelmat.. Hmm. Sekin kun toiset katsoivat hiljaa kun suutelin.

Ja se kun mua alettiin riisumaan, eihän siitä meinannut tulla mitään.

Kun kieli koski eka kerran pillua sain orkun.

Olin ihan sekaisin ja aika katos.

Vierailija
22/22 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona yönä koin sen pienen kuoleman. En muistanut mitä oli tapahtunut mutta oli kertoja joka kertoi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan