Näettekö erinomaisen kumppanin kanssa seksiä harjoittaessanne vähän kuin hallusinaatioita?
Viimeksi eilen siirryin ihan muihin maailmoihin rakastellessamme. Näen värejä, kuvioita yms. ja ylipäätään aivan epärealistisia maailmoja. Ajantaju menee ja muistikuvat ovat jälkeenpäin aivan puuroutunut. Jälkikäteen voi kellosta voi tarkastaa aikaa kuluneen noin tunnin-pari.
Tätä ei todellakaan tapahdu kuin erittäin harvojen kumppaneiden kanssa. Orgasmin voin saada ilmankin näitä päänsisäisiä maailmoja mutta kaikkiaan tuo visuaalinen kokemus yhdistettynä epätodellisen hyviltä tuntuviin fyysisiin aistihavaintoihin on todella upea. En omaa mitään mielisairauksia enkä ole kokeillut huumeita. Muiden kuvaileman perusteella tuo on kuin hyvä, kevyt happotrippi tai sieniretki.
Olen nelikymppinen nainen jos se jotain kiinnostaa.
Kommentit (22)
Tuollaista se on kun rakastelee sielunkumppanin kanssa. Henkinen nautinto on suurempi kuin fyysinen. Sillä ei ole mitään merkitystä miten yhtyy tai kuinka kauan se kestää. Jos käy kiertämässä Saturnuksen niin se kestää sen minkä kestää. Aika pysähtyy. Kun palaa takaisin on ihan puhki.
M62 kirjoitti:
Tuollaista se on kun rakastelee sielunkumppanin kanssa. Henkinen nautinto on suurempi kuin fyysinen. Sillä ei ole mitään merkitystä miten yhtyy tai kuinka kauan se kestää. Jos käy kiertämässä Saturnuksen niin se kestää sen minkä kestää. Aika pysähtyy. Kun palaa takaisin on ihan puhki.
Näin itsekin ajattelen. Mietin vain, että kuinka yleistä/harvinaista tämä mahtaa olla? Kun kuuntelee/lukee ihmisten kertomuksia seksielämästään, harvemmin törmää ihan näin abstrakteihin kuvailuihin. Siis että todellakin kuin irtautuu ruumiistaan.
Ja siis en ole mikään hörhö/hippi/yliluonnollisuskovainen.
-ap
Joo, joidenkin kanssa menee tosiaan ns. tripille, mutta sellaiset ihmiset on harvinaisia.
Itselläni ollut kaksi sellaista miestä, joiden kanssa näin on käynyt.
On tapahtunut useastikin, että ikäänkuin irtaantuu tästä todellisuudesta. Ranskassa o:n toinen nimi on "pikku kuolema", petit mort, joten ei se ole pelkästään suomalainen ilmiö.
Kyllä ihanan seksin aikana on kuin toisessa todellisuudessa tai toisella planeetalla. Liittyisikö tämä sitten nimenomaan rakkausseksiin, täytyykin pohtia. Ainakin niin tapahtuu, kun on poikkeuksellisen upeaa seksiä.
N50+ kirjoitti:
Kyllä ihanan seksin aikana on kuin toisessa todellisuudessa tai toisella planeetalla. Liittyisikö tämä sitten nimenomaan rakkausseksiin, täytyykin pohtia. Ainakin niin tapahtuu, kun on poikkeuksellisen upeaa seksiä.
Sä oot muuten varmaan Mari Hesasta, etkö ookkin?
Joo, kun ajattelen, niin on joskus käynyt. Kivaahan se on! Yhdyntäkumppanini on ollut aina ainoastaan vaimoni. M>70
Kyllä.
Mutta harvoin.
Ja useammin sellaista, että tuntisi olevansa joku toinen tai toisessa maailmassa tai irtaantuu ruumiista.
Mutta joo. Myös tuon tapaista kuin ap selosti ollut joskus.
Voi olla, että kumppanillakin joku merkitys, mutta suurempi vaikutus sillä millainen kerta on ollut. Eli kuinka hyvä "ns" lataus tunteessa on ollut
M40
Kyllä
Silloin kun kumppani oikeasti sytyttää. Seksin laadulla ei ole edes merkitystä. Asia saattaa olla minuutin pikasutasussa mikä tuntuu tunnilta avaruudessa tai tunnin sutasu mikä tuntuu myös no tunnilta avaruudessa leijaillen.
Pointti on, kumppanin pitää kiihottaa oikeasti ja sen pitää olla myös oikeasti mukana asiassa.
Itselläni tämä on tapahtunut jopa petting-kokemuksena vaatteet päällä-seksissä missä vain vartalot tanssi yhdessä ja mieli tanssi jossain ties missä. Siinä ei edes pystyny ottamaan niitä vaatteita pois, eikä genitaalikosketus ollut edes välttämätön ja tarpeellinen. Laukesin housuuni, kahteen kertaan. Olikin märät housut sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Makaatko lahnana?
En.
Saatko sinä siis seksiä vain lahnoilta kun se kerran on oletusarvosi (tai saatko seksiä ylipäätään keneltäkään)? Suosittelen sinua hakemaan parempaa seuraa päästäksesi eroon virheellisestä käsityksestäsi. Tosin vakka taitaa tässäkin löytää kantensa ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
-ap
Mun pitää nostaa tämä ylös, kun tuli puheeksi.
Näen siis rakastellessa aina hallusinaatioita ja olen kuin "humalassa tai huumeessa" seksin aikana. Näin ei ole ennen ollut, mutta rakastamani miehen kanssa näin on.
Olen voinut fantasioida esim. eri paikkoja missä olemme, tai sitten ympärillä oleva huone muuttuu vaikka metsäksi, ruusuhuoneeksi, tai vain eri väreiksi. Myös itse voin olla eri näköinen tai tunnen olevani hieman erilainen, ja myös mieheni voi olla vähän erilainen mutta silti hän on rakas mieheni. Tavallaan päässä olevasta tarinasta riippuen. Olen aivan sekaisin ja en yleensä pysty ajattelemaan mitään muuta, kuin sitä miten hyvälyä kaikki tuntuu, miten hyvältä mieheni tuoksuu ja miten komea hän on ja miten pehmeä hänen iho on ja että haluan hänenkin vain nauttivan. Olo on niin mahtava ja haluan pysyä siinä kauan.
Olen aina ihmetellyt joidenkin miesten ulkonäkökeskeisyyttä seksissä. Ihan kuin naisen kauneus olisi seksissä kaikki kaikessa ja naisen henkinen puoli ja kiima ei merkitsisi mitään. Juttuhan on juuri päin vastoin. Henkinen yhteenkuuluvuus ja samanaikainen kiihko on ajaton, ulkoiset seikat ja ympäristö menettää merkityksensä. Mun henkinen koti ja maailman rauhallisin paikka on vaimon kyljessä. Kun mä käyn siihen vaimon kyljelle aika ja kaikki muu katoaa kun laitan silmät kiinni. Kun laitan käteni vaimon päälle tai sivelen pimppaan mikä ei ole muuttunut siitä kuin yli 40v sitten maattiin nuorina kylki kyljessä. Ihan sama tyttö vierellä ihat samat fiilikset, pulssit lyö samaan tahtiin hengitys kulkee samaan tahtiin. Kun aletaan rakastelemaan pulssit kiihtyy samaan tahtiin ja kullin liukuessa odottavaan pilluun sielut siirtyy saturnuksen kiertoradalle ja kaikki muu katoaa ja menettää merkityksensä. Ihan sama kuinka kauan nainti kestää ja millä tavoin, aika on pysähtynyt kumminkin.
Juuri tuosta syystä en ole koskaan pystynyt syrjähyppyihin, koska naisten kauneus ja viehätysvoimat ei vain yksinkertaisesti riitä sytyttämään paloa. Vaaditaan enemmän, sielujen rakastelua. Ne jotka ovat käyneet kiertämässä saturnuksen radalla tietävät mitä tarkoitan. Me ollaan kierretty siellä koko ikämme.
M62
Multa lähtee ainakin joka toinen kerta taju, kun mun salarakas on niin järjettömän hyvä rakastelee. Oman miehen nysvätessä lähinnä nukahdan. Onneksi nähdään salarakkaan kanssa joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Multa lähtee ainakin joka toinen kerta taju, kun mun salarakas on niin järjettömän hyvä rakastelee. Oman miehen nysvätessä lähinnä nukahdan. Onneksi nähdään salarakkaan kanssa joka viikko.
Miksi hän on salarakas eikä oikea kumppanisi? Tai miksi ylipäänsä olet vielä miehesi kanssa yhdessä?
Jos mä olisin tiennyt aiemmin mistä jään paitsi, niin en olis kuluttanut energiaa exiin.
Tämä on ilmeisesti vanha juttu. Ranskaksi se on "petit mort" eli pikku kuolema. Itsekin siirryn toiseen todellisuuteen orgasmin saadessani eli en ole tässä maailmassa. Ajan taju katoaa ja jos videoimme aktin, en ymmärrä, mitä olen tehnytkään muutaman minuutin aikana.
No joo, tavalilisempaa on kuitenkin nähdä painajaisia siitä hajoaako kumi tai pettääkö stondis. Sitten vaan rojut nopeasti sisään ja pakoon etsimään uutta reikää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti vanha juttu. Ranskaksi se on "petit mort" eli pikku kuolema. Itsekin siirryn toiseen todellisuuteen orgasmin saadessani eli en ole tässä maailmassa. Ajan taju katoaa ja jos videoimme aktin, en ymmärrä, mitä olen tehnytkään muutaman minuutin aikana.
Pikkukuolema tarkoittaa sitä tajunnanmenettävä orgasmia, jonka minäkin joskus saan, mutta mullakin on nuita hallusinaatioita koko rakastelun ajan 1-2 tuntia yleensä kestää. Eli on eri juttu.
Mulla yleisin hallsinaatio on, että olen meressä tai "tulimeressä", joka keinuttaa koko kroppaa. Monesti myös näen vain revontulia, ja orgasmin saadessa kuin olisin hologrammiavaruudessa. Mulla nämä hallusinaatiot alkoi vasta nykyisen kumppanin kanssa.
Olen mies ja en ihan samanlailla koe, mutta semmoista jotain outoa huumaavaa tunnetta, mikäli kumppani osaa seksin aikana koskettaa oikein. Varsinkin ohimon kevyt hieronta tai herkkien ihoalueiden sively saa pään sekoamaan nautinnosta.
Luulen että se on yksi luonnollinen tapa irrottautua seksissä kontrollintunteesta, mikä sitten mahdollistaa huikeita orgasmeja.