Mä olen yksin mökillä. Kertokaa pelottavia juttuja mitä teille on sattunut
Yliluonnollisia/selittämättömiä juttuja, hiippareita nurkissa, mitä vaan. Olen täällä pimeän metsän keskellä yksin, lähin naapuri ties kuinka kaukana.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuin kerran koiranpaskaan kun kävelin avojaloin pimeässä syysillassa mökillämme.
Mitäs pelottavaa tuossa on?
ApMeillä ei ole koiraa ja lähimpään naapuriin on yli 20km meidän mökiltämme.
susi
Kerran kun olin yksin mökillä (80-luvulla), joku koputti ikkunaan myöhään illalla. Kävin katsomassa ulkona näkyikö ketään. Ei näkynyt. Ajattelin sen olevan pihapuun oksa joka osui vahingossa ikkunaan tuulenpuuskan takia. Sitten myöhemmin oveenkin koputettiin. En avannut, alkoi jo pikkasen pelottamaan sen verran, eikä ikkunasta näkynyt ketään, että olisi ollut joku oven takana. Sitten ei kuulunut
mitään ja katsoin telkkaria kunnes sitten nukahdin sänkyyn.
Aamusella sitten keitin kahvia ja pistin radion päälle. Radiossa sanottiin, että vaarallinen vanki oli karannut lähikaupungin vankilasta ja nähty just sielläpäin lähistöllä missä mökkini oli. Liekö se sitten käynyt koputtelemassa ikkunaan ja oveeni kuka tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astuin kerran koiranpaskaan kun kävelin avojaloin pimeässä syysillassa mökillämme.
Mitäs pelottavaa tuossa on?
ApMeillä ei ole koiraa ja lähimpään naapuriin on yli 20km meidän mökiltämme.
Ei siltikään ole pelottava juttu. Voi olla minkä vaan elukan paska, koira mielestäni vähiten pelottavasta päästä. Ap
Jospa sinä olitkin se paska.
Kerran meni sähköt mökiltä. Hapuilin pimeässä sähkökaappia kohti kädet edessäni kun yhtäkkiä käteni koskettivat jotain karvaista. Iso parrakas mies seisoi edessäni ja kysyi möreällä äänellä onko täällä muita. Hädissäni keksin sanoa, että mies tulee kohta ulkohuussista johon mies vastasi, että huussi on kaadettu eikä siellä ketään ollut.
Nyt pelotti jo toden teolla. Juoksin ulos huutaen pelosta. Pääsin naapurimökille, mutta kauhu jatkui siellä, sillä osuin lampaan uhraamisrituaalin keskelle. Jokin salaseura siellä kokoontui mustissa kaapuissaan. Pyörryin ja kun heräsin joku oli kantanut minut oman mökkini sänkyyn ja laittanut aamiaisen valmiiksi.
Pertse 34v kirjoitti:
Kerran kun olin mökillä yksin niin demoni tuli savupiipusta sisälle ja persraiskasi minut tuhat kertaa yön aikana. Tapahtuneesta on 10-vuotta ja vieläkin on perce kipeänä. Auts!
Lieneekö ollut sama demoni joka tuli meidän mökillemme ja pieraisi mökin isossa tuvassa. Paska haisee edelleen mökillä vaikka tapauksesta on jo 20 vuotta.
Meillä on Raaseporissa mökki. Kaikenlaista ajanut pihaan. Auto jossa 2 mustaa miestä "eksyneenä", auto jossa 2 virolaista tai muuta balttialaista miestä tietenkin "eksyneenä", ja Tammisaaressa kun oli jonkinlainen mielisairaala niin kerran mökille ajaessa pimeässä hiekkatiellä loikkikin sitten yksi karannut tiellä niin että ajoin melkein päälle. Yksi murhan tehnyt ajoi lähimetsään ja päätti sinne päivänsä.
70v. Äitini on parhaillaankin yksin mökillä ja nyt alkoi hirvittää hänen puolestaan...
Plääh täällä on tänään näköjään jotain alakoululaisia kirjottelemassa, heippa lähden nukkumaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun olin yksin mökillä (80-luvulla), joku koputti ikkunaan myöhään illalla. Kävin katsomassa ulkona näkyikö ketään. Ei näkynyt. Ajattelin sen olevan pihapuun oksa joka osui vahingossa ikkunaan tuulenpuuskan takia. Sitten myöhemmin oveenkin koputettiin. En avannut, alkoi jo pikkasen pelottamaan sen verran, eikä ikkunasta näkynyt ketään, että olisi ollut joku oven takana. Sitten ei kuulunut
mitään ja katsoin telkkaria kunnes sitten nukahdin sänkyyn.
Aamusella sitten keitin kahvia ja pistin radion päälle. Radiossa sanottiin, että vaarallinen vanki oli karannut lähikaupungin vankilasta ja nähty just sielläpäin lähistöllä missä mökkini oli. Liekö se sitten käynyt koputtelemassa ikkunaan ja oveeni kuka tietää.
Tästä on jo muutama vuosikymmen aikaa.
Mun isovanhemmat suunnitteli menevänsä viikonlopuksi mökille. Ei onnistunut, lehmä poiki ja vasikalla oli jotain ongelmia, oli jäätävä sitä vahtimaan. Toisella paikkakunnalla asuva enoni oli kysellyt josko se voisi sitten sinne mökille mennä kaverinsa kanssa. Isovanhemmille olisi se sopinut, olisipa mökki tullut miesten toimesta lämmitettyäkin, voisihan sinne mennä sitten kun vasikka tokenee. Vaan eno soitti ettei pääsekään, auto hajalla. Isovanhemmat ajattelivat josko pyytäisivät jotain mökkinaapuria käymään ja pitämään tulta hellassa, mutta jotenkin se vaan unohtui siinä vasikkaa hyysätessä.
Ennen kuin kukaan sinne mökille ennätti mennä, soitti poliisi. Jostain vankilasta oli karkuri kavereineen saatu kiinni. Niiltä oli löytynyt nippu valokuvia missä ne poseerasivat metsästystamineissa aseiden kanssa Rambo-tyylillä sen mökin pihalla. Olivat omien sanojensa mukaan viettäneet siellä mökillä useamman yön sinä viikonloppuna kun sinne oli noin puoli maailmaa suunnitellut menevänsä. Yksi siitä karkuriporukasta oli tapettu siellä mökillä, ja haudattu sinne lähimaastoon.
Vielä en oo keksinyt, mikä varjelus ne kaikki vasikan poikimiset ja auton hajoamiset sun muut häröilyt teetti.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun piti vierailla huussin puolella kumisaappaassani oli HIIRI
Minä taas sain sellaisen melkein niskaani.
Ennen syntymääni joku kävi pelottelemassa raskaana olutta äitiäni saunalla. Kulki ympäri ja koputteli seiniin. Teki sitä useamman viikon.
Ulkovessassa ollessani elokuun lopulla mökillä, karhu kävi vessan oven luona haistelemassa ja pötki pakoon. Haisin varmaan niin pahalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Illalla mökin rakenteista alkoi kuulua ratinaa. Sellaista jatkuvaa rapisevaa ja oudosti kumisevaa ääntä, minkä alkuperää ei voinut paikantaa. Ääni ei lähtenyt mistään elektroniikasta, se kuului joka puolella välillä äänekkäämmin ja välillä haipuen. Tätä kesti klo 23 jälkeen noin neljä tuntia. Ääni oli niin häiritsevä ja omituinen, että se alkoi olla pelottavaa. Jos yritin mennä nukkumaan, ääni voimistui ympärilläni.
Korvasi soivat. Mulla on semmoista hurinaa.
Alkuvaiheessa kiersin koko talon etsien aiheuttajaa.
Mutta 30 vuodessa tottuu. Pahenee väsymyksessä ja metelissä. Siksi korvatulpat meluisassa ympäristössä, esim. autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran kun piti vierailla huussin puolella kumisaappaassani oli HIIRI
Minä taas sain sellaisen melkein niskaani.
Kumisaappaanko?
Viime syksynä olin yksin vanhassa talossa.
Oli keskiyö. Olin menossa nukkumaan kun kamarin ovi läimästiin aika kovaa kiinni.
Oli siis täysin pimeää.
Kannattaa ainakin pitää verhot kiinni, ettei käy niin kuin mulla.
Vieraan miehen naama ikkunassa. Pelästyin ihan sairaasti.
Onneksi lähti pois, kun tuli huomatuksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli säkkipimeää ja yhtäkkiä musta penis tunkeutui minuun. Aluksi pelkäsin ja rimpuilin vastaan mutta sitten nautin siitä loppuyön.
Oletko mies vai nainen?
Viime syksynä kun olin yksin mökillä, niin illalla mökin oveen koputettiin ja kun menin katsomaan, niin ovella ei ollut ketään, mutta ulkona leijui tupakan savua. Itse en polta, eikä kukaan läheiseni. Koskaan ei selvinnyt, kuka siellä kävi koputtamassa
Teini-iän lopussa olin paennut sydänsuruja vanhempien kesämökille, tarkoitus oli viettää viikonloppu siellä. Katselin Maija Mehiläistä ja söin mehuun dipattuja keksejä , toisinsanoen pakenin onnellisiin lapsuusmuistoihin. Ilta ja yö menivät hyvin. Aamulla heräsin hyvin aikaisin, klo oli jotain 6 ja oli kolea usvainen syysaamu. Menin tupakalle laiturille ja aloin kuulla usvan seasta miten joku soutaa , ääni läheni ja koveni mutten nähnyt ketään. Ääni kulki ohitseni ihan nenän edestä ja loittoni.
Ei siltikään ole pelottava juttu. Voi olla minkä vaan elukan paska, koira mielestäni vähiten pelottavasta päästä. Ap