Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma
Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??
Kommentit (321)
Sarjalla on hyvä ja tarttuva tunnari!
Mä aloin tykätä siitä ummeljoen parista. Ne oli kuitenkin tosi lämmin henkisiä toisiaan ja lapsiaan kohtaan. Eihän ne elämää kovin järjellä aina elänyt, mutta rahattomuudestakaan tehty mitään masennusnäytelmää. Me ois vedetty vuosisadan perheriita jos sähkölasku ois maksamatta 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että he ovat niitä tyyppejä jotka vähät välittävät materiasta ja ulkoisista asioista taikka siitä mitä muut ajattelevat. Eli sekin on ykshailee mitä täällä kirjoitellaan. Sellaisella ajatusmaailmalla varustettuja ihmisiä on olemassa, tosin harvassa. Perheen sisäiset välit vaikuttivat lämpimiltä ja reippaasti hoitivat eläimensä. Itse en noissa nurkissa pystyisi asumaan, eipä mun tarvitsekaan. Ehkä oma pääni on sen verran sekaisin etten pysty epäjärjestystä ympärilläni katsomaan?! Mutta vakka on kantensa löytänyt. Jos jokin mua harmittaa, niin miehen suhtautuminen rötöksiinsä ja Suomen valtion morkkaaminen.
Joululahjaostokset ei viittaa kyllä siihen, että materia ei ole tärkeää...
Selitettiinkö siinä jotenkin miksi ne ennakko joululahjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että he ovat niitä tyyppejä jotka vähät välittävät materiasta ja ulkoisista asioista taikka siitä mitä muut ajattelevat. Eli sekin on ykshailee mitä täällä kirjoitellaan. Sellaisella ajatusmaailmalla varustettuja ihmisiä on olemassa, tosin harvassa. Perheen sisäiset välit vaikuttivat lämpimiltä ja reippaasti hoitivat eläimensä. Itse en noissa nurkissa pystyisi asumaan, eipä mun tarvitsekaan. Ehkä oma pääni on sen verran sekaisin etten pysty epäjärjestystä ympärilläni katsomaan?! Mutta vakka on kantensa löytänyt. Jos jokin mua harmittaa, niin miehen suhtautuminen rötöksiinsä ja Suomen valtion morkkaaminen.
Todennäköisesti eivät vaan malttaneet odottaa aattona asti ja tuo on yllättävän yleistä nykyään ettei ole kärsivällisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläkin on annettu lapsille ennakkojoululajat koska he vinkuvat muuten siihen saakka, että ei saa syödä rauhassa aattopäivällistä muuten. Yleensä jotain sellaista, että saamme laittaa puuron jälkeen aattoaterian kaikessa rauhassa kuntoon. Jos lapsi on tarvinut tosissaan puhelinta niin silloin on sellainen järkevänhintainen ostettu. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä minun mielestäni.
Aivan kauheeta katsottavaa tuo Ummeljoen pariskunnan touhu. Miten ihmeessä on varaa hevoseen jos ei käy töissä?
Törkeän rattijuopumus tuomion saanut ajaa autoa? Eiköhän siitä normisti tule usean kk.n ajokielto?
Sanoi muuten Kelan puhelussa ettei ole TIENANNUT lapsestaan mitään.what?
En mä tiennyt et niistä pitäosi tienata jotenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meilläkin on annettu lapsille ennakkojoululajat koska he vinkuvat muuten siihen saakka, että ei saa syödä rauhassa aattopäivällistä muuten. Yleensä jotain sellaista, että saamme laittaa puuron jälkeen aattoaterian kaikessa rauhassa kuntoon. Jos lapsi on tarvinut tosissaan puhelinta niin silloin on sellainen järkevänhintainen ostettu. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä minun mielestäni.
Nehän annettiin jo päiviä tai viikkoja ennen joulua. Sanottiin, että loput vasta jouluaattona.
Vierailija kirjoitti:
Aloin niin itkeä kun se koira ammuttiin. Oli ihan pirteän oloinenkin vielä. Oma, vanha koiramme vietiin piikille kaksi viikkoa sitten.
Missä jaksossa? Ei kai näytetä?!??
Olihan se Ummeljoen pariskunnan kielenkäyttö jotain järkyttävää, ei mitään vahingossa ja tunnekuohussa lipsautettuja kirosanoja vaan ihan tarkoitushakuista. Paikoin jo henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan esim. kun lapset kysyi mitä tekisivät kun olivat menossa ulkoa sisälle, äiti vastasi "raapikaa vaikka persettänne". Toi on jo mielisairaan puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Ummeljoen pariskunnan kielenkäyttö jotain järkyttävää, ei mitään vahingossa ja tunnekuohussa lipsautettuja kirosanoja vaan ihan tarkoitushakuista. Paikoin jo henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan esim. kun lapset kysyi mitä tekisivät kun olivat menossa ulkoa sisälle, äiti vastasi "raapikaa vaikka persettänne". Toi on jo mielisairaan puhetta.
Se oli huumoria. Perheessä on roisi kielen käyttö mutta vitsiähän ne heitti ja tyttö vielä raapaisi peräänsä äitin käskystä :) Tiukka piposta menoa...
Apua mikä myötähäpeä taas. Voi nuoret kun jättäisitte realityihin haut!
Millä ne osti uuden auton, ummeljoen porukka?
Miksi piti ottaa koira kun kuitenkin ollaan menossa koko ajan ja kerrostaloon vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti tehnyt jutun tästä ummeljoen pariskunnasta, ilmeisesti tämän keskustelun pohjalta...
Linkki? Itse asiassa Ummeljoen parin elämää katselisin mieluummin kuin montaa muuta TV-ohjelmaa.
Jos Ummeljoen väki lukee tätä ketjua niin kaikkea hyvää teille! Vaikutatte aidoilta ja mielenkiintoisilta ihmisiltä.
Kyllä, Me ummeljokilaiset olisi hyvä TV-ohjelma kaiken maailman Parastiittihotellien ja Viettelyssaarten sijasta. Ennemmin antaisin lasten katsoa sitä kuin noita kahta viimeksimainittua, joista ei opi normaaleja elämänarvoja.
Jep, ja tällä parilla olisi ollut ehkä aihetta muuttaa kokonaan uuteen asuntoon, joka olisi ollut neutraalia maaperää sekä tarpeeksi iso. Jos siis pakko oli yhteen muuttaa.