Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma
Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??
Kommentit (321)
Olen katsonut tätä Areenasta, noilla muilla pariskunnilla on asiat ok, mutta Klaaralla ei ole; Matti on narsisti, alistaja ja omaa todella huonon itsetunnon. Hänen täytyy kokoajan saada Klaaran olo huonoksi jollain tavalla. Todella sairas suhde. Lisäksi Klaara on liian kiltti, Mattia suorastaan ärsyttää Klaaran kiltteys ja kun ei osaa puolustaa itseään.
Nuoret, kun muutatte yhteen niin odottakaa vähän, ja miettikää useamman kerran. Ja ilmainen vinkki; ihmiset on useimmiten hankalia, harvoin on helppoa arkea. Yleensä auttaa kun kummallakin on jotain omaa tekemistä ja sitten on sopivasti yhteistä tekemistä.
Herranjestas tuo Matti!!
Aiempi kommentoi, että on narsisti. Menin sitten etsimään yhden jakson, jotta näen, pitääkö se paikkansa. Vitsit, mikä märisijä ja syyllistää. Tosi ankea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klaara-fani kirjoitti:
Rakastuin Klaaraan. Ihana herkkä ja avoin nainen.
On kyllä ihana. Haluisin olla luonteeltani kuin Klaara ja aikalailla sen näköinenkin, mutta olen vaan väsynyt mamma :(
Miksi ihmeessä?
Olen ollut samoissa porukoissa baarissa hänen kanssaan, eikä kukaan mies edes katsonu kahta kertaa. Jotenkin niin väritön ja huomaamaton.
Klaara edustaa just sellaista naistyyppiä, josta miehet tykkää. Hyvä kroppa, nätti naama, leipoo ja tekee ruokaa, kiltti ja sopuisa.
Jumatsuit, en katsoisi naisena päivääkään tuota Matin vinkumista ja kiukuttelua! Vastenmielinen ja itsekeskeinen vänisijä. Huahh, kuulisi kyllä kunniansa tästä suunnasta, jos vetäisi tota showta... siksipä varmaan etsinytkin "liian" kiltin loputtomiinymmärtäjän kumppanikseen. Klaara parka...
Jeeee! Uusi kausi alkaa 19.4.! Mukana myös Kajaanin kaunein taksikuski Kati. Linkissä traileri https://areena.yle.fi/1-50787908
Vierailija kirjoitti:
Jeeee! Uusi kausi alkaa 19.4.! Mukana myös Kajaanin kaunein taksikuski Kati. Linkissä traileri https://areena.yle.fi/1-50787908
Siis vilahtaako tuossa trailerissa se Kati? Aika paljon on eri näköinen kuin lehtijutuissa vai mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vilahtaako tuossa trailerissa se Kati? Aika paljon on eri näköinen kuin lehtijutuissa vai mitä ihmettä?
Kyllä. Katoin ihan samaa.
Näin vasta tämän sarjan Areenasta ja olen järkyttynyt tuosta Ummeljoen perheestä ja myös siitä, että täällä heidän välejään lapsiin kuvataan ”lämminhenkisiksi”? Mitä ihmettä?
Jatkuvasti kiroilevat vanhemmat ovat jonkun mielestä lämminhenkisiä? Ja esim Antin kommentti tytölle, että ”läski pois edestä” ja ”tekisi mieli heittää tuo tyttö Kymijokeen”, kun olivat menossa yhdessä kauppareissulle. Jos puheet ovat tuollaisia ja miehellä on ehdonalaisia tuomioita pahoinpitelyistä, niin ihmettelen tosiaan, jos lastensuojelu ei ole mukana tämän perheen tukemisessa. Toivottavasti on ja toivottavasti vanhemmat selvittävät, jos heillä on ADHD, Tourette tms sairaus, mistä osittain voi johtua holtiton rahan- ja kielenkäyttö.
Muuttopäiväkirjojen 2. kausi nyt Areenassa :)
Joko olette katsoneet?
Apuaaaaa... tästä tulee hyvä kausi 😊
Anteeksi mutta millä mittarilla kaunein taksikuski Kati, siis onko tuttu jo muusta ohjelmasta?
Nää yhet haluaa seuraavaksi "power coupleksi" seiska-lööppeihin
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta millä mittarilla kaunein taksikuski Kati, siis onko tuttu jo muusta ohjelmasta?
Ei. Iltalehdissä kekkuloinut, ne tuon "tittelin" keksivät hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Nää yhet haluaa seuraavaksi "power coupleksi" seiska-lööppeihin
Hiukanko raskas tyyppi tuo Lassi. Elämä pelkkää show'ta.
Tv-mainoksen perusteella ihme itkeskelijöitä useimmat.
Miten Annin koiralle kävi? Se Väinö tuntu vihaavan koira parkaa. Joutuiko Anni luopumaan koirasta sen laiskan jätkän vuoksi.
Jos mun kumppani ei hyväksyisi mun kissaa, niin on hyvä vaan, ja muuttaa muualle. Kissa ei muuta.
Lassi haluaa julkisuuteen.
Esittelee fanikorttejaan 🤦
Lassi on nolo..... Esittelee vaan kun ollu jossain keikalla ja päässy ilta sanomiin, myötähäpeääääääää
Kaikkea ne keksii ohjelman aiheiksi. aika monta juttua täytyy muistaa muutossa ja muuttoilmoitus moneen paikkaan, meinasi unohtua ainakin ensimmäisessä muutossa. onnistuu aika helposti https://www.muuttoilmoitus.com/