Ylen Muuttopäiväkirjat ohjelma
Kukaan kattonut? Mikä ihme toi yksi pari on?! Tyypit ollu yhdessä KOLME kuukautta ja sitten muutetaan yhteen johonki hemmetin läävään lasten kanssa. Tai nainen siellä asui aiemminkin mutta miksi hitossa toi talo on tossa kunnossa? Ja kuka muuttaa yhteen kenenkään kanssa kolme kuukauden jälkeen jos on lapsia??
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin huomiota myös tämän homoparin holtittomaan rahankäyttöön. Vaikutti siltä, että kaikkea pitää olla ja saada vähän niin kuin näyttämisen halusta, vaikka laskupino kasvaa vieressä.
Jotenkin voin vielä ymmärtää uusioperheen talousvaikeudet. Vaikka elämänhallinta onkin tuossa vähän kyseenalaista muutenkin, niin monessa pienituloisessa perheessä kamppaillaan rahan riittävyyden kanssa.
Juu eka ei ole kuin 9e tilillä sitten ostetaan 10donan keittiö, iso tv yms. Ja sitä ennen pelataan kolikot.
Järkyttävää.
Mutta tämä juliushan muutti eron jälkeen vanhempien luokse takaisin.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väinö oli äll*ttävä. Räkää esitteli kamerassa ja heitteli räkäpalloa. Tyttöystävänsä oli asiallisen oloinen.
Ongelma onkin siinä, että hän luottaa avovaimonsa hoitavan huushollipuolen. Aikuistuminen tulee olemaan vielä kipeää jos ei havahdu, että voi menettää hyvän naisenalun liian lapsellisella käytöksellä koska avoliitossa pitäisi kyetä elämään tasavertaisina kumppaneina.
Hänen avovaimonsa kaltaisille naisille on kysyntää eli aikamoista venäläistä rulettia nuori mies oman laiskuutensa vuoksi pelaa.
Tämä Väinö oli niin lapsi vielä, ei oikein voinut muuta kuin nauraa niille hänenkin kommenteilleen, niin esiintyvä teini kuin vain olla ja voi. Harmiton ja mukava tapaus varmasti, mutta ei kyllä millään tasolla aikuistumisessa samalla asteella kuin morsmaikkunsa. :)
Jep,kyllä pitäs tytön ottaa aina vähän vanhempi poikkis. Ne vaatteet ja pikkuponnari yms. Yhyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pariskunnat mielenkiintoisia ja kaikkia kohtaan tuli niin kielteisiä kuin positiivisiakin tunteita.
En kauhistellut niin paljoa tän uusioperheen meininkejä kuin moni muut. Voi olla, että ne saa rempan loppuun ja Anttikin on saattanut muuttua, joskus niinkin voi käydä.
Reippastihan Antti heitteli ulos talon sisälle kuulumattomia rojuja ja teki lumitöitä jne. Eli taitaa olla enemmän tekijäluonne ja turhautua nimenomaan toimettomuudesta. Ei kitissyt kertaakaan, että avovaimo pakottaa kuskaamaan rakennusjätteenomaista rojua talosta ulos tai tekemään lumitöitä pakkasessa.
Alkoholia pariskunta otti vain kihlautuessaan kun korkkasivat skumppapullon eivätkä lapset olleet sitä edes näkemässä. Ehkä hän on tosiaankin nyt löytänyt naisen, jonka kanssa loppuelämä sujuu vähemmällä riitelyllä?
Alkoholitonta, oikein mainittiin.
Eikös se ollut uusivuosi?!
Missä jaksossa kihlautuvat? En voinut katsoa kooran ammuntajaksoa..
Ville ja bb Kimmo ois hyvä mätsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin huomiota myös tämän homoparin holtittomaan rahankäyttöön. Vaikutti siltä, että kaikkea pitää olla ja saada vähän niin kuin näyttämisen halusta, vaikka laskupino kasvaa vieressä.
Jotenkin voin vielä ymmärtää uusioperheen talousvaikeudet. Vaikka elämänhallinta onkin tuossa vähän kyseenalaista muutenkin, niin monessa pienituloisessa perheessä kamppaillaan rahan riittävyyden kanssa.Juu eka ei ole kuin 9e tilillä sitten ostetaan 10donan keittiö, iso tv yms. Ja sitä ennen pelataan kolikot.
Järkyttävää.
Mutta tämä juliushan muutti eron jälkeen vanhempien luokse takaisin.
Aika pudotus palata sellaisesta asunnosta vanhempien nurkkiin. Ihmettelen vaan, miten niin nuorella kampaajalla ollut edes varaa tuohon kaikkeen, ei kai siinä kovin montaa vuotta ole ehtinyt alan töitä tekemään. Ja vielä armeija välissä. Harmi, että asiat ilmeisesti menneet solmuun muutenkin kuin parisuhteen osalta.
Hyi mikä pälli toi Väinö on. Ja Annin luulis koiranomistajana tietävän mitä tarkoittaa kun koira vetää pyllyä pitkin mattoa. Anaalirauhaset vaivaa ja se pitää hoitaa. Voi Peppi-parkaa :(
Sano sitä. Mistä toi raha tulee noille tyhjäntoimittajille . Todella kallista pitää noit eläimii. Lastensuojelu katsomaan lasten oloja heti. Töihin ja heti noi laiskat.
Miksi jotkut nuoret naiset sössöttää puhuessa?
Käy Klaaraa kyllä sääliksi, vaikuttaa kiltiltä ja yrittää selvästi pysyä positiivisena vaikka toi Matti (?) jatkuvasti vänkää että ei kiinnosta ja en halua ja en tykkää.
Katson tuota tuparijaksoa just, joo ymmärrän että voi ahdistaa isot ihmisjoukot mutta toisaalta ehkä parisuhteessa olis kiva myös joskus joustaa ja kun näkee että Klaaraa tykkää järjestää ja leipoa ja kutsua ystäviä heidän yhteiseen kotiin tupareihin. Oma puolisoni ei myöskään ole mikään juhlahirmu mutta kun tietää että mä nautin järjestämisestä niin joskus sitten vaan ”sinnittelee” vaikkei niin huvittaisi. Ahdistaa kun toi Klaara sanoo noissa riitatilanteissa että ”minä oon väärässä ja sinä oikeessa”
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi ohjelma kesken sen Annin lässyttämisen takia. Ei pysty.
Toivottavasti päättäjätkin kattovat tämän...
Siis kenen asunto se oli jossa Julius ja Ville asuivat? Vuokralla ei ainakaan olleet kun keittiönkin remppasivat.
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen asunto se oli jossa Julius ja Ville asuivat? Vuokralla ei ainakaan olleet kun keittiönkin remppasivat.
Juliuksen käsittääkseni?
Kenen mielestä Juliuksen loppuavautuminen oli niiiin oikein sen jälkeen kun Ville oli häntä koko ohjelman ajan haukkunut ja kertonut todella henkilökohtaisia asioita, vaikkei itsellä ollut puhtaat jauhot pussissa?
Kyllä = peukku ylös
Ei = peukku alas
Juliuksen loppuavautuminen oli kyllä täyttä rautaa enkä ois tommosta päätöstä osannut odottaa! Tämä oli oikeastaan aika kova sarja mutta ehkä vähän hitaasti avautuva. Pitää ehkä kattoa uusiksi joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäi ohjelma kesken sen Annin lässyttämisen takia. Ei pysty.
Todella vastenmielisen kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä Juliuksen loppuavautuminen oli niiiin oikein sen jälkeen kun Ville oli häntä koko ohjelman ajan haukkunut ja kertonut todella henkilökohtaisia asioita, vaikkei itsellä ollut puhtaat jauhot pussissa?
Kyllä = peukku ylös
Ei = peukku alas
Mielenkiintoista, että suurimman osan mielestä on OK että Ville puhuu Juliuksen kolmenkimppahaaveista ym. intiimeistä asioista kameralle ja yrittää itse esittää enkeliä, vaikka on itse pettänyt Juliusta armeija-aikana näiden sängyssä? Millainen moraalikäsitys nykyihmisillä oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Anni lässyttää ja sössöttää
Puhuu aivan samalla tavalla kuin muutkin suunnilleen samanikäiset nuoret tamperelaistytöt.
Ohjelmassa lässytti ja sössötti useampi henkilö.
Lisäksi moni syödessään oli koko ajan suu auki.
Päällä vielä se, että sössöttää suu auki, jossa ruokaa...
Se nuori nainen esimerkiksi vaikuttaa tosi ihanalta ihmisenä, ehkä siksi nämä tavat jotenkin pistivät silmään.
Vierailija kirjoitti:
Klaara-fani kirjoitti:
Rakastuin Klaaraan. Ihana herkkä ja avoin nainen.
On kyllä ihana. Haluisin olla luonteeltani kuin Klaara ja aikalailla sen näköinenkin, mutta olen vaan väsynyt mamma :(
Miksi ihmeessä?
Olen ollut samoissa porukoissa baarissa hänen kanssaan, eikä kukaan mies edes katsonu kahta kertaa. Jotenkin niin väritön ja huomaamaton.
Eikö nykyään ole korrektimpaa puhua hyvistä hevoshenkilötaidoista 🤔?