Hömpötys, johon lähdit matkaan
Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!
Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D
Kommentit (839)
-proteiinijuomajauhe
-kalaöljykapselit
-kollageenijauhe
-kuntosalikortti ryhmäliikunnalla, jossa ei jaksa käydä työstä nääntyneenä ja kuitenkin hassasin tuohon vuosia rahaa
Vierailija kirjoitti:
Otin kolme koronapiikkiä. No nyt olen sen koronan 2 kertaa sairastanut joten vielä pitäisi kerran sairastaa.
En sanoisi hurahtamiseksi koska ihmiset käytännössä pakotettiin piikille. Rokottamattomilta estettiin pääsy moneen paikkaan, esim. lentokoneeseen ei ollut asiaa. Itsekin otin piikit vain koska elämästäni olisi tehty liian hankalaa muuten.
Olin nuorena marxilainen. Tiesin että kommunismi edistää maailmanrauhaa ja halusin että Suomi liittyisi Neuvostoliittoon. Sitten aivosumu hävisi. Taisi olla siinä vaiheessa kun täytin neljätoista vuotta.
Koin ehkä noin sekunnin ajan mielihyvää siitä, että minä en ainakaan ole mihinkään hömpötyksiin lähtenyt mukaan, kunnes muistin... :D
Innostuin joitakin vuosia sitten "no poo"-menetelmästä (eli vältetään shampoon käyttämistä koska kemikaalit ja luonnonmukaisuus). Tätä mainosti hippeilijät ja muut influensserit (joiden käsitys hygieniasta oli ilmeisesti luolamiehen tasolla). Kokeilin pestä hiuksia jauhoilla, kananmunilla tai pelkällä vedellä. Lopputuloksena joko...
a) jauhoista kökkeröinen päänahka jossa oli edelleen likaa ja rasvaa b) munakkaalta haisevat hiukset c) lättänät hiukset, jotka oli kuivumisen jälkeen yhtä rasvaiset kuin ennen suihkua.
Jonkin aikaa yritin ahkerasti nähdä jotain päräyttäviä tuloksia kuontalossa, kun sitä näin hellittiin luonnonmukaisilla ainesosilla ilman kuivettavia kemikaaleja, phyi! Mut jossain kohtaa oli pakko herätä tästä kakkapsykoosista, koska mulla oli ihan hemmetin likaiset hiukset :D Hyi. Ei ikinä enää.
Aloin myydä Tupperwarea ja Oriflamea. Kukaan ei ostanut. Jattivarastot himassa vielakin, vaikka yli 10 vuotta kulunut.
Kollageenijauhe ja melatoniini tabletit
Ei tarpeeksi näyttöä ihonhoidossa, mutta mutta jos sittenkin... 🤫😁
Vitaepro. Jos luet ohjeet pitää syödä terveellisesti, huolehtia vitamiinin saannista, mihin siinä enää Vitaeprota tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten se koko 'konmari' -hössötys.
(...sittemmin olen tullut taas järkiini) Sama täällä, oli muutto edessä ja siinä höpötyksessä meni roskiin paljon ihania muistoja. Nyt harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Artek valaisimet. Vain koska muka hienoa.
No ne saa sentään onneksi myytyä hyvään hintaan kirppiksellä. Mutta esim jotain oriflamea aika harva ottaisi ilmaiseksikaan.
Muistatteko joku vuosi sitten oli villitys kutoa/virkata harmaasta langasta " ampiais pesiä", muka karkottaa ampiaiset kun luulevat paikka on varattu. No, ensin laitetaan parveke täyteen kukkia, sitten yritetään jollain höpöhöpö hommalla niitä karkottaa. Ja vielä uskovat siihen. Voiko olla ihminen noin yksinkertainen!
Golden neo Life yritys tuotteita 2000 markalla ja lopulta jaettiin ne ilmaiseksi. Älytöntä huijausta. Shampoolla lähti hiusväri hiuksista! Eikä kukaan lähtenyt siihen eikä ostanut niitä.
Keräsivät miljoonan euroja tyhmiltä niillä pönttö keräyksillä. Pöllöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artek valaisimet. Vain koska muka hienoa.
No ne saa sentään onneksi myytyä hyvään hintaan kirppiksellä. Mutta esim jotain oriflamea aika harva ottaisi ilmaiseksikaan. Kaikki Suomessa olevat Desing tavarat ei ole maailmalla minkään arvoisia,eniten ihmettelen Muumit ja Markku desing( naurattaa tämä lautakasa taiteilija)
Älkää vaan syökö kalkkitabletteja verisuonet kalkkeutuu. Omega-3 ei olla ostettu ja elossa ollaan. Wokki pannu ostettiin mökille joskus; kanasuikaleet ja pakaste kasvikset. Ei mitään järkeä kun on paistinpannu. Sitten oli kapseli keitin kunnes pauling lopetti kapselit, se siitä.
HerbaLife uskomatonta paskaa.