Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömpötys, johon lähdit matkaan

Vierailija
07.10.2019 |

Oli ketju hömpötyksistä mihin et lähtenyt matkaan. Kerro tässä ketjussa sellainen hömpötys, johon lähdit matkaan, joka voi olla noloa mainita. Tunnustakaa!

Itse karppasin, ja ostin jopa vähähiilihydraattisia leipiä. :D

Kommentit (839)

Vierailija
281/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin paino-hulavanteen. Kaikki kehuivat ekana koronavuonna -20. Tuossa lojuu olohuoneen nurkassa, pölyyntynyt. En ole muitakaan ihmelaitteita käyttänyt alkuhuuman jälkeen kuntosalilla käyn ja harrastan ulkoliikuntalajeja

Vierailija
282/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin mukaan sellaisiin seurakuntiin joissa ihmisiä kaadetaan ja puhutaan kielten sekamelskaa. Alkuun se tuntui hyvältä ja oikealta, mutta ennen pitkää raskaalta ja ahdistavalta.

Pari vuotta sitten liityin takaisin omaan evlut seurakuntaan ja koen, että tämä "tavallinen" usko riittää minulle.

Itse koin myös ahdistusta kun ihmisiä kaatuili ja muka puhuttiin kielillä sekä huudettiin ja melu oli pahempaa kuin eläintarhassa lopulta syyllistettiin liian vähästä uskosta kun en itse ruvennut puhumaan kielillä ja kaatuilemaan pitkin lattiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrajuoksu. Piti vaihtaa duunissa johtotehtävistä palkkalaiseksi, ja katkesi 4 ihmissuhdetta koska olen koko ajan juoksemassa tai palautumassa. En vaihtais päivääkään pois :D

Vierailija
284/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet. Katkesi mökillä hei mentyä ja minkäs teet. Ihan turhaa. Omat kynnet huonontuvat ja pitäisi säännöllisesti hoidattaa. Mikä rahantuhlaus .

Hiustenpidennykset. Ei sopinut liikkuvaan menoon ollenkaan. Ei koskaan enää. rahanhukkaa. Mutta onpahan kokeiltu.

Vierailija
285/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Mennyt monta vuosikymmentä aikalailla hukkaan.

Vierailija
286/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoja sitten hömpähdin kirjakerhoon josta tuli aina kuukauden kirja. Kerrankin sain vauvanhoito-oppaan, vaikka lapseni olivat jo aikuisia! Vaikka miten yritin soittaa ja perua ja lopettaa touhun, ei se onnistunut kun kukaan ei vastannut puheluihin. Kaiken kukkuraksi laittoivat perintätoimiston kimppuuni. Vuosia kesti ennenkuin lopettivat jahtaamisen.

Vierailija
287/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla töissä tyttöjen kanssa höynähdimme korviin laitettaviin akunastoihin. Ei mitään ilmaista höynää, piti mukamas laihduttaa meidät nätiksi. Komea mies laittoi nastan, muistaakseni vain toiseen korvaan ja rahasti.

Vierailija
288/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtenyt rokotekokeilu hömpötykseen. Minä lähdin koto-hömppään pudottaen ainoa 18kiloa vuoden alusta, vielä meinaan hömpötellä 12kiloa.

Vierailija
289/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalidemarit, onneksi silmäni avautuivat.

Vierailija
290/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten hulavanne. Siis se, missä on niitä muhkuroita. Pyöritin ehkä kahdesti kunnes jäi sängyn alle pölynkerääjäksi.

Parempaa keskivartalon kuntolaitetta ei olekaan. Olen pyöritellyt sen avulla itselleni hyvän ryhdin. Selkäkipuja ei myöskään ole ollut aloittamisen jälkeen.

Myös syvät lantio pohjan lihakset hyvässä kunnossa. Eipä ole enää virtsanpidätysongelmia. Pari viikkoa kun totuttelee, niin sen jälkeen homma on pelkkää rutiinia. Puoli tuntia viikossa riittää ylläpitoon.

Vierailija
291/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxenda. Jostain syystä näläntunne hävisi lähes kokonaan, en saanut syötyä. Noin 14 kg jälkeen tajusin painon tippuvan liian paljon, liian nopeasti. Huomasin kaikkien lihasten hävinneen, nahkan roikkuvan huomattavasti, en jaksanut kävellä edes kilometriä, en kantaa mitään vähänkään painavampaa. Varmaan paino olisi pudonnut edelleenkin, mutta lopetin reilun puolen vuoden jälkeen, kun alkoi olla jo syömishäiriön merkit kropassa. Hintaa pikakuurille tuli melko paljon, mutta terveyden heikkenemistä ei pysty edes hinnoittelemaan. Joku saattaa tuosta hyötyä, ja epäilen, että on myös taho, joka menee hymyillen pankkiin.

Vierailija
292/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto meillä ahkerassa käytössä. Just äsken leipoessa iski joku ihme kramppi yläselkään, vihlaisukipua kuin kylkiluunmurtumassa. Täs makaan piikkimatolla😊

Vierailija
293/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin tähän jo ihan alussa ja huomasin nopeasti ettei se ollukkaan mitään hömpää ja foliohattuilua, vaan totista totta.

Vierailija
294/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi, nyt pitkä avioliitto hajoaa. Mies ei saanut olla mies ja se oli mitä oikeasti tarvitsin, en vain ajoissa tajunnut. 

Vierailija
295/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijauksen uhri, lisäravinteet ulkomaiset ja suomalaiset. Rahat meni, usko meni, terveys onneksi palautui.

Vierailija
296/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalisoppadieettiä kokeilin aikoinaan monen monta kertaa.

Tulos plusmiinusnolla   :D

Vierailija
297/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun alussa oli jokin luonnonkosmetiikka vitamiini, en muista sen nimeä? Kun söi niitä joka päivä monta niin ihosta piti tulla finnitön ja hiuksien piti tuuhentua ja kasvaa hirmuvauhtia. Piti ottaa kuureina. Tuli vain ihme paiseita naamaan eikä hiuksissa tapahtunut mitään. Piti ottaa muutama kuuri lisää niin ihmeitä olisi alkanut tapahtua.

Vierailija
298/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisen valoimbulssikarvanpoistolaitteen. En ole juuri käyttänyt, enkä usko sen edes tehoavan.

Vierailija
299/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaiseen ihonhoitorutiiniin. Kauheasti meni rahaa, ja tuloksena rasvainen "lasi-iho".

Vierailija
300/839 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiseen hamstraukseen sorruin koronan rantautuessa todenteolla Suomeen, vaikka ihan aluksi en niin aikonutkaan tehdä. Muistan vieläkin, kun lehtien lööpit kirkuivat sotatilaa ja Suomen kiinni menemistä, joten ei ihme, että tuli sitten mentyä siihen hamstraukseen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä