Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on yli 100 serkkua. He saavat keskimäärin 6 lasta. Onko muilla näin isoja sukuja?

Kahdeksan äiti
07.10.2019 |

Olen näköjään siunaantunut hedelmälliseen sukuun. Rehellisesti sanottuna olen ylpeä sukuni lukuisasta määrästä. Se on myös kivaa, että suku pysyy tuttuna, kun tapaamme häissä ja ristiäisissä vähän väliä. Nytkin on kolmet ristiäiset tiedossa ja viikonloppuna olimme häissä. Pidän siitä, että elämässä on elämää ja päivä täyttyy lasten äänistä. :) En kyllä pystyisi ainakaan nyt ajattelemaan, että tämä olisi se viimeinen lapsi.

Onko AV:lla muita, joilla menee sadan raja rikki serkkujen määrässä? Kohtaatteko epäasiallisia kommentteja vähäserkkuisilta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuja 0.

Vierailija
22/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 56, nyt osa kuollut. Upeaa, kun voi netin kautta pitää yhteyttä Australiaan, Amerikkaan ja Eurooppaan. Olisi se ollut kirjeaikana hidasta, kun muista äitini odottaneen kirjeitä kuukausia. Ihana on suku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ainoatakaan sukulaista, mutta silläkin on vain pärjättävä:)

Vierailija
24/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsilla on, ja näiden serkkujen lapsilla on valtavat määrät lapsia.

Vierailija
25/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seitsemän serkkua, joilla yhteensä kolme lasta, lapsia tulee kyllä todennäköisesti vielä lisää.

Vierailija
26/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ihmetellä miksi Sipilä oli suomen pääministeri.

Vierailija
27/40 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkut ja lapset ovat siunaus. <3 Mun mielestä on ihanaa, että on paljon ystäviä ja tiivis suuri suku. Aina on vauvanääntä ilmassa melkein joka perheessä. Ei ole sitä yksin jäämisen katkeruutta mitä monilla vähäserkkuisilla tai serkuttomilla on.

Hyvää syksyä kaikille yli 100-serkkuisille. :)

Vierailija
28/40 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on väärin hankkia lapsia noin paljon, jos ei pysty antamaan heille jokaiselle aikaa tarpeeksi ja käy niin, että sisarukset hoitavat pienempiään.

Vierailija
29/40 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis yli 100 herkkua,olen kade.

Vierailija
30/40 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Nyt tarkkana kun serkut ehkä vielä toisensa tunnistavat tai jotenkin tietävät mutta mahdollisuus sukurutsaan pikkuserkuilla alkaa olla jo aika iso jos heitä alkaa olla satoja.. tai saaha sitä serkunki Kaa kuulemma suhteeseen alkaa

Vierailija
31/40 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme serkkua, heillä yhteensä 2 lasta. Mun lapsella on neljä tätiä, setää tai enoa. Nyt vasta yksi serkku, mutta luulen serkkuja olevan 10 v päästä 3-5. Se on ihan riittävä määrä.

Vierailija
32/40 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laskujeni mukaan 121 serkkua. Jos joku luulee että tunnen kaikki, niin on pahasti väärässä. En edes nimiä muista, mutta sukututkimuksesta ne pystyy laskemaan. Jaa paljonko 121 serkulla tulee olemaan lapsia? Veikkaisin että alle tuhannen jää.

Vierailija
33/40 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella upeaa, että vielä löytyy suomalaisia jotka siittävät & synnyttävät.

Vierailija
34/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo

Nyt tarkkana kun serkut ehkä vielä toisensa tunnistavat tai jotenkin tietävät mutta mahdollisuus sukurutsaan pikkuserkuilla alkaa olla jo aika iso jos heitä alkaa olla satoja.. tai saaha sitä serkunki Kaa kuulemma suhteeseen alkaa

Serkkujen välinen avioliitto ei ole rutsa eikä rikos. Se on ihan sallittu Suomessa ja suuressa suvussani Pohjanmaalla on paljon serkkujen välisiä liittoja. Minulla on yli 130 serkkua.

Vierailija
35/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 sisarusta ja miehelläni kolme. Pian syntyvällä lapsellamme on jo valmiina 10 serkkua, vaikka suuri osa sisaruksistamme ei ole vielä perheellistynyt. Olemme paljon tekemisissä ja autamme toisiamme. Se on ihan mahtavaa ja olen siitä niin kiitollinen. Ei siis mitään verrattuna apn sukuun eikä ole tulossakaan, mutta paljon parempi kuin joku 1-2 serkkua.

Vierailija
36/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 19 serkkua ja monet pitää sitäkin isona määränä. Kaikkien kanssa en halua olla tekemisissä. Suurimman osan kanssa nähdään lähinnä häissä ja hautajaisissa jos niissäkään.

Vierailija
37/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vain puolitoista serkkua ja se puolikas on hankkinut yhden lapsen. Toinen on äidilleen omistautunut vanhapoika. 

Vierailija
38/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 6 serkkua, ei mitään hajua, muinka monta lasta heillä on kellään. Osaa en ole nähnyt sen jälkeen kun vanhemmat erosi, kun olin 6v.

Vierailija
39/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi serkku ja yksi sisarus. Sisaruksellani ei ole lapsia, minulla on kaksi. Olen aina haaveillut isosta suvusta, mutta 100 serkkua on jo niin absurdi määrä, että ehkä niinkään isoa en haluaisi. Johan siinä jää isovanhemmille aika tuntemattomaksi, kun on 50 muuta lastenlasta kilpailemassa huomiosta. Miehelläni on 6 serkkua ja 4 sisarusta, heillä on ihanan tiivis ja suurehko suku.

Vierailija
40/40 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo

Serkkujen välinen avioliitto ei ole rutsa eikä rikos. Se on ihan sallittu Suomessa ja suuressa suvussani Pohjanmaalla on paljon serkkujen välisiä liittoja. Minulla on yli 130 serkkua.

Sukurutsaa, eli inestiä, se on mutta ei tosiaan taida Suomessa tällä hetkellä olla rikos, Ruotsissa ja Tanskassa taidetaan juuri kieltää serkusten väliset liitot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi