Kahdet treffit takana eikä vielä seksiä tai edes suutelua
Kuluneen viikon aikana olen tavannut mukavan oloisen miehen kahdesti, mutta välillämme ei ole vielä ollut muuta fyysistä kontaktia kuin halaus treffien päätteeksi. Ensimmäisten treffien jälkeen mies ehdotti uusia, ja nämä toiset treffit olivat eilen. Kiitin miestä tänään viestillä hyvästä illasta ja seurasta ja sanoin, että tapaisin vielä mielellään ja hän vastasi, että haluaisi myös vielä tavata ja heitti muutaman päivän, jolloin hänelle mahdollisesti sopii.
Viestin perusteella mies siis oikeasti voisi olla kiinnostinut, mutta tuo fyysisen kontaktin puuttuminen mietityttää. Onkohan mies vain ujo ja mahdollisesti melko kokematon naisten kanssa? Itse olen ujo enkä siksi ole tehnyt aloitetta ja toivon, että mies tekee aloitteen ensimmäiseen suudelmaan.
Kuinka monensilla treffeillä pitäisi viimeistään suudella ja harrastaa seksiä? Itse ainakin haluaisin seksiä jo seuraavalla tapaamiskerralla. Miten antaa miehelle hienovarainen vihje?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on totisesti kiire sänkyyn, kun pitää puutetta valittaa jo kaksien treffien jälkeen.
Mitä ihmeen lorttoja te nykynaiset olette?
Uskomatonta tuo naisen lortoksi nimittely. Miehellekö olis ihan ok haluta heti seksiä? Mutta naisen on esitettävä siveellistä, vain koska on nainen?
No mikä olisi parempi termi?
No millä sanalla kuvailet itseäsi silloin, kun sinun tekee mieli seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Näkiskö naisista jotenkin jo päältäpäin kuka on tollanen nymfomaani ja peniksen mittailija, jonka kanssa kaltaiseni romantikkomiehen ei kannata alkaa edes tutustua?
Jos sinun romantiikkaasi ei kuulu seksi, niin kannattaa varmaan etsiä tuolta aseksuaalien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
n30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.
Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.
Joskus minusta tunuu, että alan ymmärtää miehiä, jotka sanovat, että "Me too kampanjan" seuraukset on saant heidät ymmälleen, vaikka eihän näin piätäisi olla; jokaisee pitäsi tiedostaa missä menee rajat sopivan ja sopimattoman välillä, mutta mutta...
En tiedä miten liittyy asiaan. Kolmansille treffeille tuskin pääset jos toista ei kiinnosta, ja kädestä kiinni ottaminen (vaikka toinen sit pyytäiskin irrottamaan ja sittenhän toki irrotat) ei vielä täytä seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkkejä.
Jotenkin rassukkamaista piiloutua joka asiassa tuon me too-jutun taakse.
Toiseen koskettaminen ilman lupaa ON ahdistelua!
Höpöhöpö. Käsi on täysin neutraali alue. Sit jos toinen sanoo että älä koske, ja silti jatkat koskettamista -> ahdistelua. Mut eihän mikään estä kysymystä että "saako sua pitää kädestä?", jos kerran tuntuu niin vaikealta lukea sitä tilannetta saako vai ei.
Paitsi jos kysyy niin sitten puuttuu spontaanisuutta ja on naisen mielestä nössö. Ei niistä kukaan järjellä ajatteleva ihminen (mies) ota selvää.
Mä en ymmärrä. Mitä ovat nämä ”miehet” jotka melskaavat tästä kosketuksen luvallisuudesta yms? Jotain autistisia androidejako? Vai kaikkia naisia lääppiviä setämiehiä?
Mulla ei ole ollut koskaan epäselvää, missä tilanteessa, ketä ja miten voi koskettaa. Lähtökohtaisesti ketään tuntemattomia ei kosketella. Läheisten kesken voi olla tiettyä kosketusta, ilman seksuaalisia vireitä. Joidenkin tuttujen kanssa esim. halaaminen on normaalia.
Sitten jos on sitä romanttista tai seksuaalista virettä, niin sitä todellakin on, eikä tarvitse pahemmin miettiä. Kosketuksen haku voi lähteä hipaisusta muka huomaamatta, mutta toinen silloin joko vetäytyy, antaa jatkaa tai vastaa. Sen jälkeen on aika selvä peli, homma etenee yhteisymmärryksessä ja vuorovaikutuksessa ihan luontevasti sinne mihin on edetäkseen. En ole eläessäni sanallisesti kysynyt, onko jokin Ok, tai lupia pyydellyt. Hassua kyllä, en ole ikinä myöskään ketään loukannut, tullut fyysisen lähestymisen suhteen torjutuksi saati saanut mitään rikossyytteitä. En, sillä käyn koskettamaan tai etenen vasta kun siinä ei ole epäselvyyttä, voiko niin tehdä.
Terveisin mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen kun olet tavannut fiksun miehen, joka ei vonkaa seksiä ekalla treffeillä. Haluaa olla tosissaan sinun kanssasi eikä vain seksin takia.
Tutustukaa nyt ihan rauhassa ensin, ei kannata mennä seksi edellä.
Kyllä se suutelu tulee sitten ihan luonnostaan kun on sopiva hetki.Ei mies ole välttämättä kokematon, mutta mietin oletteko sitten liian erilaisia, kun itse haluat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä.
Ei se ole kovin fiksua, vaikka nyt ollaankin 2000-luvulla, niin miksi pitää niin kiirettä.Miksi pitäisi olla tyytyväinen tällaiseen jos tekee mieli nussia? "Ei kannata mennä seksi edellä". Kyllä kannattaa jos panettaa. Voi olla uutinen mutta se paneminen tuntuu normaalilla naisella pillussa hyvältä ja mitä aiemmin sen aloittaa niin sitä pidempään siitä ehtii nauttimaan.
Meitä on moneksi. 😊
Osa ihmisistä ilmeisesti kokee jokainoan panettamisen pakottavaksi toiminnaksi ja aina johtavan panemiseen niin ykkösasiaksi ihmissuhteissa, että joka ainoa minuutti on käytettävä hyväksi ettei vain menetä siitä tutustumisesta hetkeäkään muuhun kuin panemiseen.
Juuri esimerkiksi mielenkiintoiseen ihmiseen tutustumiseen, ei siis maksa vaivaa vai?
Aika erikoinen ajatusmaailma.. Jos tarkoitus on löytää sopiva kumppani muuhunkin kuin panemiseen.
Eri asia on, jos motiivina käydä treffeillä on ainoastaan sen panettamisen tuskan hälventäminen - ihan kenen kanssa tahansa - ja pukille pääseminen.
Ei kaikki naisetkaan toimi niin, että treffien motiivina on pelkkä panetuksen tuska ja että paneminen on mukavaa ja lieventää sitä hetkeksi?
En tiedä oletko heitä tavannut.
Onneksi kuitenkaan ei ajatus ja vehkeet toimi näin kaikilla kuin sinulla.
Tai ehkä vehkeet toimiikin, mutta ajatus ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkiskö naisista jotenkin jo päältäpäin kuka on tollanen nymfomaani ja peniksen mittailija, jonka kanssa kaltaiseni romantikkomiehen ei kannata alkaa edes tutustua?
Jos sinun romantiikkaasi ei kuulu seksi, niin kannattaa varmaan etsiä tuolta aseksuaalien joukosta.
En ole tuo jolle kirjoitit, mutta kyllä seksi ja romantiikkaa saattavat kulkea myös yhdessä.
Mutta ei ensikättelyssä oudon ihmisen kanssa.
Miten voi olla romantiikkaa kun olet vasta tavnnut ja ollut muutaman tunnin hänen kanssaan?
Eihän pelkkä seksi ilman tunteita ole "romantiikkaa". Se on jopa joskus kaukana siitä.
Minun mielestäni romantiikka on sellainen asia joka vaatii ihmisten lähentymisen ensin muilla tavoin, esimerkiksi keskinäisen turvallisuuden ja luottamuksen ja sitten myös ainakin jonkintasoisen ihastuminen ja jopa rakastumisen.
Tai sitten puhumme keskenämme ihan eri asiasta.
AP on selkeesti niitä mukavia tyttöjä
Vierailija kirjoitti:
On se nyt yks helvetti kun mikään ei kilpaa. Jos vaikka jotain yrittää niin heti syytetään ahdistelusta ja jos taas ei yritä niin sekään ei kelpaa.
Vaikuttaisi olevan helpointa kaikkien kannalta jos kukaan ei tutustuisi toiseen parisuhdemielessä.
Nykyään on parempi antaa naisen tehdä aloite, muuten voi joutui syytetyksi vaikka mistä kuten lääppimisestä tai jopa raiskauksesta. Itse ymmärsin luvan tulleen lähempään kohtaktiin, kun nainen tuli viereeni päällään vain pelkkä vesirajaan ylettyvä t-paita:)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on parempi antaa naisen tehdä aloite, muuten voi joutui syytetyksi vaikka mistä kuten lääppimisestä tai jopa raiskauksesta. Itse ymmärsin luvan tulleen lähempään kohtaktiin, kun nainen tuli viereeni päällään vain pelkkä vesirajaan ylettyvä t-paita:)
Lääppiminen tai penetroituminen eivät ole mitään aloitteita. Jos kirjastostasi ei löydy muita tapoja osoittaa huomiota, on kieltämättä parempi jättää naisseikkailut sikseen.
Älä kuitenkaan puhu yleistäen, koska normaalit ihmiset normaaleissa tilanteissa osaavat käyttäytyä normaalisti eli mm. lääppimättä ja raiskaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt yks helvetti kun mikään ei kilpaa. Jos vaikka jotain yrittää niin heti syytetään ahdistelusta ja jos taas ei yritä niin sekään ei kelpaa.
Vaikuttaisi olevan helpointa kaikkien kannalta jos kukaan ei tutustuisi toiseen parisuhdemielessä.
Nämä ongelmat koskevat vain pientä sosiaalisesti rajoittuneiden porukkaa. Ja kas kummaa, ongelma ratkeaa kuin itsestään, sillä he eivät juuri tutustukaan toisiin parisuhdemielessä. Osa tosin ulisee netissä kohtaloaan sen sijaan että opettelisi ihmisten tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Apua. :D
Olen tapaillut noin puolisen vuotta miestä, jonka kanssa ensimmäisen kerran suudeltiin parin kuukauden jälkeen. Silloinkin tämä sitten tapahtui minun aloitteesta, sellaisia hipaisuja ja kosketuksia oli jo sitä ennen parina tapaamiskerralla ollut. Mutta silloinkin jäi vähän itselle fiilis, että olinkohan liian päällekäyvä. Tokinsakin että sitten myöhemmin pusuttelu on pysynyt tapaamisissa mukana. Vähän niinkin, ettei hän aina malta lopettaa.Seksistä ei ole vielä merkkejäkään. Hänen kätensä on käynyt minun paidan alla, mutta on lähinnä pysynyt vyätöröllä.
Tuliskohan joulun alla pukki kylään 🤷♀ 🎅🏻
Sinuna ottaisin jo puheeksi eikö miehellä ole lainkaan libidoa.
Seksi ei ole mitään romantiikkaa vaan panemista.
Kaikenlaiset tutustumiesileikit ovat teeskentelyä. Asiaan vaan, jos Tinderissä tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa olette vasta tavanneet :D. Tyypillinen leisser aller suomityttö maailmalla tunnetaan.
Puhu vain omasta puolestasi. Minä kammoan ja pelkään miehiä. Monet ulkomaalaiset miehet ovat ihastuneet tähän piirteeseen. Tämä on heidän mielestään jollakin tavalla söpöä.
Miksi kammoat miehiä? Onko joku tai useampi mies pahoinpidellyt tai r aiskannut sinut?
Ei ole mitään tuollaisia kokemuksia. Se oli lähinnä vitsiksi tarkoitettu. Parisuhteet eivät onnistu kohdallani. Olen tavallaan luovuttanut sen suhteen. En pääse edes alkuun asiassa.
Ei liity nyt tähän ketjuun, joten en avaa asiaa enempää.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Ihan normaalia minusta. Mutta kyllä viimeistään kolmansilla treffeillä soisi jotain pientä koskettamista olevan, vaikka sitten vaan se että mies ottaa kädestä kiinni. Muuten tulisi itsellekkin olo ettei mies ole kiinnostunut tai liian estoinen.
Jos kovin pitkään vaan tapaillaan ilman mitään kosketusta, niin jostain hassusta syystä se kynnys nousee korkealle.
Joskus minusta tunuu, että alan ymmärtää miehiä, jotka sanovat, että "Me too kampanjan" seuraukset on saant heidät ymmälleen, vaikka eihän näin piätäisi olla; jokaisee pitäsi tiedostaa missä menee rajat sopivan ja sopimattoman välillä, mutta mutta...
En tiedä miten liittyy asiaan. Kolmansille treffeille tuskin pääset jos toista ei kiinnosta, ja kädestä kiinni ottaminen (vaikka toinen sit pyytäiskin irrottamaan ja sittenhän toki irrotat) ei vielä täytä seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkkejä.
Jotenkin rassukkamaista piiloutua joka asiassa tuon me too-jutun taakse.
"Odotan miehen tekevän aloitteen"
"Jotenkin rassukkamaista piiloutua joka asiassa tuon me too-jutun taakse.["
- sama kirjoittaja
Ja sitten ihmetellään miksi naisia pidetään pelkkinä seksiobjekteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle kirjoitit, mutta kyllä seksi ja romantiikkaa saattavat kulkea myös yhdessä.
Mutta ei ensikättelyssä oudon ihmisen kanssa.
Miten voi olla romantiikkaa kun olet vasta tavnnut ja ollut muutaman tunnin hänen kanssaan?
Eihän pelkkä seksi ilman tunteita ole "romantiikkaa". Se on jopa joskus kaukana siitä.
Minun mielestäni romantiikka on sellainen asia joka vaatii ihmisten lähentymisen ensin muilla tavoin, esimerkiksi keskinäisen turvallisuuden ja luottamuksen ja sitten myös ainakin jonkintasoisen ihastuminen ja jopa rakastumisen.Tai sitten puhumme keskenämme ihan eri asiasta.
Täysin samat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. :D
Olen tapaillut noin puolisen vuotta miestä, jonka kanssa ensimmäisen kerran suudeltiin parin kuukauden jälkeen. Silloinkin tämä sitten tapahtui minun aloitteesta, sellaisia hipaisuja ja kosketuksia oli jo sitä ennen parina tapaamiskerralla ollut. Mutta silloinkin jäi vähän itselle fiilis, että olinkohan liian päällekäyvä. Tokinsakin että sitten myöhemmin pusuttelu on pysynyt tapaamisissa mukana. Vähän niinkin, ettei hän aina malta lopettaa.Seksistä ei ole vielä merkkejäkään. Hänen kätensä on käynyt minun paidan alla, mutta on lähinnä pysynyt vyätöröllä.
Tuliskohan joulun alla pukki kylään 🤷♀ 🎅🏻
Sinuna ottaisin jo puheeksi eikö miehellä ole lainkaan libidoa.
Suosittelisin hienovaraisempaa lähestymistapaa. Kysymyksen voi muotoilla myös ilman mitään oletuksia. Voi esimerkiksi kysyä haluaisiko jo edetä ja jos ei, miksi. Mies saisi itse kertoa mistä johtuu. Voi olla että vaan ujostelee ja jännittää.
Tartu ku lliin kiinni ja ime kunnes sperma lentää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit tyytyväinen kun olet tavannut fiksun miehen, joka ei vonkaa seksiä ekalla treffeillä. Haluaa olla tosissaan sinun kanssasi eikä vain seksin takia.
Tutustukaa nyt ihan rauhassa ensin, ei kannata mennä seksi edellä.
Kyllä se suutelu tulee sitten ihan luonnostaan kun on sopiva hetki.Ei mies ole välttämättä kokematon, mutta mietin oletteko sitten liian erilaisia, kun itse haluat seksiä jo ensimmäisillä treffeillä.
Ei se ole kovin fiksua, vaikka nyt ollaankin 2000-luvulla, niin miksi pitää niin kiirettä.Miksi pitäisi olla tyytyväinen tällaiseen jos tekee mieli nussia? "Ei kannata mennä seksi edellä". Kyllä kannattaa jos panettaa. Voi olla uutinen mutta se paneminen tuntuu normaalilla naisella pillussa hyvältä ja mitä aiemmin sen aloittaa niin sitä pidempään siitä ehtii nauttimaan.
Meitä on moneksi. 😊
Osa ihmisistä ilmeisesti kokee jokainoan panettamisen pakottavaksi toiminnaksi ja aina johtavan panemiseen niin ykkösasiaksi ihmissuhteissa, että joka ainoa minuutti on käytettävä hyväksi ettei vain menetä siitä tutustumisesta hetkeäkään muuhun kuin panemiseen.
Juuri esimerkiksi mielenkiintoiseen ihmiseen tutustumiseen, ei siis maksa vaivaa vai?
Aika erikoinen ajatusmaailma.. Jos tarkoitus on löytää sopiva kumppani muuhunkin kuin panemiseen.Eri asia on, jos motiivina käydä treffeillä on ainoastaan sen panettamisen tuskan hälventäminen - ihan kenen kanssa tahansa - ja pukille pääseminen.
Ei kaikki naisetkaan toimi niin, että treffien motiivina on pelkkä panetuksen tuska ja että paneminen on mukavaa ja lieventää sitä hetkeksi?
En tiedä oletko heitä tavannut.Onneksi kuitenkaan ei ajatus ja vehkeet toimi näin kaikilla kuin sinulla.
Tai ehkä vehkeet toimiikin, mutta ajatus ei kuitenkaan.
Minä lähtisin ehkä siitä kulmasta, että jos kaksi vapaata ihmistä tapaa, viehättyvät toisistaan ja molemmista tuntuu siltä, että tekisi mieli seksiä tuon toisen kanssa, niin miksi sitä pitäisi jarrutella vain sen takia, että joku abstrakti aikamääre ei täyty tai jotain.
Ei se mies niille treffeille pyytäisi ellei sinua houkuttelevaksi kokisi.
Luultavasti jännittää eikä halua pilata asiaa liiallisella innokkuudella.
Ja ainahan sinä voit tehdä aloitteita asian suhteen.