Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa kulkukissat kiinni ja toimittakaa eläinsuojelulle

Vierailija
05.10.2019 |

Kukaan vastuuntuntoinen omistaja ei päästä kissojaan vapaaksi.

Lisäksi kissat pissailee ihmisten pihoille, voivat jäädä auton alle, kylmettyä kylmässä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yhtään haittaa, että naapurin kissa käy kakkimassa kukkapenkkiin, koska tappaa pihapiiristä hiiriä, myyriä jne. Mieluummin kissa pihassa kuin valtava hiiripopulaatio. Omaa kissaa ei voi ottaa, kun mies on allerginen.

Kissa on laiskan ihmisen tuholaistorjuja. Viskataan katti ulos hiirikantaa harventamaan niin ei tarvitse itse tehdä mitään, kissan kakatkin jää sinne naapurin puolelle haisemaan kun kissa ei omaan pihapiiriin tee. Pissamerkkailusta puhumattakaan, joka paikka haisee 🤮 minkään muun elukan jätökset ei haise yhtä pahalta kuin kissan! Ja vaikka kissa sisällä laatikolla käydessään tuotoksensa peittääkin aina, näin ei käy ulkona sillä reviirejä merkataan sillä että se pökäle jätetään kulkureitille haisemaan. Namnam. Sua ei ehkä häiritse mutta aika monia häiritsee.

Mikä valta kissanomistajalla on muka päättää, miten jokainen omalla tontillaan tuhoeläimistä tahtoo eroon? Mä en ole laiska, käyttäisin sähköloukkuja esim. hiirikannan vähentämiseen, niillä kun saa hengen pois tehokkaasti ja nopeasti. Vaikka hiiret ym. tuhoa aiheuttaakin niin ansaitsee ne mun mielestä mahdollisimman "helpon" kuo leman. Laiskan naapurin kissat vaan ehtii ensin ja sen jäljiltä sitten joudun käsin tappa maan ki tuvia pikkujyrsijöitä kun kaikki ei kissan leikkien jälkeen menehdy.

Vapaasti ulkona liikkuvan kissan pitäjät on kyllä lähinnä sadist eja. Viis siitä että kissa voi loukkaantua niin että kuol ee sinne ulos jonnekin puskaan hitaasti ja tuskallisesti tai viis niistä jyrsijöistä jotka kokee saman kohtalon. Kunhan ei tarvitse itse nostaa per settä sohvasta ja katsetta älyluurista tuholaisongelman vuoksi tai kissan aktivoimiseksi sisätiloissa tai hiekkalaatikon putsaamiseen...

Meidän kaupungissa näiden sad istien ulos päästämiä kissoja ei edes oteta vastaan löytölään kun ovat omistajiensa luvalla ulkona. Jopa kolme päivää puussa ollut kissa haetaan kyllä palomiehen voimin alas mutta päästettään sitten irti kun "kyllä se kotiin löytää". Kertoo paljon kissan arvostuksesta. Moottoritien varressa asuva voi pitää kissaa vapaana eikä ketään kiinnosta mutta annapa kun päästät koiran jossain syrjäisellä metsätiellä vapaaksi niin vaikka se kulkee ihan vieressä niin varmasti tulee pahoja katseita vastaantulijoilta.

Vierailija
42/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin, jos antaisivat kiinni. Naapurini kissoja käy tässä pihassa kolmin kappalein, en tiedä kenen ovat ja ovatko edes kenenkään vai kulkukissoja, kun lähtevät tuli hännän alla jos ovi aukeaa. Tekevät paljon tuhojaan tässä pihassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisin, jos antaisivat kiinni. Naapurini kissoja käy tässä pihassa kolmin kappalein, en tiedä kenen ovat ja ovatko edes kenenkään vai kulkukissoja, kun lähtevät tuli hännän alla jos ovi aukeaa. Tekevät paljon tuhojaan tässä pihassa.

Niin ja itselläni on kissoja, joten en ole mikään kissavihaaja, päinvastoin, pidän kissani turvassa sisällä, ne ovat perheenjäseniä meille.

Ottaa vain päähän, kun olen joutunut paljon hankkimaan uusia tavaroita pilalle k*stujen tilalle, enkä voi vaatia niistä rahoja keltään. Raapivat myös auton renkaita, talon seiniä, jättävät kuolleita ja auki revittyjä lintuja ja oravia pihaan, p*skovat keskelle pihaa (kyllä, kissat tekevät tätä myös nurmikolle, olen yllättänyt ne itse teosta monta kertaa), tekevät tarpeitaan myös keskelle pihatietä, joka puolella haisee kissank*si ja polttopuita myös merkkailevat, kesäisin myös mylläävät kukkamaani ja kuopsuttavat perunat mullan alta ja sinnekin tietysti tekevät asioitaan.

Ja kaiken saa itse siivota ja korjata ja maksaa, vaikka itse pidän kissojani asianmukaisesti, että ne eivät aiheuta tällaista, sitten joudun sietämään sitä muiden eläimiltä, kun eivät voi huolehtia niistä. Luulen että ovat kuitenkin jonkun, koska eivät näytä nälkiintyneiltä tai kovin likaisilta.

Vierailija
44/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungit ovat nykyään ksessa rottien kanssa, kun kissoja ei liiku riittävästi luonnossa.

Vierailija
45/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villikissat tappelevat ärhäkästi vastaan jos yrität napata kiinni ja viedä löytöeläintaloon. Siinä on kunnioitettavaa yritystä kun pienen eläimen kaikki kynnet ja hampaat ovat syvällä käsivarressasi. Melkein veikkaan että ap:kin jää toiseksi ja luovuttaa.

Vierailija
46/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ap, mutta mulle tuli lukihäiriö ja luin,että ottakaa kulkusista kiinni....?.

Vierailija
47/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäkissan pitäminen on eläinrääkkäystä ja ei siitä mihinkään muutu, vaikka kuinka yritätte selittää kissan viihtyvän ihan hvyin tai jotain muuta valheellista liibalaabaa.

Kissan vapaassa ulkoilussa on vaaransa, mutta kyllä kissan elämä on parempi toteuttaessaan lajityypillistä elämäänsä.

Kas kun ette pidä häkkilintuja, ne kun niin hyvin viihtyvät häkissä.

Oikein tyylikästä kissa-vihan naamioituna kissan hyvän ajamiseen.

Vierailija
48/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ne kiinni ja toimittakaa päiviltä.

Vierailija
49/49 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä kissa onnellinen, kun pääsi omistajanvaihdoksen myötä sisäkissasta ulkokissaksi: https://www.facebook.com/1762748550691134/posts/2233876743578310?sfns=mo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän