Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään kotonani

vainoharhainen ja ahdistunut
05.10.2019 |

Hei kaikille. En tiedä miten alkaisin tätä kirjoittamaan, mutta pointti on se, että pelkään omassa kotonani. Muutin alkukesästä uuteen asuntoon. Kaupunki on sama, kaupungin osa on sama, mutta naapurit vaihtuivat. Asun ensimmäisessä kerroksessa, mutten kuitenkaan katutasossa. Kaikki ulko-oven, takaoven ja hissin äänet kuuluvat asuntooni. Äänet itsessään ei häiritse, sillä kuulin niitä edellisessä asunnossanikin. Musta on vaan tullut uskomattoman vainoharhainen, että joku epämääräinen tyyppi tunkeutuu mun asuntoon. Joitakin naapureita olen tästä uudesta talosta tavannut ohi mennen ja ovat vaikuttaneet ihan asiallisilta. Kuitenkin useampana päivänä viikosta rapussa pyörii luultavasti taloon kuulumatonta porukkaa huumepäissään tai alkoholin vaikutuksen alaisena. Ulko-ovet pidetään aina lukossa eikä sisään pääse kuin avaimilla, joten itsestään eivät ole rappuun päässeet, lie joku päästänyt. En ole viitsinyt valittaa asiasta kellekkään, kun olen sen verran vähän aikaa asunut tässä. (vasta pari-kolme kk) Ja vähintään kerran viikossa iltaisin on järkyttävä meteli aina klo 17-23 välillä. Mitä voin asialle tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omakotitaloon sieltä kennostosta ja hörhöjen keskeltä. Sulla hajoo pää ja joudut terapiaan jos jäät sinne.

Vierailija
2/2 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kaappi saa olla että kerrostaloasunnon ulko-ovesta ilman omistajan lupaa läpi tulee. En sinuna murehtisi ainakaan sitä asuntoon tunkeutumista. Suuremmalla todennäköisyydellä joudut ongelmiin asuntosi ulkopuolella.

Jos siis naapurusto on kovin levoton yleisen hiljaisuuden ulkopuolellakin, ota ensiksi yhteys isännöintiin. Ellei sieltä apuja löydy ja rappukäytävässä parveilee 24/7 epämääräistä sakkia juopoista narkkeihin, yhteys poliisiin. Ellei sekään auta, muuta rauhallisemmalle alueelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla