Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka kommentoi uutisiin "ei kiinnosta" yms

Vierailija
05.10.2019 |

Itse pohdin vaan että minkä takia pitää kommentoida kaikkia "ketä kiinnostaa, mua ei ainakaan" "kuka toi on (kun uutisessa on joku julkkis)" "kyllä on taas uutiskynnys ylitetty, ei kiinnosta yhtään!!!" jos ei oikeasti edes kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa skipata se uutinen? :D yleensä nuo kommentoijat ovat vielä vanhempia henkilöitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän idiootteja tuollaiset.

Vierailija
2/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uutisesta.

Perssu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vain kateellisia mun ihanalle bodylle. J kyl tajuu! Me ajetaan sen prätkällä auringonlaskuun sen isot rinnat heiluu, tuuli kovettaa nännit ja mä oon sen prätkäs satulana.

Vierailija
4/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään koska automaattisesti suodatan tuollaisen typeryyden.

Vierailija
5/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu minkätyyppinen uutinen tai julkkis uutisessa.

Vierailija
6/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että näkyipä kiinnostavan kuitenkin kun avasi uutisen ja vielä jaksoi nähdä vaivaa kommentoidakin sitä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
7/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisyyden alin muoto. Avaapa mikä vain viihdeuutiset IS:n netissä, siellä on ekana 5 Raimoa ja 6 Tuulikkia julistamassa kuinka taas ei kiinnosta. Herranjumala kuinka tyhjää voi ihmisen elämä olla että on aikaa tuohon. Edes eläkkeellä. Eikö mitään muuta tosiaan voi tehdä. No, täällä riehuvat persutykittäjät ovat tod näk Tuulikin ja Raimon poikia.

Vierailija
8/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmisyyden alin muoto. Avaapa mikä vain viihdeuutiset IS:n netissä, siellä on ekana 5 Raimoa ja 6 Tuulikkia julistamassa kuinka taas ei kiinnosta. Herranjumala kuinka tyhjää voi ihmisen elämä olla että on aikaa tuohon. Edes eläkkeellä. Eikö mitään muuta tosiaan voi tehdä. No, täällä riehuvat persutykittäjät ovat tod näk Tuulikin ja Raimon poikia.

Ihmettelen samaa. Ne kitkerät ja katkerat kommentit joka päivä oli aihe mikä hyvänsä. Iltalehden mieskommentoijat ovat naurettavia.

Luultavasti syrjäytyneitä , jotka vaimo on jättänyt.

Vierailija
9/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkku-"uutiset" ovat tyhjiä ja turhaa ajan hukkaa, kuten urheilu-"uutisetkin". Maailmassa on paljon tärkeitä asioita, nuo eivät ole.

Vierailija
10/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu ei kiinnosta.

Vierailija
11/11 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat juuri niitä NPC-ihmisiä ja elämänkoululaisia. Eräänlaisia ohjelmoituja botteja jotka heittävät joka väliin aina samat kommentit ja meemit. Jos katsot heidän facebookia, niin siellä on ne samat kuvamakrot ja kissakuvat postattuna viiden vuoden aikajanalla tuhansia kertoja pienillä variaatioilla.

Näiden elämä on ikäänkuin jonkinlainen ikuinen Groundhog Day joka toistuu päivästä toiseen samoine repliikkeineen, tekoineen ja tapahtumineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi