Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen ja sitten ahdistuin hänen seurassaan.

Ahdistunut
05.10.2019 |

Muutin reilu kuukausi sitten uudelle paikkakunnalle opiskelemaan ja heti opintojen alussa tapasin mielenkiintoisen miehen, johon ihastuin. Epäröin kuitenkin tunteideni ilmaisemista pitkään, sillä en heti opintojen alussa halunnut suhdetta tai mitään muutakaan. Halusin myös tutustua kunnolla ensin. Viime viikonloppuna kävimme yhdessä drinkeillä ja kerroin hänelle tunteistani ja hän vastasi pitävänsä myös minusta. Vietin viikonlopun hänen luonaan ja meillä oli oikein mukavaa. Sovimme viettävämme enemmän aikaa yhdessä. Kuitenkin maanantaina palattuani kouluun ja arkeen, alkoi hirveä ahdistus. Kaikki ihastuksen tunteet olivat hävinneet ja yritin vältellä miestä parhaani mukaan. Olimme sopineet näkevämme huomenna ja minua ahdistaa ajatus siitä ihan hirveästi.

Mistä tämä voisi johtua? Olin varma tunteistani, mutta nyt yhtäkkiä ahdistaa. Minulla on aiemmin ollut hyviä parisuhteita, joten mitään sitoutumiskammoa tämän ei pitäisi olla. Yritän nyt ryhdistäytyä ja nähdä häntä huomenna kuten sovittu, mutta todellisuudessa haluaisin vaan unohtaa koko miehen. Ensin kerroin miehelle, että olen ihastunut häneen ja nyt täytyisi kertoa, että en pidäkään ja hänen seuransa ahdistaa minua?

Tuntuu ihan hirveältä sillä tiedän, että han on todella ihastunut minuun ja odottaa tapaamistamme. Yritän elää päivän kerrallaan ja olla miettimättä liikaa. Kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Neuvoja?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et pidä miehen hajusta. Jos pitäisit ni ei ahdistaisi.

Tämä voi muuten olla totta. Mahdollista on myös se, että miehellä on jokin pieni ärsyttävä tapa, joka häiritsee ap:ta. Kun riittävän moni "pikkuasia" häiritsee, suhde alkaa kummasti ahdistaa, vaikka näennäisesti kaikki olisikin ihan hyvin ja vaikka ulkopuolisten mielestä asianosaiset sopisivat hyvin yhteen. En nyt ole huutelemassa mitään JSSAP-juttua, kunhan sanoin. Kaikki ihmiset eivät vain sovi yhteen. 

Vierailija
22/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tykkää hajusta, mutta sitten ei tykkääkään. Pah, pelkkiä liskoaivojen temppuja autokauppiaan psykologian oppikirjasta. Älkää miehet antako liian epätoivoista vaikutelmaa, se tappaa naisen kiinnostuksen; naiset täytyy osata pitää aina hiukan varpaillaan, että se Rakkaus syvenisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tykkää hajusta, mutta sitten ei tykkääkään. Pah, pelkkiä liskoaivojen temppuja autokauppiaan psykologian oppikirjasta. Älkää miehet antako liian epätoivoista vaikutelmaa, se tappaa naisen kiinnostuksen; naiset täytyy osata pitää aina hiukan varpaillaan, että se Rakkaus syvenisi!

Eihän se sitä tarkoita, että pitäisi hajusta, jos on kerran tavannut. Ihminen ei välttämättä itse tiedosta asiaa.

Vierailija
24/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani ei rakkaus syvenisi jos pitäisi varpaillaan olla. Valtasuhteet eivät ole mitään rakkaussuhteita. En haluaisi ikinä mitään seuraa sellaisen miehen kanssa, jolla on sellaisia luonteenpiirteitä tai käytösmalleja. En itse vähättele muita ja minua ei vähätellä.

Vierailija
25/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sitä tarkoita, että pitäisi hajusta, jos on kerran tavannut. Ihminen ei välttämättä itse tiedosta asiaa.

Eivätkös ap ja mies olleet tavanneet toisensa tosielämässä useamman kerran ennen varsinaisia treffejä? Tuskin kiinnostus olisi alun alkaenkaan herännyt jos haju ei olisi miellyttänyt.

Vierailija
26/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös ap ja mies olleet tavanneet toisensa tosielämässä useamman kerran ennen varsinaisia treffejä? Tuskin kiinnostus olisi alun alkaenkaan herännyt jos haju ei olisi miellyttänyt.

Ehkä ei tiedosta mistä asia johtuu.

Vierailija
27/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ihmisen ominaishajun kanssa joutuu kunnolla tekemisiin vasta siinä vaiheessa, kun ollaan halailu- tai suuteluasteella. 

Vierailija
28/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan ap ennättänyt viettää vkl miehen kanssa, tuskin eri peiton alla. Vois sitä vähän pidempään harkita ennen kuin rupeaa panolle. Nyt sitten neidillä morkkis. Huoh.

Vierailija
29/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssani ei rakkaus syvenisi jos pitäisi varpaillaan olla. Valtasuhteet eivät ole mitään rakkaussuhteita. En haluaisi ikinä mitään seuraa sellaisen miehen kanssa, jolla on sellaisia luonteenpiirteitä tai käytösmalleja. En itse vähättele muita ja minua ei vähätellä.

Niin sinä luulottelet. Rakkaus on aina myös valtapeliä, jossa "vahva" hakee yhtä vahvaa, vahvempaa tai sitten sellaista jota kykenee hallitsevansa, mutta siltikin riittävän vahvaa kumppania.

Liian heikko ei kelpaa, ja syyksi sille voittaja keksii aina jotain itseään lohduttavia korusanoja.

Vierailija
30/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole tuollaisesta kokemusta, että ahdistuisin jonkun seurassa tietämättä yhtään miksi. yleensä on ainakin jonkinlainen aavistus, mistä on kyse.

Vierailija
31/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itsekään tiedä, niin miten me voisimme tietää? Pitäisikö sanoa, että mies on varmasti joku psyko ja vaistosi varoittaa sinua?

Älä nyt ainakaan anna miehelle pakkeja, ennen kuin olet selvittänyt itsellesi mistä kenkä puristaa.

Vierailija
32/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ihmisen ominaishajun kanssa joutuu kunnolla tekemisiin vasta siinä vaiheessa, kun ollaan halailu- tai suuteluasteella. 

Minun mieheni ei ainakaan haise miltään. Ei hyvältä eikä pahalta.

Vierailija
33/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen treffeillä. Minulla oli miehen kanssa ihan mukavaa, mutta silti hänen seuransa häiritsi minua edelleen. Tajusin myös, etten näe häntä enää yhtä kiinnostavana kuin aiemmin. Kuten joku mainitsi, niin kyllä vain, jotkut pienet asiat ärsyttivät minua ihan hirveästi, jotka ei ole aiemmin ärsyttäneet. 

En usko enää, että ahdistuksen syynä on jännitys, koska olen miehen kuitenkin tuntenut nyt noin kuukauden ajan ja koen, että voin hänen seurassaan olla normaali oma itseni.

En tiedä, kai tämä täytyy sen hajun piikkiin sitten laittaa. Aion nähdä miehen vielä kerran ja jos ei tunnu edelleenkään hyvältä, niin täytyy kertoa, ettei valitettavasti ole oikeanlaista kemiaa välillämme. 

AP

Vierailija
34/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että täällä on vajaaälyistä porukkaa. 😂

Vierailija
35/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Älä tee samaa virhettä kuin minä aikoinaan. Ole rohkea ja tapaa mies. Asuin nimittäin ihastukseni kohteen kanssa samalla kadulla aikoinaan, opiskeltiin samaa alaa ja mies aina tuli juttelemaan kanssani. Mä niin ujostelin häntä ettei tajuaisi kuinka ihastunut olen. Nyt myöhemmin aikuisena ollaan harrastettu seksiä ja tavattu ja nyt toivon että vielä sama jatkuisi. Miehellä kova virka. Mieletön tapaus.

Miehellä kova virka=Kunnalla rautakankena.

Vierailija
36/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistunut kirjoitti:

Kävin eilen treffeillä. Minulla oli miehen kanssa ihan mukavaa, mutta silti hänen seuransa häiritsi minua edelleen. Tajusin myös, etten näe häntä enää yhtä kiinnostavana kuin aiemmin. Kuten joku mainitsi, niin kyllä vain, jotkut pienet asiat ärsyttivät minua ihan hirveästi, jotka ei ole aiemmin ärsyttäneet. 

En usko enää, että ahdistuksen syynä on jännitys, koska olen miehen kuitenkin tuntenut nyt noin kuukauden ajan ja koen, että voin hänen seurassaan olla normaali oma itseni.

En tiedä, kai tämä täytyy sen hajun piikkiin sitten laittaa. Aion nähdä miehen vielä kerran ja jos ei tunnu edelleenkään hyvältä, niin täytyy kertoa, ettei valitettavasti ole oikeanlaista kemiaa välillämme. 

AP

Sinuna minua kyllä häiritsisi aivan suunnattomasti, jos en tietäisi miksi mies ei enää kiinnosta. Eihän se ole normaalia. Asia olisi selvitettävä, ennen kuin voisin sanoa miehelle, ettei kiinnosta enää.

Vierailija
37/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää sänkyyn, jos se on hyvä niin ei kannata päästää karkuun. Jos huono niin morjens!

Vierailija
38/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistunut kirjoitti:

AP

Ihan normaalia. Jotkut tyytyvät noihin melkein oikeisiin, itse en onneksi tyytynyt. Ssin sen juuri oikealta tuntuvan ja siinä ei ole mitään epäselvää silloin, vaan sen tietää.

Vierailija
39/40 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ahdistunut kirjoitti:

AP

Ihan normaalia. Jotkut tyytyvät noihin melkein oikeisiin, itse en onneksi tyytynyt. Ssin sen juuri oikealta tuntuvan ja siinä ei ole mitään epäselvää silloin, vaan sen tietää.

Ihanaa, olen iloinen puolestasi ja kaikkien muidenkin jotka ovat kokeneet vastaavan :)

Vierailija
40/40 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistunut kirjoitti:

AP

Mitkä pienet asiat hänessä sitten ärsyttivät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä