Olen lapseton mies, voinko hankkia au pairin?
Kommentit (10)
Annetaan nuorelle henkilölle kevyitä kotitöitä vastaan mahdollisuus tutustua kieleen ja kulttuuriin. Eri asia sitten, minkälainen au pair kiinnostuisi yksinäisen miehen seurana olosta.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan nuorelle henkilölle kevyitä kotitöitä vastaan mahdollisuus tutustua kieleen ja kulttuuriin. Eri asia sitten, minkälainen au pair kiinnostuisi yksinäisen miehen seurana olosta.
Miksi ei? Siinähän on romanssille mahdollisuus.
Kyllä joku venäläinen vajaa 30v nainen voisi hyvinkin suostua yksinäisen miehen au pairiksi.
Voit, ammattinimike on vain kotiapulainen. Samassa taloudessa asuva kotitaloustyöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Voit, ammattinimike on vain kotiapulainen. Samassa taloudessa asuva kotitaloustyöntekijä.
Sille pitäis maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä au pairillekin maksetaan: asuminen, ruoka ja taskurahaa. Ja näitä välittävät toimistot ei ehkä lämpene tälle idealle. Jos vaikka tilaisit postimyyntimorsiamen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä au pairillekin maksetaan: asuminen, ruoka ja taskurahaa. Ja näitä välittävät toimistot ei ehkä lämpene tälle idealle. Jos vaikka tilaisit postimyyntimorsiamen?
Eikö au pairin voi hakea itse? Pointtihan on, että saisi vuodeksi olezkeluluvan.
Au paireja pitäisi jakaa kaikille.
Olen nainut yhtä aupairia joka aukkoon.
??