Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näössä vikaa ja huonovointisuutta

Vierailija
05.10.2019 |

Mulla silmät karsastanut jo jonkin aikaa mutta pari päivää sitten huomasin että mulla näkö jotenkin "heikennyt" yhtäkkiä ja esim. jää "pitkät päälle" kun katson vaikka viisi sekuntia jotain kohdetta, todella häiritsevää kun tämä jatkuu käytännössä koko ajan. Lähinäkö on hyvä, kaukonäkö hieman heikompi. Päänsärkyä ollut ja huonovointisuutta myös. Outo olo, ihan kun ei hallitsisi itseäni, on turta olo. Täytyy myös puhuessa hakea sanoja melko kauan, ja tuntuu ettei välillä saa järkevää tekstiä ollenkaan suusta ulos.

Onko lääkäriin/silmälääkäriin lähdettävä vai onko vain jotain minun omia horinoita

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oireet ovat jatkuneet jo muutaman päivän etkä vieläkään ole soittanut lääkäriin?

Vierailija
22/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oireet ovat jatkuneet jo muutaman päivän etkä vieläkään ole soittanut lääkäriin?

niin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero niskanikamia, kokeile onko ne arat. Hiero myös kaulaa ja hartioita. Mulla nämä auttaa. Onko lähilasit?

Vierailija
24/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan korkeata verensokeria. Se pistää nukuttamaan ja vaikuttaa näköön turvottamalla silmän linssiä tjsp.

Vierailija
25/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiero niskanikamia, kokeile onko ne arat. Hiero myös kaulaa ja hartioita. Mulla nämä auttaa. Onko lähilasit?

Ei oo lähilaseja.

Vierailija
26/26 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti poistaa tuon kaltaisia oireita.