Voiko mies rakastua OIKEASTI jos nainen ei ole kaunis?
Ja jos mies rakastuu kauniiseen naiseen, niin onko se rakkaus silloin aitoa?
Tuossa kaksi kysymystä jota olen miettinyt. Kaipaisin mielipiteitä miehiltä ja naisilta.
Kommentit (32)
Ihan yhtä aitoa kun nainen rakastuu komeaan mieheen.
Sanoisin että pitää olla vähintääkin miehen mielestä kaunis, mikä voi tarkoittaa monenlaista. Ei joku Kardashian-klooni ole mikään yleinen kauneusihanne vaikka jotkut nuoret naiset niin luulee.
Voiko nainen OIKEASTI rakastua rumaan mieheen?
Ulkonäön perusteella muista arviota tekevät ihmiset ovat tyhmiä.
Pitää miellyttää omaa silmää. Onneksi makuja on monenlaisia.
Himon pitää herätä, ilman sitä ei tule rakkauttakaan. Eli on ulkonäöllä merkitystä ainakin minule.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole visuaalisia vaan miehet on. Naisille ei ole ulkonäkö tärkeää vaan mitä ja miten mies puhuu. Nainen muodostaa suhteen puhumisen kautta kun taas mies visuaalisten ärsykkeiden ja seksin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole visuaalisia vaan miehet on. Naisille ei ole ulkonäkö tärkeää vaan mitä ja miten mies puhuu. Nainen muodostaa suhteen puhumisen kautta kun taas mies visuaalisten ärsykkeiden ja seksin kautta.
Voi vittu nyt. Lakkaa valehtelemasta. NAISET OVAT VISUAALISEMPIA!!! Tämä on huomattu kaikessa. Naiset syrjii nuoresta alkaen rumia miehiä eikä kiinnitä heihin mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko nainen OIKEASTI rakastua mieheen joka ei ole supliikki statusmiehen, jonka puheesta paistaa statuksen tuoma itsevarmuus?
Naiset ei ole visuaalisia, mutta käyttävät kaiken aikansa peilin edessä ja instagramissa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole visuaalisia, mutta käyttävät kaiken aikansa peilin edessä ja instagramissa.
Tuo on pelkkä myytti että naiset ei olisi visuaalisia. Mikset näe koskaan kauniilla naisella silmälasipäistä heikkoa lyhyttä nörttiä miesystävänä?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea arvioida mies rumaksi, jos siihen on ihastunut.
Olen ollut ihastunut ei-komeaan. En ulkonäön, vaan luonteen ja huumorintajun perusteella. En tosin ole ihastunut kehenkään ulkonäön perusteella.
Kaunis-sanan asemesta pitäisi käyttää pikemminkin ilmaisua omaa silmää miellyttävä. Totta kai luonne vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu nyt. Lakkaa valehtelemasta. NAISET OVAT VISUAALISEMPIA!!! Tämä on huomattu kaikessa. Naiset syrjii nuoresta alkaen rumia miehiä eikä kiinnitä heihin mitään huomiota.
Kun se nyt on tieteellinen fakta. Et kai sinä nyt miehenä sitä tajua koska itse et osaa kuvitella maailmaa jossa joku ei olisi visuaalinen, mutta hei miehet on rumia. Jos naiset olisi visuaalisia niin kukaan ei lisääntyisi. Te miehet olette vain hyvännäköisiä omaan silmäänne mutta suurimmalle osalle naisia te olette aika tylsiä tai rumia. Naiset rakastuu korvillaan ja jos olet ikinä nähnyt kunnon pelimiestä tai auervaaraa niin rumia ne on, mutta supliikki toimiii ja naista kaatuu sillä. Jos ruma mies ei naista saa niin se johtuu ihan siitä että ne ei osaa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan siellä peilissä näkyy? Niin, ei mies, vaan nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun se nyt on tieteellinen fakta. Et kai sinä nyt miehenä sitä tajua koska itse et osaa kuvitella maailmaa jossa joku ei olisi visuaalinen, mutta hei miehet on rumia. Jos naiset olisi visuaalisia niin kukaan ei lisääntyisi. Te miehet olette vain hyvännäköisiä omaan silmäänne mutta suurimmalle osalle naisia te olette aika tylsiä tai rumia. Naiset rakastuu korvillaan ja jos olet ikinä nähnyt kunnon pelimiestä tai auervaaraa niin rumia ne on, mutta supliikki toimiii ja naista kaatuu sillä. Jos ruma mies ei naista saa niin se johtuu ihan siitä että ne ei osaa puhua.
Ei kaikki miehet ole rumia. Moni nainen saisi kyllä vaatia mieheltä enemmän tällä saralla, ihan jälkeläisten geenien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja/tai lihava mies on AINA ruma/lihava mies.
En voisi rakastua naiseen joka ei ole kaunis. Mutta onko minusta kaunis sitten muiden mielestä kaunis on jo ihan täysin toinen asia. Eli omaa silmää pitää miellyttää.
-En osaa vastata sun kysymykseen, ap. Mutta olen rakastunut sekä komeisiin että taviksiin miehiin. Taviksessa huomioni kiinnitti miehen hyvä luonne. Herrasmies, muita kannustava, positiivinen, sosiaalinen, rauhallinen, maanläheinen ja mukava - sulatti sydämeni. Ja kun on rakastunut, toinen alkaa näyttämään omissa silmissä ihanalta anyway.
-Isompi ongelma on olleet liian komeat miehet, joita kaverit on yrittäneet parittaa mulle. Pelkään liian komeita miehiä. Tulee tunne, että minä en riitä, ja siksi en edes jaksa lähteä tutustumaan. Ikävämpi juttu komeille miehille, joilla on myös aivot, kiva luonne ja tunteet. Joutuvat tyytymään johonkin nättiin tyhjäpäähän. :)
Himoitsen puolisoni kroppaa edelleen yli 20 vuoden jälkeen, komea hän ei ole. Keskiverroksi kutsuisin kasvoiltaan. Mutta olen rakastunut edelleen häneen, kaunis ja hyvä mieli, ryhdikäs ja luotettava mies. Itse olen vartaloltani plösähtänyt ja väsähtänyt, kasvot kauniit. Ehkä täydennämme toisiamme ja sovimme siksi yhteen. Lapset meillä on kauniita kasvoiltaan sekä kropiltaan tai sitten olemme vaan vanhempina puolueellisia.
Oletko kiltti nainen?