Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies rakastua OIKEASTI jos nainen ei ole kaunis?

Vierailija
05.10.2019 |

Ja jos mies rakastuu kauniiseen naiseen, niin onko se rakkaus silloin aitoa?

Tuossa kaksi kysymystä jota olen miettinyt. Kaipaisin mielipiteitä miehiltä ja naisilta.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisissä ihastuu eri asioihin. Mikään paketti ei ole täydellinen, mutta virheet unohtaa, jos on hyvä olla toisen kanssa.

Vierailija
22/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pärstä oo pääasia ja jaloista viis sivuhunhan ne heitetään.

Puhun aina syvällisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että rakkaan ihmisen kanssa on hyvä ja rauhallinen olla. Tämän tuntee niinkin, vaikka sulkisi silmät, kun on toisen vierellä. 

Yleensä en edes kiinnitä huomiota ihmisen ulkonäköön. Jossain ihmisissä on hyvä, sopiva virtaus ja toisissa taas ei. Millään yksittäisellä tulkonäöllisellä tekijällä ei ole merkitystä tätä asiaa tarkastellessa.

Miehet ehkä ovat pinnallisempia ja tarkastelevät naisia viimeistä piirtoa myöten. Itse koen tuollaisen vaivaannuttavaksi.

Vierailija
24/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pärstä oo pääasia ja jaloista viis sivuhunhan ne heitetään.

Puhun aina syvällisiä.

Hyi. Ruumis ajaa saman asian.

Vierailija
25/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset naiset on aika pinnallisia. Miehet ei niinkään.

Vierailija
26/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti rakastua niin kauniiseen kuin rumaankin. Rakkaus ei ole mikään missikisa.

Vierailija
27/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tietysti rakastua niin kauniiseen kuin rumaankin. Rakkaus ei ole mikään missikisa.

Hyvin sanottu. Kerrankin tällä palstalla.

Vierailija
28/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihastunut hyvinkin rujon näköisiin miehiin luonteen perusteella, mutta minä olenkin vähälibidoinen nainen. Luulin joskus jopa olevani aseksuaali, mutta en sitten ilmeisesti ollutkaan, koska kyllä kun  "rakastuin mä luuseriin, joka aito on ja vielä enemmän" niin alkoi jotain halujakin löytyä..

Se mitä olen seurannut julkkiksia ja muitakin ihmisiä, niin mitä korkeampi libido on, niin sitä tärkeämpää on myös seksuaalinen kiihottavuus toisen ulkonäössä. Tietenkin, se on selvä.

Vastaavasti tällaiset ihmiset myös ehostavat itseään enemmän, kun taas mun kaltaiset ovat vähän valjumpia kaikessa sellaisessa itsensä esille tuomisessa. Mikä sekin on ihan ymmärrettävää.

Ei mua kiinnosta ostella meikkejä ja muotivaatteita, kun ei mua kiinnosta näyttääkään kiihottavalta.

En halua että musta kiinnostutaan seksuaalisen kiihottavuuden takia. Se karsii paljon miehiä pois ja se on ihan hyvä niin, koska niitä miehiä en haluakaan.

Vierailija
29/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies rakastui minuun aivan hulluna, vaikka sanoi aluksi, että en vastaa hänen naisihannettaan ulkonäöllisesti (pienet rinnat, silmälasit). On mahdollista, mutta yleensä harvinaisempaa. Miehellä kiinnostus herää usein ulkonäön kautta, mutta rakastuminen johtuu kehon reagoinnista henkilöön, joka saa miehessä aikaan rakastumisen tunteen.

Vierailija
30/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on tilapäinen hormonihäiriö,kaikki mahdollista.

Vierailija
31/32 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies rakastui minuun aivan hulluna, vaikka sanoi aluksi, että en vastaa hänen naisihannettaan ulkonäöllisesti (pienet rinnat, silmälasit). On mahdollista, mutta yleensä harvinaisempaa. Miehellä kiinnostus herää usein ulkonäön kautta, mutta rakastuminen johtuu kehon reagoinnista henkilöön, joka saa miehessä aikaan rakastumisen tunteen.

Feronomit on mielenkiintoinen juttu,olen kaksi kertaa kokenut sellaisen tapauksen.

Vierailija
32/32 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole ruma