Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko koskaan sivusta huomannut, että kahden ihmisen välillä on ns. kemiaa?

Vierailija
05.10.2019 |

Jokin juttu meneillään tai tuloillaan. Vai jääkö tämä esim. työyhteisössä yleensä huomaamatta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jos olen itsekin kiinnostunut ko miehestä, jolloin tarkkailen tätä enemmän kuin muita. Tai ainakin luulen huomaavani.

Vierailija
22/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen toisinaan huomaa, joidenkin välillä ilma suorastaan säkenöi.

Minun ja yhden tyypin välillä kipinöi myös niin rajusti, että sen ovat huomanneet jo kaikki. Siihen se saa jäädäkin, olisi täysin sopimatonta edetä kipinöintiä pidemmälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
24/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen juhlissa ja meidät esiteltiin toisillemme, kättelimme ja katsoimme toisiamme silmiin. Kädet ikäänkuin unohtuivat toisiinsa ja upposimme toistemme katseeseen. En koskaan ennen ollut tuntenut noin välitöntä, ilmiselvää ja vahvaa kemiaa kenenkään kanssa. Tuntui, että aika pysähtyi.

Meidän molempien puolisot olivat myös paikalla.

Vierailija
25/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tätä pelkään. Olen sopimattomasti ihastunut töissä kiellettyyn mieshenkilöön eli esimieheeni. Yritän olla näyttämättä sitä. En tiedä, onko hän huomannut, pelkään pahoin että on. On ehkä sisimmässään imarreltu mutta korrektisti ei noteeraa tätä heikkouttani. Toivon sydämestäni, etteivät tiimikaverit ole huomanneet, jotta ei herää epäilyksiä, huhuja tms. Onneksi ollaan kaikki eri maissa ja tavataan vain parin kuukauden välein. Puhelimessa asia on helppo peittää ja pidän erityisen tarkkaa huolta, että kaikki lähettämäni viestit ovat neutraaleja.

Vierailija
26/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi huomata netissäkin, kun lukee viestejä rivien välistä. Yhdessä faceryhmässä tajusin heti keiden välillä kipinöi.

Vierailija
27/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Mieleen tulee varsin elävästi se yksi Juhannus, jossa nuoripari pani antaumuksella rantahietikolla kokon vieressä. Ihmisiä kulki kymmeniä vierestä ohi, mutta se ei pariskuntaa häirinnyt, ja se kemia näkyi, tuoksui ja roiskui todella hienosti. Itsekkin seurasin heijari navassa touhua varmaan 10 min.

Vierailija
28/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät läträtä kemikaaleilla?

Vierailija
29/29 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallamme on ilmiselvästi toisiinsa ihastuneet nainen ja mies. Juttelevat kahdestaan ja jos joku meistä muista saapuu paikalle, luikkivat äkkiä matkoihinsa. Katselevat ja hymyilevät muka salaa toisilleen ym...

Aika sööttiä, kun kyse on kuitenkin keski-ikäisistä <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi